De hoefslag...ik snap er geen reet van!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:03

Van Facebook dan ofzo?! Want ik heb wel gehoort dat die veel met reclame werken.

Of gewoon siekum via bokt >;)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:04

Saaams schreef:
Ik zei ook hem niet gekregen te hebben hoor wemkelover & sorsie. Nog geen 10 minuten later ligt het op de mat :=

we hebben net post gehad zat hij niet tussen.
Maar we wachten af *\o/* *\o/*

aisie

Re: De hoefslag...ik snap er geen reet van!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:07

Ik heb ook geen facebook en via bokt lijkt me ook stug want daar staan geen adressen bij.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:08

IK HEB HEM NU OOK!!! Op mijn mans naam en hij is de ENIGE in hius die (bijna) niks met paarden heeft!
Maar als je de tekst van de brief leest die erbij zit zie je dus gewoon dat het om een promotie artikel gaat.

"Voor het geval u ons niet kent, sturen wij u hierbij een exemplaar van de nieuwe Hoefslag"

En kun je een abbo nemen voor 10 nummers (en ja ik zocht ook een leuk paardenblad...)

Het enige GROTE vraagstuk is dan: waar halen ze de adressen vandaan? PPG (de TS) krijgt het op naam van P. zus van oftewel zijn Hyvesnaam en ik op mijn mansnaam en mijn man: HEEFT GEEN HYVES! En weer anderen op het zakelijke adres van vader.... Mijn man heeft WEL een abbo op Autoweek bijv.

Dusss het is een promotie-toezending. De enige grote vraag is: welk adressenbestand hebben ze bij elkaar geharkt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:19

Ja klopt, bokt heeft idd geen adressen..

En via EJ of Divoza ofzo? Ik noem maar iets.. Want ik ben daar klant en heb mijn adres gegevens op moeten geven. Maar eigenlijk kan dat ook niet, want als mensen die niks met paarden hebben ook het blad hebben ontvangen vind ik het idd ook heel raar..

Maarja, zal het altijd een vaag blijven...

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:21

Misschien kan iedereen een lijstje opnoemen waar die lid van is?
Misschien komen we dan op 1 ding uit :')
ik:
Ros
Penny
Hyves
Facebook
Twitter
en zoiets van de Divoza :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:22

Hebben jullie toevallig de Bokt editie besteld uit de Bit?
Misschien heeft het daar iets mee te maken gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:23

Cayenne schreef:
Hebben jullie toevallig de Bokt editie besteld uit de Bit?
Misschien heeft het daar iets mee te maken gehad?

Nee dat ook niet :n

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:24

Hier ook een hoefslag gehad, wel hyves maar daar al tijden niet meer actief. Facebook wel overigens. Alleen bij beide heb ik nergens mijn adres ingevuld. Hyves bijvoorbeeld heeft die optie wel, maar die is niet verplicht om in te vullen. En moet dat ergens wel staat er altijd een optie dat je kan kiezen of ze je gegevens voor promotie doeleinden mogen gebruiken, vink altijd nee aan......

Raar, heb op dit adres nooit een proef of wat dan ook van de hoefslag gehad, ook geen andere bcm bladen gehad. Wel voor BCM gewerkt, maar die hebben dit adres niet, ben verhuisd.........ben heel nieuwsgierig wat dit nu blijkt te zijn;-)

Goed idee dat lijstje:

Citaat:
Ros
Penny
Hyves
Facebook
Twitter
en zoiets van de Divoza
Proef-exemplaar bit

Ooit lid geweest van de penny, maar dat is 15 jaar geleden en niet op dit adres. Divoza zelfde verhaal, wel klantenpasje, maar die ook nog niet overgzet op dit adres. Verder lid van facebook (actief) en wel lid van hyves en twitter maar daar niet actief en dus nergens adre singevuld. Alleen divoza, maar die heeft dus een oud adres van me;-)
Heb proef exemplaar bit toegevoegd, die heb ik hier wel eens gehad.
en idd gene bokt editie besteld.
Laatst bijgewerkt door risje op 27-01-12 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:25

IK heb Hyves, Facebook, een zaak met eigen website, Twitter, Divoza, Bokt, en nog meer webshops van paarden..., Makropas, Ikea Pabo :o etc
ALLES staat zo'n beetje op mijn naam.
Dochter heeft de Penny, zoon LegoMagazine en Dolfje Weerwolfje, BEIDE hebben ze WNF Tamtam

en wie krijgt de Hoefslag? Idd mijn man :+
Hij heeft:

Autoweek
Link-ed (ofzoiets? Dat zakelijke FB gedoe?)
NCRV gids

Verder niks (ja zakelijk nog wat bladen) dussssss
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 27-01-12 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:26

Ik heb hem niet gehad. :(
Ik ga bellen. :( :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:27

Ben lid van:

Facebook
Hyves
Bokt
& Eppeljack.

& me moeder is lid van de margriet

Zilfstar

Suzanne F. schreef:
Ik heb hem niet gehad. :(
Ik ga bellen. :( :D

had ik ook hier gepost en 10 minuten laterrrrrrr ligt ie in de bus.
Dus nog een keer kijken straks :j

oOoKellyoOo

rent naar de brievenbus..................................................

niks alleen 2 BELASTINGBRIEVEN!!! gdv

vraag dan echt af hoe het bij jullie terecht komt en bij mij niet .................

Gaat komende dagen de postbode opwachten!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:31

Misschien een idee omdat ook aantal mannen heb hebben gehad en geen paarden dingen oid hebben. Heb een Esso klantenpas en Karwei / Gamma kaart. Zoiets misschien?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:31

Zijn de mannen zelf toevallig lid van een bepaald blad? (dus niet de hoefslag).
Misschien dat er fout is gekomen in het ledenbestand van een bepaald blad bij dezelfde uitgever en dat ipv dat blad nu de Hoefslag is verstuurd?

of jullie zelf?
Maak eens een lijstje met bladen waar degene op wiens naam de Hoefslag dan ook is binnengekomen lid van is?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 27-01-12 17:34, in het totaal 2 keer bewerkt

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:33

We hebben geen lidmaatschappen, enige wat we thuis krijgen aan bladen is de Film1 gids. Alleen is die weer niet op mijn naam en deze hoefslag wel.

Oh ja, ook wat goede doelen, maar meeste op naam van mijn partner. Alleen de WSPA staat op mijn naam.
Laatst bijgewerkt door risje op 27-01-12 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:35

Ik heb hem ook gekregen, mijn eerste reactie was ow zeker na aanleiding van Het bit met boktmagazine.

Wel fijn te horen dat er geen rekening volgt :P

En hyves heb ik ergens vorig jaar leeggehaald en verwijderd (idd vanwege het natrekken)
Facebook maar nooit adresgegevens ingevuld
Geen bladen voor de rest.
KNHS lid (alleen paspoorten)
koetsiersbewijs, ruiterbewijs
Divoza
Voor zover ik weet nooit een gratis exemplaar van hoefslag gevraagt wel van bit.

De gene zonder paarden gekte hebben misschien ooit hun bankrekening gebruikt voor betaling van een paardenblad?
Bankrekeningen zijn up to date met adres. En banken verdenk ik ook van doorverkopen adres gegevens. Zullen we het maar niet hebben over alle callcentra die ook zogenaamd alles van je weten.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:36

Geen KNHS lid trouwens, wel van NSIJP (ijslands stamboek) Ooit ruiterbewijs gehaald, maar niet op dit adres.

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:37

risje schreef:
Geen KNHS lid trouwens, wel van NSIJP (ijslands stamboek) Ooit ruiterbewijs gehaald, maar niet op dit adres.

Maar ik neem aan wel bij ruiterbewijs je adres gewijzigd ?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:38

De Penny van dochter wordt wel betaald van onze en/of maarrrr de eerste naam daarvan is van mij :D Niet van mijn man.

Het is in mijn opinie duidelijk geen foutje maar opzet om de Hoefslag onder de aandacht te brengen. Ik vraag me alleen af waarom het gericht is aan familieleden (man, vader, moeder etc) van degene in huis die paarden-fan is.... Ergens moet er toch een koppeling zijn gemaakt dan tussen de paardenfan en het adres/naam van de ouder/ man etc.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 17:39

Cayenne schreef:
Misschien dat er fout is gekomen in het ledenbestand van een bepaald blad bij dezelfde uitgever en dat ipv dat blad nu de Hoefslag is verstuurd?

of jullie zelf?
Maak eens een lijstje met bladen waar degene op wiens naam de Hoefslag dan ook is binnengekomen lid van is?

heeft er niets mee te maken.....ik krijg het blad op een fictieve hyves naam,op mijn zakelijke adres......dat die twee aan elkaar gelinkt kunnen worden.....dat beangstigd mij,,,dat is heel erg eng....

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:40

Nope, sterker nog die mafkezen (sorry voor de bewoording) stuurden me netjes steeds rekening als het weer verlengd moest worden en ineens niet meer. Ik bellen, was nergens bekend en had geen ruiterbewijs ook niet gehad volgens hen. Zou het dus eigenlijk opnieuw moeten halen zelfs.
Is overigens adre svan mijn ouders en die weten ook van niks wat deze nieuwe actie betreft.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:43

papagroom schreef:
Cayenne schreef:

of jullie zelf?

heeft er niets mee te maken.....ik krijg het blad op een fictieve hyves naam,op mijn zakelijke adres......dat die twee aan elkaar gelinkt kunnen worden.....dat beangstigd mij,,,dat is heel erg eng....

Dat vind ik idd nog de meest rare eraan. Dat ik hem op mijn mans naam krijg nouja.... maar op je HYVESnaam??? Met je zakelijke adres.

Ik had wel in een deuk gelegen hoor als ik de Hoefslag onder de naam Zilfstar gekregen had. Eindelijk erkenning van mijn Buitenaardse afkomst whoehahahaaa (met als adres Battlestar Galactica whahahaaaa)

Maar goed, PPG: ik vind het idd bij jou een heel absurdistisch iets. Heb je al gebeld :P ? Ben wel benieuwd hoe ze dat uit willen leggen....

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:45

Ik heb volgens mij niks binnen :=
Was lid van de penny. Nu nog lid van de donald duck, hart voor dieren, zoom en dat was het. Moeder nog wel ergens lid van, geen idee wat en ben naar HE geweest, heb het bokt magazine gekocht en sta bij EJ ingeschreven