Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:topsylover schreef:Vrienden van ons hebben gisteren de 11-dorpentocht gedaan, in iedere ijskantine in de buurt een biertje drinken.
Zijn ze nog wel heelhuids thuis gekomen?
Miepie77 schreef:Fred_Kroket schreef:Wij Friezen worden gek van jullie Hollanders...![]()
Hij komt wel of het komt niet!
volgens mij woon jij ook gewoon in Holland, Friesland is geen ander land al praten ze er onverstaanbaar
Debbie schreef:Ik heb mijn hoop ingezet op volgende week maandag! Komend weekend wordt het nog even flink koud. Hoe leuk zou het zijn?
Bij ons rond Dokkum is het allemaal prima te doen. Ti's meer het zuiden waar het nog niet goed is...![]()
Vorige keer was trouwens 15 jaar geleden (niet 17, was immers 1997) en dat was ook de laatste keer dat ze bij elkaar kwamen..
De voorzitter heeft trouwens al 3 jaar een nieuwe uitspraak in gedachten. (Zei die tijdens de persconferentie). Dus het wordt geen
'It giet oan'!
Cayenne schreef:Kijken doe ik niet. Ik woon in NH dus om dat hele eind te reizen
Dan kun je het beter vanaf de tv zien.
Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat jongeren het leuk vinden om het ijs te vernielen.