wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:12

Oh, en ik stond net in het café waar ik altijd zit in de fik..
Vriend van me had mn telefoon gepakt en ik wou hem terugpakken, zo met mn haren door de kaars..
Was gelukkig zo weer uit maar menn ik schrok me rot!
Kwam er iemand van boven naar beneden lopen waarom het toch zo stonk, was het door het hele café heen te ruiken!
Mensen die achter ons zaten hadden niet door dat mn haar in de fik had gestaan dus die vroegen: Jeetje zitten jullie zo te stinken? :')

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 23:15

niet best voor je haar!
Geloof het best dat het zo zou stinken xD

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:16

_Mas schreef:
Suzanne1408 schreef:
Ik heb 1x gevraagd om een patatje met friet!

Het duurde toch minstens 5 minuten voordat ik doorhad wat er niet klopt :')

haha jij zegt het en ik denk het :')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:16

_Mas schreef:

Mijn meest gênante momenten zijn altijd op/onder/tussen een fiets. Ik kan dat blijkbaar helemaal niet en fiets regelmatig tegen auto's, stoepranden, tuinkabouters, noem maar op. Of ik val spontaan door lokale gladheid (zomers vooral). Altijd bezeer ik mijn hoofd, het liefst vlak voor dingen waarbij ik er representatief uit wil/moet zien, waar dan ook op de 1 of andere manier iemand met een fototoestel aanwezig is die ik vervolgens niet kan ontwijken. Sexy :')

oh mijn god jij moet gewoon verre familie van mij zijn! _O-
Ik kan ook niet fietsen. altijd als er één stoeptegel uitsteekt rij ik er uiteraard met m'n velg tegen zodat ik zeer elegant tegen de grond smak.
ben ook eens een paar maanden geleden met m'n stuur in dat van een vriendin blijven haken. we zijn toen nog tientallen meters hysterisch krijsend met die sturen in elkaar verder gereden (terwijl vriend gewoon naast ons bleef verderrijden en ons uitlachte) en uiteindelijk smakten we tegen de grond. ik lag helemaal (in een charmante houding, kan ik je zeggen!) tussen de twee fietsen in. Komt er zo'n groepje brugklassers langsgereden. Vriend enorm droog : 'je ziet het hé, nooit sms'en op de fiets!' waardoor de jongens ons nog harder uitlachten :')

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 23:18

omg klinkt ontzettend fout, 2 fietsen in elkaar xD!!
Haha zie het al wel helemaal voor me.
Verder niet bezeerd?

_Judith

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:20

Wij zijn ook een keer gesandwiched met de fietsen, ging nog hard ook :oo Gelukkig was ik de buitenste fiets haha..

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:21

@ Movement : jawel :') op de moment niet zoveel last van gehad. maar daarna begon ik wel last te krijgen. Naar de dokter geweest en is een geknelde zenuw oid (stuk op m'n onderbeen is blauw en hard) en dat geneest heel traag. Heb er nu nog steeds last van :=

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 23:21

dat is niet best. ;(

_Mas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:25

Ik word binnenkort geopereerd aan een oude breuk, overgehouden na een val van m'n fiets. #)

@Joycebunny, ik weet de perfecte remedie: Nooit meer fietsen! Ik ga tegenwoordig als de brandweer :+

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:30

De meeste dingen vergeet ik.
1 weet ik nog. Ik was in de bios met een vriendin en ik liep omhoog met popcorn en ik liep onze rij in en ik struikelde over iemand zijn voet. Resultaat: popcorn over degene die daarnaast zat. Ik schaamde me wel nogal :=

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 23:35

Haha ik kan al die genante dingen echt niet vergeten xD

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:39

Die keer dat ik in de zomer naar de bios ging, op slippertjes en m'n teen stote tegen een mat die voor de wc lag waardoor ik ging bloeden als een rund en de hele film met een zakdoek om mijn voet heb gezeten was niet erg charmant :+

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:39

Joycebunny schreef:
_Mas schreef:

Mijn meest gênante momenten zijn altijd op/onder/tussen een fiets. Ik kan dat blijkbaar helemaal niet en fiets regelmatig tegen auto's, stoepranden, tuinkabouters, noem maari know
op. Of ik val spontaan door lokale gladheid (zomers vooral). Altijd bezeer ik mijn hoofd, het liefst vlak voor dingen waarbij ik er representatief uit wil/moet zien, waar dan ook op de 1 of andere manier iemand met een fototoestel aanwezig is die ik vervolgens niet kan ontwijken. Sexy :')

oh mijn god jij moet gewoon verre familie van mij zijn! _O-
Ik kan ook niet fietsen. altijd als er één stoeptegel uitsteekt rij ik er uiteraard met m'n velg tegen zodat ik zeer elegant tegen de grond smak.
ben ook eens een paar maanden geleden met m'n stuur in dat van een vriendin blijven haken. we zijn toen nog tientallen meters hysterisch krijsend met die sturen in elkaar verder gereden (terwijl vriend gewoon naast ons bleef verderrijden en ons uitlachte) en uiteindelijk smakten we tegen de grond. ik lag helemaal (in een charmante houding, kan ik je zeggen!) tussen de twee fietsen in. Komt er zo'n groepje brugklassers langsgereden. Vriend enorm droog : 'je ziet het hé, nooit sms'en op de fiets!' waardoor de jongens ons nog harder uitlachten :')

Maar dit heb ik ook ooit gehad :')
Bij mij kwam alleen me slipper tussen me spaken dus toen was het doei slipper! :evaw: Was ie zo iets van 30 meter verder gevlogen mooi voro de ingang van de albert heijn :')

Ook had ik een keer in duitsland er stond een bordje "Vorsicht! Glatteis" Het was zomer, 35 graden, ik lees dat mooi voor wat erop staat, ja hoor eerst volgende pas glij ik uit, en glij ik zo de berg helemaal naar beneden. Het waren kiezelsteentjes, dus had toen mooi heel mijn been open liggen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:41

niet van mezelf maar wel meesterlijk :))
in de kerk, tijdens het gebed.. (dood stil dus )
liet iemand opeens een dikke scheet gaan.
Je hoort allemaal gegrinnik :=

Was het de dochter ( jaar of 11/12 ) van de dominee..
Rood dat die dochter werd :')

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:43

antje_vip schreef:
Waar ik nog altijd krom om lig:
In een skigebied was een (onbekende) vrouw die moest heel nodig plassen. Ze is toen achter een boom gaan zitten. Toen ze daar gehurkt zat, met de ski's nog onder, gleed ze weg! _O- Gleed die vrouw met d'r blote billen een een geel spoor achter zich aan over de piste _O-

Hahaha :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:00

Jou make my day ;)

ik ga echt helemaal stuk hier

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 00:01

Klinkt niet best. Harde steentjes....
Doet me denken dat ik perongeluk met men fiets de dijk af reed en men remmen half stuk waren. Dus ik al stuiterend de dijk af. Gelukkig bleef ik zitten en stuiterde ik zo met beide wielen de weg op.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:03

toen ik de deur van het openbare toilet niet op slot had gedaan en iemand de deur open deed... :oo

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:07

antje_vip schreef:
Waar ik nog altijd krom om lig:
In een skigebied was een (onbekende) vrouw die moest heel nodig plassen. Ze is toen achter een boom gaan zitten. Toen ze daar gehurkt zat, met de ski's nog onder, gleed ze weg! _O- Gleed die vrouw met d'r blote billen een een geel spoor achter zich aan over de piste _O-

Deze is echt geweldig _/-\o_ Dan mag je ook maar hopen dat je nooit meer iemand van die piste tegenkomt!

Ik heb vandaag trouwens iemand een genant momentje bezorgd :D Op m'n werk wordt verbouwd, en een paar meter voor mij liep een bouwvakker. Die keek nog eens even goed naar mij voor hij de deur uitstapte, en toen struikelde hij over de deurmat :') Best wel schattig!

Ik heb trouwens een aantal jaar geleden met koninginnenacht iemands haar in de fik gestoken. Oeioeioei. Hij had heel mooi lang haar, en was bevriend met de jongen die ik toen wel heel erg leuk vond! Toen ik een sigaret op stak wilde ik hem dat vuurtje ook even aanbieden. Helaas stak ik in mijn dronken enthousiasme zijn haar in de brand. M'n crush heeft dat vuur op z'n hoofd gedoofd en ik ben heel hard weggerend!

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:17

Haha wat een briljant topic!

Ik heb ook nog wel wat gênante momenten :D

Ik werk in de horeca en met grote groepen kun je niet altijd overal even goed bij. Op een avond zat er een groep, die niet bepaald van het glazen aanpakken was. Dus ik zat moeilijk te doen met een dienblad vol bier en heb vervolgens 17 bier in een man zijn nek gegooid :oo Hij was echt zeiknat. Het hele restaurant was in 1 x doodstil :+ Hij heeft onze bedrijfskleding aangekregen die avond. En de rest van de avond deinsde iedereen in het restaurant opzij als ik in de buurt kwam met drank :o

's morgens zit ik altijd in de bus te pitten. Nu zat ik in zo'n 4-zit. Op een gegeven moment trapt de buschauffeur vol op de rem en ik vlieg zo naar voren op schoot bij de jongen die tegenover mij zat. Gelukkig zette ik mijn hand net niet in zijn kruis maar ernaast O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:18

Mijn genante moment is tijdens mijn eerste zoen :')
Net toen die jongen naar toe boog, fietste ik keihard weg. Zat toevallig op de fiets.
Intussen ben ik al een jaar en ongeveer 3 maand verder. En telkens heeft ie er nog over. En dan ligt hij weer slap van het lachen.

Ben bang dat ik het over 10 jaar nog hoor _O-

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:22

Ohja, bedenk me ineens nog een gênant moment:
We hadden met heel de familie van mijn moeders kant een nieuwjaarsborrel. Vooral 'wat' oudere mensen (veel ooms en tantes van mijn moeder). En om de een of andere manier lag er een soort van drijfzand achter het huis (tenminste, dat is de beleving die ik als kind had, waarschijnlijk was het gewoon heel veel modder... :+ ). Maar in ieder geval, ik dacht samen met mijn nichtjes en zus leuk achter het huis te gaan spelen (jaren later hoorde ik dat mijn ouders nog hadden gewaarschuwd dat ik daar NIET mocht komen, ahum...). Wij liepen daar in het rond, nog niks aan de hand. Maar opeens ziet mijn nichtje een eekhoorn of zo, in ieder geval iets waar we naartoe willen. Ik loop zo over de plek waar dat 'drijfzand' ligt, en jahoor, ik zak tot mijn knieën weg.
Dikke paniek, huilen, huilen. Mijn laars bleef ook nog eens vastzitten. :+
Uiteindelijk eruit gekomen, word je naar binnen gebracht om die natte, modderige zooi uit te trekken, jawel hoor, staan al die oude mensjes in de rij om toch eens even te bekijken wat daar nou gebeurd is... >;) Leuk, als je daar huilend in een onderbroek en trui staat... :')

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:30

Ik weet er nog twee:
ALs kind was ik met mijn oma en opa naar de kermis. Ik hield mijn opa's hand stevig vast. Toen we bij het loophuis kwamen liep ik naar voren om het even goed te kunnen zien. Toen ik even later weer naar mijn opa liep en zijn hand greep keek ik omhoog. En ja hoor. Die man waarvan ik zijn hand vast had was niet mijn opa. Nee die stond een eindje veder mij uit te lachen :=

En op wedstrijd met mijn shetlander deed ik mee aan het onderdeel agilety. Nou bij 1 van de onderdelen moest je een gele tennisbal in een emmer gooien. Nou de tennisbal gooide ik er net naast en toen rende wij snel veder naar het voglende onderdeel. maar de tennisbal was inmiddels op ons pad gerold, en ineens schiet mijn pony voorit en probeerd zo te tennisbal te pakken :') Die dacht dat het een lekkere appel was en die laat je daar niet op de gond liggen :') Hele zijkant stond ook vol en iedereen lachen.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 00:32

Haha eigenwijsje
Geniale verhalen xD

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 13:26

ik herken nog een gênant moment.

Ik ging met vrienden shoppen in de stad.
Ik was zo druk aan het kletsen dat ik tegen iemand van 2 meter op knalde.
Ik werd behoorlijk uitgelachen. Hoe kan je nou iemand van 2 meter NIET zien xD