Aranel schreef:Oh dat vond ik een leuk vakDat is zo'n keuzevak toch?
Ja klopt, moest 2 vakken kiezen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
). De medewerkers hebben niet altijd tijd voor het doen van leuke dingen door hun andere werkzaamheden, maar wij (ben hier met een studiegenootje) hebben die tijd wel. Dus dat is wel heel leuk. 
).
milou123 schreef:Het is in het 2e, 3e, en 4e jaar.
Maar vandaag besloten dat ik het niet ga doen, je kan dan namelijk geen honourstraject volgen en dat wil ik heel erg graag, daar kijk ik echt naar uit.
En verder nog wat redenen, maar dat gaf de doorslag.
Saskiaa_ schreef:milou123 schreef:Het is in het 2e, 3e, en 4e jaar.
Maar vandaag besloten dat ik het niet ga doen, je kan dan namelijk geen honourstraject volgen en dat wil ik heel erg graag, daar kijk ik echt naar uit.
En verder nog wat redenen, maar dat gaf de doorslag.
Oh, echt! Daar had ik nog nooit van gehoord. Alleen van het laatste jaar. Honourstraject is vast ook heel leuk!
Wat een cijfers Lindy! En gefeliciteerd!
Had je wat een mijn pb'tje trouwens of lijkt het je niks?

Maar ook vanwege het uitstroomprofiel jeugdzorgwerker moet ik een stage hebben in de jeugdzorg
LiiNd_Y schreef:Saskiaa_ schreef:
Oh, echt! Daar had ik nog nooit van gehoord. Alleen van het laatste jaar. Honourstraject is vast ook heel leuk!
Wat een cijfers Lindy! En gefeliciteerd!
Had je wat een mijn pb'tje trouwens of lijkt het je niks?
Bedankt!
Ik heb je pb wel gelezen ja, stom, helemaal vergeten te reageren, las hem toen op mijn telefoon![]()
Het is niet waar mijn voorkeur naar toe gaatMaar ook vanwege het uitstroomprofiel jeugdzorgwerker moet ik een stage hebben in de jeugdzorg
Ohja, dat is veranderd idd. Ik heb geen uitstroomprofiel.. milou123 schreef:Dat is ook nieuw Saskia (voor pedagogiek).
Samenwerking tussen de HvA en UvA. Dus ook niet voor andere hogescholen (geloof dat die de mogelijkheid ook niet hebben).