Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:23

Twilight schreef:
grotendeels zit in een mandje opgeborgen maar 1 heb ik nog vlakbij. het is mijn knuffel die ik al baby heb gehad. Zal deze ook nooit wegdoen ookal is het enkel nog wat flapjes losse oude stof.

Hier hetzelfde, die knuffel gaat never nooit niet meer weg!

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 17:23

Moeders mag die van mij echt niet in de wasmachine gooien. Dan breekt de oorlog uit. Ik doe em zelf wel in een emmertje sop, zodat er geen stukje doek af valt.

@Dennis, mijn 'boetje' was mijn broekje vroeger. Maar die is wel te groot voor mn knuff en hij zit vol gaten.haha.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:24

Ik vind altijd de briljante namen die de knuffels hebben nog het leukste.. :D

dravergekkie

Ik heb nog 3 knuffels op bed staan , slaap er alleen niet mee.

2 zeehondjes die heb ik van m'n vriend gekregen.
En een soort beertje die heeft mijn broer gekregen toen hij in het ziekenhuis lag na een ernstig ongeluk , toen hem ik dat ding mee naar huis gekregen en ben dr erg aan gehecht :o

Boktpony

Ik heb ook nog een knuffel, maar hij moet het helaas ook doen met een plekje buiten bed :(:)
Hij is al sinds mijn geboorte bij me en heeft heel wat wilde ritjes gehad in de wasmachine en heeft ook meerdere operaties moeten ondergaan... Maar hij is nog steeds de mooiste 8-)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:25

die van mij zijn al jaren niet meer gewassen! ben veel te bang dat ze kapot gaan

Nickeltje

Re: ik schaam me diep: ik heb nog een knuffel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:26

Ik was hem ook niet in de machine, maar wel af en toe in een handwasje...

Ympi

Nienkex schreef:
Ik heb een heerlijke knuffeltijger, die is zo lekker om vast te houden in bed. anders hou ik altijd mn dekbed vast, ik moet gewoon iets vast hebben als ik in bed lig

Hé ik ook! Een witte siberische tijger! En ik hou die ook vast, om dezelfde reden :j Woon trouwens samen en vriend slaapt naast mij, maar tijger ligt meestal in mijn armen! Kan trouwens wel zonder slapen hoor :-)

daffodil

Frits had zo'n mooi labeltje aan zijn lijf hangen met daarop: Surface washable only, dus Frits heeft nog nooit de wasmachine gezien, die wordt met een washandje gewassen!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:27

de mijne is nog nooit gewassen :') ja 1 keer vroeger door de oma van een vriendinnetje.., toen ging die van wit met groen/aarbeien motief naar blauw met groen/aarbei motief.., :P i was not amused.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:27

He TS waarom schamen, als jij zo toch lekker slaapt? Zelf ben ik 41 (ja ik weet het, zodra je leeftijd je schoenmaat voorbij is, is het jongste er echt wel af ;) ) maar heb ook (nog) een knuffel. Een schaapje. Die ligt alleen in bed als vriendfiguur op reis is, en hij heeft hem trouwens zelf meegenomen uit Polen. Hij heet dan ook Skapi Polski :')

Verder heb ik nog veel meer knuffels op m'n boekenkast staan. Eén daarvan is Koegie, ja ook een zwartbonte net als Kuh. Die is mee geweest naar Australië... :+
PS Frits, Kuh en Elmo zijn top!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 17:29

@_Mas ben benieuwd naar de foto!

Het schijnt dat we hier in de buurt een poppendokter hebben. Maar ik neem boetje zoals ie is. We worden tenslotte allemaal ouder :+

@No_worries, wat een leuke foto's!!!!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:29

zijn jullie knuffels ook zo vaak geopereerd om hun levens te redden?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:30

Hihi, ik ben bijna 24 en kreeg vanochtend toen m'n mannetje de deur uitging m'n knuffel weer toegestopt := Dacht er van de week nog aan, voelde me ineens een grote kleuter haha. Maar vriend moest alleen maar lachen, die vind het dan wel weer schattig.

Ik slaap er alleen mee als ik alleen ben, mijn vriend slaapt ma, di, do niet thuis ivm zn werk en op maandagochtend en donderdagochtend als hij al naar werk moet en ik nog een uurtje langer kan blijven liggen geeft hij 'm altijd aan. Ik kan best zonder hoor, maar vind het zo lekker om met m'n benen opgetrokken en die knuffel tegen m'n buik aan te slapen :D

Ben ook niet heel kieskeurig wat knuffel betreft, jaaaaaren een Winnie the Pooh gehad die zo'n lekker kontje had, paste mooi in het holletje bij m'n huik en nu sinds een paar maanden een Pluto die ik van m'n vriend kreeg in Disneyland :P

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:30

Ja ik, een tijgertje. Ligt al 10 jaar in mijn bed. Heerlijk om eens tegen je aan te drukken als je je vervelen of ziek voelt :+ maar ik moffel hem wel weg als er iemand langskomt ;)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:31

Als klein kind heb ik mijn roze konijn gekregen, mijn ouders noemde hem/haar/het Poemel.
Als ukkie kon ik dat niet uitspreken, dus dat werd poemog. Toen ik beter leerde praten werd het toch Poemel, tot ik op een flimpje een keer zag dat hij/zij/het jarenlang door het leven was gegaan als Poemog. Dus nu is het Poemog (volgens vriendlief stinkkonijn).
En dan is er nog pandi (een pandabeer), dat was mijn reserve knuffel, die heb ik ook nog. Die wordt liefkozend stinkbeer genoemd door vrienlief :')

Poemog was een keer gevallen, en toen had ik gezien dat hij een wondje had. Daar moest dus Jodium op :') want dat deed mama ook altijd bij mij. Poemog heeft dus een vieze vlek op zijn/haar/de kont.
Meerdere malen zijn er operatieve handelingen uitgevoerd. Zo heeft er een keer snachts een onthoofding plaats gevonden (klem gezeten tussen matras en lattenbodem en snachts in mn slaap door mij losgetrokken) en zijn de armpjes ernstig versleten.

Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen dat anderen vrijwillig mijn konijn repareerde (omdat ik te erg zat te trillen, zo erg vond ik het :') )

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:31

@No Worries, Fiefie is ook meegeweest naar de Pyreneeen, Terschelling en andere vakanties, en zijn vriendje is meegeweest naar Canada. Fiefie mocht niet mee van mijn vriend.. hij moest mij toch al missen?!!

@ Zinn, Fiefie is eens onthoofd door een vriendinnetje van me. Ik was zózózózózó boos dat mama er tussen is gesprongen en in de pauze van mijn school zijn koppie er aan heeft genaaid. Eerder wilde ik neit naar school terug :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:32

Frits is gelukkig nog nooit geopereerd en die blijft jong van zichzelf dus plastische chirurgie is ook niet nodig!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:34

oooh onthoofd is ehct heel erg!

bij mij wastte mijn oma altijd de knuffel..1 keer deed mijn moeder het en ze had hem te warm gewassen, allemaal kleine scheurtjes in het stofje...oh wat heb ik gehuild

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:34

Afbeelding
ik heb deze (foto is niet van mij)
_O_

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 17:36

@Puchje zo al zou mijn vriendin dat ooit gedaan hebben, dan had je oorlog gehad.
Lief van moeders dat ze zijn koppie er weer op heeft genaaid!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:37

Mijn knuffels zijn weggegooid |( had er een stuk of 20. Ook mijn lievelingsknuffels waar ik altijd mee sliep.

Gek genoeg slaap ik weer met een knuffel sinds ik een vriend heb.. Als hij er niet is dan := Dan ontbreekt er toch iets in bed..

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:37

Tellen doekjes ook mee? :+
Ik slaap met een stuk of 6 doekjes op mijn kussen. Heeft voor mij ook emotionele waarden en ik ben er zo aangewend!
Vooral ivm nekproblemen ligt het heerlijk onder mijn nek, en 1 over mijn hoofd heen vaak. (althans zo word ik wakker :') )
Vriend keek de eerste keren aardig raar dat ik met doekjes sliep, maar nu legt hij ze al voor me klaar als hij eerder het bed in stapt. _O-
Zonder doekjes kan ik niet slapen (Weekendje weg met vriendinnen doekjes vergeten := Ik heb toen het hele weekend niet kunnen slapen...)

Ik schaam me er niet voor :D. Al mijn vriendinnen weten dat ik met doekjes slaap en kijken er nu niet meer van op en om. Als ik bij hun ga slapen zeggen ze nog altijd extra vergeet je doekjes niet *D

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:38

Ik ben 27 en heb nog een knuffel een een doekje ;)

_Mas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:38

Kanelly schreef:
Oh nee, Mri, niet in de wasmachine!! Verschrikkelijk!
*jeugdtrauma's*

Bijnie mag echt niet in was :=

En als ik ergens slaap zonder Bijnie, krijgt hij wel de opdracht om goed op te passen en wordt hij even lekker ingestopt, anders krijgt hij het koud :j

Kwekkie mag wel mee onder de douche, maar nu hij nog plastische chirurgie moet ondergaan ben ik daar wel voorzichtig mee. En hij wordt ook altijd lekker ingestopt als ik op weg ga naar m'n werk :+ Mocht ik ergens anders slapen en Kwekkie is niet mee kijkt hij de volgende dag ook altijd heel boos, dan moet ik altijd even sorry zeggen :o

Zinn schreef:
zijn jullie knuffels ook zo vaak geopereerd om hun levens te redden?

Ik had een keer een vriendje en die vond het onzin dat ik nog met een knuffel sliep. Toen wou hij hem afpakken, maar omdat ik Kwekkie natuurlijk vast had scheurde zo z'n hoofdje er af! Ik ontroostbaar, vriendje gedegradeerd naar ex en mijn moeder als de wiedeweerga aan de slag met naald en draad.
En door de aanval van de pup was Kwekkies snaveltje en armpje er af ;(

Verder heb ik nog 5 andere knuffels in mijn bed die ook al vanaf m'n geboorte aanwezig zijn. Gezellig :D