Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heel herkenbaar. 
 Doe ik namelijk wel 
  SteffiiY schreef:Zodra ik in de auto zit en ik moet iets ''moeilijks'' doen zet ik de radio zachter of uit :+
Ik moet een telefoon/boekje hebben op de wc

Vroeger deed ik het héél vaak, maar intussen is het gelukkig vanzelf minder geworden, voel me soms echt een F.R.E.A.K.!  
 *gaat snel wat smeren*                                                         

(echt tot het obsessieve toe)

casperzazoe schreef:ik wil probeer altijd gelijk te fietsen met de bomen of strepen op de weg
moet dan met mn trapper beneden zijn precies bij die boom fzo. heel vervelend want het lukt nooit xd

Anders word ik gek.

ElinaSK schreef:Ik moet ook echt áltijd aan nieuwe boeken ruiken , want die ruiken altijd zooo lekker..
 Liefst heb ik ze in plastic, dat eraf trekken en dan eerst ruiken en dan over de bladzijden snuffelen en die even aanraken, kan geen e-reader tegenop.Joolien schreef:Neuh, niet echt. Eerder hele verhandelingen. Ik heb weleens geprobeerd een paard enthousiast te krijgen voor het determineren van paddestoelen. Sta je daar uit te leggen aan een paard dat die met zo'n steeltje uit een heel andere familie komt dan die met die dikke hoedjes die we daarvoor zagen en dan komen er net wandelaars de hoek om die je wel héél raar staan aan te kijkenOver het praten tegen dieren, ik wed dat de meeste van jullie dat doen met een heel kinderlijk stemmetje
 . Een discussie aangaan met een paard over op welk been je nu hoort te spinnen en er dan rustig een boek bij halen om je punt te zetten. Met de kat hou ik ook hele gesprekken en of ze babbelt terug of ze knipoogt wat 'Weet niet wat je zegt, maar 't klinkt fantastisch'. 
 . Patatjes worden ook gesorteerd op grootte en netjes in een lijntje op mijn bord gelegd. Eten gaat ook altijd in een bepaalde volgorde. M&m's zijn vreselijk, ook die worden op kleur gesorteerd. Net als paperclips.
 ) en zelfs tegen die eigenwijze mestvork roep ik geregeld whoa en stay. 

.