96ste Nijmeegse 4daagse van 17 t/m 20 juli

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 19:44

Over twee weken is het al zo ver %) Zondag 50 km gelopen in 9,5 uur (incl. pauzes) maar toch nog wel flinke spierpijn er aan over gehouden ;( . Ik begin nu wel de zenuwen te krijgen want ik loop voor een goed doel dat me heel dicht aan het hart ligt dus ik wil echt supergraag finishen. Heb ik nog nooit zo erg gehad ... juist omdat er zo veel mensen meeleven (en een aantal fantastische bedrijven sponsoren) voel ik nu wel druk om het ook te halen.

KimBreda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:54

Ja ik doe ook nog mee, heb al een aantal losse wandeltochten gedaan en zit denk ik op 300km met trainen dus neem aan dat ik wel genoeg gelopen heb haha, trainen jullie die laatste weken nog of juist dan even rust?

Wij overnachten op een camping dus dat is ook wel leuk, ik hoop alleen dat het geen 30 graden is tijdens het lopen dan wordt het zwaar!!

vivalavida_

Re: 96ste Nijmeegse 4daagse van 17 t/m 20 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 21:06

Ik loop niet meer mee, een combinatie van geen trainingskilometers (wel 50) en een verhuizing die eraan komt heb ik besloten om mijn enigste week vakantie deze zomer te besteden aan mijn verhuizing.

vond het wel een heel moeilijke beslissing, maar ga maandag alsnog gewoon heen naar een vriendin die hem wel meeloopt, en zal haar dinsdag ondersteunen tijdens haar eerste dag :)

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 22:40

Loop hem zelf niet mee maar woon zelf wel in Nijmegen, dus ik ga de wandelende mensen wel even aanmoedigen *\o/*
Iedereen die hem loopt heel veel succes!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:36

Ik ben altijd meer van de feesten, maar heb enorm veel respect voor de mensen die mee lopen!! Ik werk in een dorp in een restaurant en op het terras komen geregeld mensen die aan het trainen zijn, knap! :)

Helaas ben ik dit jaar op vakantie dus ik moet het aan me voorbij laten gaan..

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:12

Morgen mijn laatste wandeling van 40km. Dan zitten er 510 trainingskilometers op en dan moet het te lopen zijn. Ik krijg er steeds meer zin in. Hoop, dat het weer mee zit, dat scheelt een slok op een borrel. Kan haast niet wachten nu , en als we straks in Nijmegen lopen heb ik spijt. Spijt dat ik er weer in ben getrapt. Dan komen de herinneringen weer boven drijven en weet ik wat me te wachten staat. Afzien, afzien en afzien!!!

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:26

Succes allemaal! ik ga zeker ff kijken ( woon langs de route)

Baal nog steeds dat ik uitgeloot ben.

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 22:57

Zijn jullie d'r bijna klaar voor? Ik krijg er steeds meer zin in.
En het weerbericht ziet er steeds beter uit.

Ik train nooit de week voor de vierdaagse, het zou zonde zijn als je dan nog een blessure op loopt.
Ik heb in totaal wel 130 km getraind. :') Is voor mijn doen nog best veel. Ik ben nog nooit uitgevallen, dus ik maak me er geen zorgen om.

Ik had wel nog bijna andere schoenen gekocht vorige week, omdat ik dacht dat de huidige (bijna nieuwe) niet goed genoeg zaten. Tot ik deze vetermethode voor lage schoenen ontdekte. Nu zitten ze als gegoten.
Voor degenen met hoge schoenen. Stik je veters niet te strak bovenaan. Of, nog beter, haal je veters van boven naar onderen door de haakjes. Anders kun je na een paar 4daagse dagen scheenbeenirritatie krijgen en daar heb ik al meerdere mensen door uit zien vallen. Echt zonde.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 23:00

Ik zit nu op 66 km, morgen ga ik nog wel ff lopen, om te zien hoe mijn knie zich houd.

Mijn veters strik ik op een andere manier dan de meeste geloof ik, ipv zichzaggen doe ik de bovenste 2 gewoon naar boven en dan strikken. Volgens mij hetzelfde als jij omschrijft.

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 23:38

Knieproblemen?
Ik zit altijd met m'n enkelbanden te emmeren, morgen nog even naar de fysio om ze 4daagse-klaar te maken. Vanaf dag 2-3 spelen ze altijd op. Maar ik weet dat het geen kwaad kan, dus loop er gewoon doorheen. Beetje pijn lijden hoort er gewoon bij.

Ik was op zoek naar een afbeelding van het veters strikken, heb het zelf ook van internet. Maar ik kan niet vinden wat ik bedoel, dus ik heb het maar getekend. Ik hoop dat je er iets van kunt maken. Vanaf de ringen ga ik eerst naar boven en dan kruislings naar beneden.

Afbeelding

Hmm, beetje groot uitgevallen...

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:08

Iemand hier die gister toevallig naar matrix at the park is geweest en een ID heeft gevonden van Ruth Agnes Walker???
Hij was ineens weg..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:13

Wel geweest maar niets gevonden, zal ook niet meevallen met al die blubber. Al bij de politie gevraagd of iemand hem gebracht heeft?

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:16

Ja we zijn alles afgeweest..
Alleen die beveiliging zei dat we moesten vragen bij de munten verkoop bij de ingang en dat daar alle gevonden spullen worden gebracht dus wij daarheen, zeggen ze ja we hebben ID gekregen alleen die hebben we weggeven aan iemand die hier werkt alleen we weten niet meer wie..
Nou heel handig maar waarschijnlijk is dat hem want hij was roze zeiden ze en haar ID is roze omdat die uit schotland komt.. Alleen waar die nu kan zijn ik heb echt geen idee.

Maar ik ga vanavond weer dus dan weer even alle beveiliging af om te vragen, maar ik dacht misschien heeft iemand van bokt hem gevonden daarom plaats ik het ook hier even :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 16:04

Wij gaan als het weer mee zit woensdagochtend langs de route zitten, ergens in Beuningen waarschijnlijk :D

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 16:32

Voor de mensen die lopen: succes!

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 17:56

Leuk om zo te lezen .. Valt me wel op dat degene die lopen niet zo lyrisch zijn als de mensen die horen dat je gaat lopen haha. Vind het zo irritant dat iedereen zegt als ze horen dat je meeloopt : oh leuk man! Neeeee het is inderdaad afzien afzien afzien volgens mij! Ik vond het met trainen al drama.. Al je gewrichten en spieren doen zeer (hoe vaak je ook loopt..) dus leuk; niet echt :o

Ik loop dit jaar voor de eerste keer mee; woon in Nijmegen dus maak de feesten al jarenlang mee en wil toch ook de andere kant eens meemaken :P
Was goed op weg met lopen/trainen maaaar kreeg toen de ene blessure na de andere dus heb het trainen moeten staken en kon alleen nog kleine stukjes met wekelijkse fysio en tapen :(
Bij mij is het dan ook echt op hoop van zegen! Ik mag al blij zijn als ik de eerste dag door kom zeg maar..
Maaaaaar ik wil het toch proberen en ga er gewoon voor ( en dan wel goed naar m'n lichaam luisteren en me niet stuk lopen hopelijk..)
Ik ben heel benieuwd in elk geval :D
Succes iedereen!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:09

Zo wij zijn ook aan het inpakken! Ik krijg nu toch echt wel de zenuwen hoor .... Morgen interview met vierdaagse TV over ons goede doel, ben heel benieuwd haha. Als mn haar maar goed zit :') 8)7
Wij hebben denk ik ook max 120 trainingskilometers dus we gaan gewoon ons best doen en proberen m op ons tandvlees uit te lopen.... Ik kijk ook niet uit naar de pijn maar wel naar de finish en de kick die er bij hoort!

Succes allemaal!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:21

Spannend :D

Ben ik gelukkig niet de enige die niet heel veel gelopen heeft, ik zit net aan de 100 km. Vandaag startspullen gehaald en ik heb nu al ruzie met het bandje :')

Noukki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:30

ik ben er klaar voor, heb mij vanmiddag al aangemeld.
De sfeer zat er al goed, op zulke momenten krijg ik er zin in... tot dinsdagochtend de wekker gaat.. hihi

Succes allemaal!
Leuk om te lezen dat hier nog meer mensen zijn die naast paardrijden hun spaarzame momenten aan wandelen besteden.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:58

Succes gewenst aan de lopers. Ik heb vorig jaar (helaas) maar twee dagen meegelopen, maar ik vond het enorme ervaring. Ik hoop hem ooit nog een keer uit te mogen lopen.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 21:08

flyfly schreef:
Morgen mijn laatste wandeling van 40km. Dan zitten er 510 trainingskilometers op en dan moet het te lopen zijn. Ik krijg er steeds meer zin in. Hoop, dat het weer mee zit, dat scheelt een slok op een borrel. Kan haast niet wachten nu , en als we straks in Nijmegen lopen heb ik spijt. Spijt dat ik er weer in ben getrapt. Dan komen de herinneringen weer boven drijven en weet ik wat me te wachten staat. Afzien, afzien en afzien!!!

:= Ik woon vlak bij Groesbeek, en iedere keer als ik met de auto via de Diepen naar Groesbeek ga, of over de 7heuvelenweg kom ben ik heel blij dat ik gewoon in een auto zit, en niet loop! :D

Heel veel sterkte voor de lopers dus! Twee collega's lopen ook, die ga ik vrijdag aanmoedigen.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 07:44

Goedemorgen!

Ik loop dit jaar ook voor het eerst met twee vriendinnen. Het mag wel een wonder genoemd worden dat we dit jaar alle drie in een keer ingeloot zijn.

Wij hebben denk ik ook 120 km aan trainingskm gemaakt. Ben zelf wel heel sportief, dus mijn spieren zijn wel wat gewend. Heb alle nodige spulletjes binnen en wij gaan zo richting Nijmegen om onze kamer in te richten en dan even lekker Nijmegen in te duiken!

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:19

Juut schreef:
flyfly schreef:

:= Ik woon vlak bij Groesbeek, en iedere keer als ik met de auto via de Diepen naar Groesbeek ga, of over de 7heuvelenweg kom ben ik heel blij dat ik gewoon in een auto zit, en niet loop! :D

Heel veel sterkte voor de lopers dus! Twee collega's lopen ook, die ga ik vrijdag aanmoedigen.

Ik ben dan ook altijd heel erg jaloers op die mensen die niet zo stom zijn geweest om mee te gaan doen maar lekker aan de kant zitten te genieten van de mensenmassa.

We reizen zo dadelijk af naar Nijmegen en we gaan ervoor.
Hopen dat het een beetje droog blijft deze week.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:25

Juut schreef:
flyfly schreef:

Haha ik zweette me altijd kapot als ik naar Groesbeek fietste! Jeetje wat een rot berg hahaha :o

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 14:54

ik ga de lopers morgen ochtend aanmoedigen langs de route :j
ik sta als jullie vanuit elst komen en dan een lang recht stuk tussen de weilanden door ri huissen.
aan het einde van die straat heb je "de paardenmaat" nh manege / pension stalling, daar moeten jullie links af en dan het 1e huis aan de rechterkant (lopen mini's in de wei).
roep ff dat jullie bokkers zijn :D