Lollige ouders...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:10

themuisje schreef:
Sjonge jonge ander heb je overal ff wat op te zeiken? :=
wat zul je dan een saai leven hebben zeg :oo

Mijn vader is ook een grote kloot :+
-gaat rustig in alleen een thermo ondergoed naar de buurman staan zwaaien
-zegt bij de Yankee doodle tegen mij dat hij het personeel gezegd heeft dat ik jarig ben. Zat haast onder tafel van schaamte :')
-rent in eens keihard het restaurant uit. En roept heel hard ''kom snel! ik heb niet betaald'' :))
-Als m'n moeder bij de mac aan hem vraagt wat hij wil eten steevast ''mac braadworst'' zeggen

:') _O-

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:12

M_D_H schreef:
dat zijn inderdaad de dingen die ik ook niet leuk vind :n
of dat een van die vaders? stiefvaders? ook zijn moeder en de moeder van zijn vrouw uitscheld voor dikke trut etc...
vind ik gewoon weg vernederend en zelfs onbeschoft :o

Mijn vader noemt me vaak snol, trut, rotwijf en beugelbek. Wordt je echt niet minder van hoor :n
Als ik thuis kom is het ''hoi pop'' als ik de telefoon ophang is het ''doei meissie'' en bij alles wat ik voor hem doe krijg ik een ''dankjewel pop'' alles heeft een keerzijde ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:12

M_D_H schreef:
het bedrijf had wel failliet kunnen gaan door dit soort geintjes van derden :oo

Tsja... Eigenlijk had m'n vader best een punt toen hij zei "had die mevrouw maar beter moeten luisteren of ze wel de garage aan de lijn had"... Het is natuurlijk niet onze verantwoordelijkheid om zo'n mevrouw te vertellen "goh belt u soms voor garage X, als u goed had geluisterd had u geweten dat wij dat niet zijn". Dat kwartje had bij die mensen al veel eerder kunnen vallen, namelijk al als mijn vader de telefoon opneemt als (voornaam achternaam) en niet als "Garage (Naam-die-totaal-niet-lijkt-op-de-onze)".

Edit: en bovendien ga ik er vanuit dat die boze klanten heus wel verhaal zijn gaan halen bij de garage om aldaar tot de conclusie te komen dat er helemaal niks mis was met hun auto.... En dan vervolgens de conclusie zullen hebben getrokken "misschien heb ik wel het verkeerde nummer gebeld"...

Nee, schuld van evt faillissement afschuiven op mijn vader vind ik onterecht, die enkele klant die bij ons aan de lijn hing ipv bij de garage..........
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-02-12 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:13

Mri schreef:
bedenk me er net nog eentje. Pa moest koken en moest boodschappen doen daarvoor.
In de supermarkt wist hij niet meer wat die nou moest kopen, maar hij had wel zin in chips :)*

Oke, allerlei soorten chips mee naar huis, vooral niet te weinig want moeders kocht het zelden.

Thuisgekomen wist hij ineens wat hij vergeten was, het avond eten..
\toen der tijd sloot de supermarkt gewoon om 19.00 en was er 1 avond in de week koopavond :+

Tja, supermarkt dicht en niks te eten in huis. Hoe los je dat op??

Grote pannen op het vuur, tafel netjes dekken, kinders roepen en vlak voor we beneden kwamen heeft die de pannen gevuld met chips :')
Ovenwanten aan, pannen op tafel *nog even roepen "PAS OP! HETE PAN!"

En toen gingen we opscheppen.....

hahaha geweldig!!

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:16

themuisje schreef:
Sjonge jonge ander heb je overal ff wat op te zeiken? :=
wat zul je dan een saai leven hebben zeg :oo

Leuk dat je het persoonlijker maakt, mijn humor gaat alles behalve ten kosten van anderen ;)
En toch heb ik allesbehalve een saai leven, gek he? :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:17

themuisje schreef:
M_D_H schreef:
dat zijn inderdaad de dingen die ik ook niet leuk vind :n
of dat een van die vaders? stiefvaders? ook zijn moeder en de moeder van zijn vrouw uitscheld voor dikke trut etc...
vind ik gewoon weg vernederend en zelfs onbeschoft :o

Mijn vader noemt me vaak snol, trut, rotwijf en beugelbek. Wordt je echt niet minder van hoor :n
Als ik thuis kom is het ''hoi pop'' als ik de telefoon ophang is het ''doei meissie'' en bij alles wat ik voor hem doe krijg ik een ''dankjewel pop'' alles heeft een keerzijde ;)

tjah sorry, ik vind dat soort dingen echt getuigen van respectloos en onbeschoftheid :)
ik roep ook wel eens wat maar dat is meer muts/bitch of banketstaaf :)
dat is al weer een ander soort niveau van scheldwoorden ;)

Nouks schreef:
M_D_H schreef:
het bedrijf had wel failliet kunnen gaan door dit soort geintjes van derden :oo

Tsja... Eigenlijk had m'n vader best een punt toen hij zei "had die mevrouw maar beter moeten luisteren of ze wel de garage aan de lijn had"... Het is natuurlijk niet onze verantwoordelijkheid om zo'n mevrouw te vertellen "goh belt u soms voor garage X, als u goed had geluisterd had u geweten dat wij dat niet zijn". Dat kwartje had bij die mensen al veel eerder kunnen vallen, namelijk al als mijn vader de telefoon opneemt als (voornaam achternaam) en niet als "Garage (Naam-die-totaal-niet-lijkt-op-de-onze)".

tuurlijk hadden ze moeten luisteren, maar geeft het feit dat ze niet luisteren jou vader een vrijbriefje om maar moedwillig een bedrijf kapot te maken?
want dat is wat hij in feite deed, bewust verkeerde informatie door spelen, bewust negatieve reclame de wereld in spelen etc etcetc...
als het anders om was geweest, en het was jou vaders bedrijf geweest?
zou hij het dan ook nog zo grappig hebben gevonden?

je moet altijd kijken naar de andere kant, humor is leuk absoluut maar bij alles wat je doet moet je je afvragen of jij het ook zo grappig zou vinden als het bij jou zou gebeuren... zou je het niet leuk vinden dan moet je het ook niet doen vind ik :)

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:18

Hoezo persoonlijk? ik noem geen namen :)
Sommige mensen hebben overal wel wat op te zeggen, zien overal een minpunt, en moeten iedereen met elk min puntje pakken. Ik zeg nergens dat ik dat van iemand hier vindt. Dat jij je aangesproken voelt, tja daar kan ik niets aan doen.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:19

Chaos schreef:
Mijn paps zei tegen al mijn vriendjes: heeft Nikki mijn Lamborghini al laten al zien?? En dan al mijn vriendjes heel verwachtingsvol met hem meelopen om vervolgens te zien dat paps geen vette, snelle, dure auto heeft maar een oude, lelijke Lamborghini-tractor!!

Heel leuk! :D :D

Hahaha waar ken ik dit toch van :P. Mijn vader heeft dit dus ook gedaan. Alleen wij hebben wij dan een oude porsche tractor :P.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:22

themuisje schreef:
Hoezo persoonlijk? ik noem geen namen :)
Sommige mensen hebben overal wel wat op te zeggen, zien overal een minpunt, en moeten iedereen met elk min puntje pakken. Ik zeg nergens dat ik dat van iemand hier vindt. Dat jij je aangesproken voelt, tja daar kan ik niets aan doen.

Je noemt dan welliswaar geen namen, maar onder anderen ben ik hier 1 van de ''zeikerds,'' vandaar dat ik het dus ook persoonlijk opvat.

996981

Re: Lollige ouders...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:24

Misschien wel, mischien niet. Heb geen namen genoemd, en niet gequote, dus was dat betreft kun je zelf invullen of je vind dat je daar bij hoort of niet.

*weer ontopic

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:26

@themuisje, laatste keer dat ik ook reageer hier, maar ik heb hier verder geen grapjes van mijn vader geplaatst, enkel en alleen dat ik vind dat dit geen humor is.

1+1=2 toch? Niet zo moeilijk in te vullen wie je daar mee bedoeld.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:29

Misschien kunnen we van jouw vader wel leren wat wél humor is? :))

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:30

prii_boy schreef:
@Mri blij dat je er net zo over denkt en ik zeker niet de enigste ben.

je hebt helemaal gelijk, die had ik niet gelezen :oo
dat gaat idd wel erg ver

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:31

themuisje schreef:

Nehh, word moeilijk gok ik zo mijn vader heeft niet veel humor, moet je bij m'n moeder wezen die kan d'r wel wat van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:31

M_D_H schreef:
tuurlijk hadden ze moeten luisteren, maar geeft het feit dat ze niet luisteren jou vader een vrijbriefje om maar moedwillig een bedrijf kapot te maken?
want dat is wat hij in feite deed, bewust verkeerde informatie door spelen, bewust negatieve reclame de wereld in spelen etc etcetc...
als het anders om was geweest, en het was jou vaders bedrijf geweest?
zou hij het dan ook nog zo grappig hebben gevonden?

je moet altijd kijken naar de andere kant, humor is leuk absoluut maar bij alles wat je doet moet je je afvragen of jij het ook zo grappig zou vinden als het bij jou zou gebeuren... zou je het niet leuk vinden dan moet je het ook niet doen vind ik :)

Sorry maar wat een gezeik... Een bedrijf moedwillig kapotmaken?? Die paar klanten, die er bovendien stuk voor stuk later achter zullen komen dat ze zélf een fout hebben gemaakt door de verkeerde te bellen, zullen een bedrijf echt niet over de kop laten gaan.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:34

Ik vind sommige ook een beetje tever gaan maar ach :')

En een bedrijf moedwillig kapot maken? Schiet op zeg je kan ook overdrijven hoor

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:35

prii_boy schreef:
themuisje schreef:

Nehh, word moeilijk gok ik zo mijn vader heeft niet veel humor, moet je bij m'n moeder wezen die kan d'r wel wat van.

Vertel :D je maakt mij nieuwsgierig haha :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:36

dat zeg jij...
maar zeker weten doe je het niet ;)
je geeft een bedrijf moedwillig negatieve reclame...
even ter ilustratie: is iemand tevreden zal hij deze positieve reclame aan 2 man door geven...
is iemand ontevreden zal hij deze negatieve reclame aan 20 mensen mee geven...
negatieve reclame wordt al snel gemaakt als mensen gaan praten en gaan klagen over een bedrijf...
dat gaat dan zeg maar zo: man beld, jou vader neemt op en vertelt dat geintje van die lantarenpaal + dat de onderdelen langer duren...
man chagarijnig hangt op en verteld dit mopperig aan zijn vrouw, zijn vrouw gaat werken en verteld dit mopperig aan haar collegas, net als de man overgens, en de kinderen die hier een sensatie verhaal in zien zullen dit ook door geven...
de collegas vertellen dit weer in hun gezin en de vriendjes van de kinderen zullen dit verhaal aan hun ouders vertellen...
en kijk eens hoe snel je negatieve reclame hebt... ;)
dan kun je zeggen dat ik zeik, maar anders om had jij het heel erg gevonden...
nogmaals, natuurlijk hadden die mensen beter moeten luisteren, maar jou vader had zich ook netter kunnen gedragen door gewoon te vertellen dat er verkeerd verbonden was...
ik kan hier dus geen humor in zien ;)

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:37

FF denken.

Mijn pa heeft ooit een keer gezegd. Ja hoor ik kan ook op een shetlander rijden. Met als gevolg paar meter verder lag hij ernaast :P. Shetlander ging naar links en mijn vader rechtdoor :P.

Afgelopen kerst. We waren aan het uit eten. Zegt mijn vader ik moet een boer laten. Dus hij laat een boer, ik laat een boer. Daarna liet mijn vriend een boer en kreeg hij de schuld dat hij zich moest gedragen :P.

Ja voor de rest vind hij het heerlijk om mijn moeder gek te maken om tijdens het eten boeren te laten en dan te roepen in China is dit normaal. Dat betekend dat het gesmaakt heeft.

Een tijd geleden de tractor deed het niet meer. Zegt hij heel mooi we(mijn vader en ik) moeten de tractor voorzichtig naar buiten duwen en pas op met die bomen. Na ding buiten gezet en hij is zelf met die tractor bezig krak lamp kapot tegen de boom :P.

Ik had een rijbroek die redelijk afgeschreven was. Maar dat ding zat zo ontzettend lekker dat hij nog wel ff kon vond ik. Na mijn vader was de was aan het sorteren. Hij ziet die broek en scheurt hem kapot. Komt hij daarna na me toe. Zo ga je even mee naar Aken het word tijd voor een nieuwe rijbroek. Op dat moment was ik niet te genieten :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:39

Sorry MDH, maar wat een gezanik. Je kunt het ook overdrijven. Al die klanten zullen later hun eigen stomme fout (!!!) hebben ontdekt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:39

M_D_H; jij hebt geen glazen bol, weet niet wat er daadwerkelijk verder is gebeurd, bedrijven hebben wel eens vaker last van lolbroeken en grote kans is dat er niets gebeurd is. Het is gebeurd en zover denken is nu niet meer relevant :)
Is het mijn humor? Nee. Maar ik weet ook dat bedrijven wel gekkere dingen meemaken en daar ook rekening mee houden.

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:40

Nouks schreef:
Sorry MDH, maar wat een gezanik. Je kunt het ook overdrijven. Al die klanten zullen later hun eigen stomme fout (!!!) hebben ontdekt.

helemaal gelijk in! _/-\o_

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:42

Nouks schreef:

nee nogmaals, ik kan er de lol niet van inzien en ik gok dat bedrijf al helemaal niet en die klanten ook niet...
kan het wel hun eigen fout zijn...
maar jou vader maakte er misbruik van ;)

en dan nogmaals de vraag... wat had jij gedaan als het jou bedrijf was?
had jij het leuk gevonden?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:44

vuurneon schreef:
M_D_H; jij hebt geen glazen bol, weet niet wat er daadwerkelijk verder is gebeurd, bedrijven hebben wel eens vaker last van lolbroeken en grote kans is dat er niets gebeurd is. Het is gebeurd en zover denken is nu niet meer relevant :)
Is het mijn humor? Nee. Maar ik weet ook dat bedrijven wel gekkere dingen meemaken en daar ook rekening mee houden.

nee klopt ik weet inderdaad niet wat er verder gebeurt is, maar het is gewoon niet grappig...
en als je dat dan groot op bokt gaat zetten kun je dit soort negatieve reacties krijgen...
kun je heel drama van maken, maar je kunt ook gewoon toegeven dat het fout was :)
daarnaas, ja bedrijven hebben wel vaker last van dit soort lolbroeken, maar dat is nog geen vrijbrief om er mee door te gaan :)
zou voor alle partijen fijner/leuker zijn als dit soort geintjes niet werden uitgehaald...
toch?
dit soort grapjes vallen bij mij namelijk onder dezelfde catagorie als de kindertelefoon op bellen om te vertellen dat je verkracht bent...
wat nooit gebeurt is... dat is namelijk ook niet grappig en moedwillig misbruik van derden maken...

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:46

Oh, ik ga dit even lezen. Mijn pap en ik halen ook áltijd samen van die streken uit.