Wat zou jij doen met..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:12

205.000.000 gedeeld door 18 miljoen mensen..

dan zijn we toch allemaal miljoenair? :+ ik snap niet waarom dat niet gebeurt.. maar goed zo denk ik :')

verder wat ik ermee zou doen?
onbewoond eilandje kopen voor de vakanties
wereldreis
paard (of 2, 3 manege? :') )
groot omheind veld voor kyra zodat ze lkkr kan rennen :D
paar nieuwe lenzen voor op de camera
leuke nieuwe gardorobe
leuk huisje (ranch)
overal eigenlijk wel leuke huisjes :')
autos

mijn vader en moeder een deel geven zodat ze ook uit de zorgen zijn en hun huis kunnen opknappen :j
broer krijgt een deel zodat die ook uit de zorgen is en kan trouwen..
broertje krijgt nog niks want die heeft het binnen no time op :') (grapje hoor := )

nou en voor de nodige mens die het ook moeilijk hebben :)

en dan? dan ist op :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:16

Als je 205.000.000 deeld door 18 miljoen mensen zijn niet alle 18 miljoen mensen miljonair hoor ;-)
Dan hebben 18 miljoen mensen 11,39 euro... :P

Van 205 miljoen kun je 205 mensen miljonair maken

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:19

oh jah.. natuurlijk :')

blondt :o?

Steef

Re: Wat zou jij doen met..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:22

Die particuliere opleiding gaan doen die ik zo graag wil doen, verder lekker op kamers gaan zonder bij te hoeven lenen, en de rest komt later wel op :D

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:23

vroli1 schreef:

Haha, ik ook!
Maar heb een echt wiskunde knobbel en een talen dal!! :+

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:23

nou jah dan nog eigenlijk.. 205x een miljoen.. dan heb je toch meerdere mensen blij?.. :+

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:24

Ik zou er iig voor zorgen dat mijn familie (mijn kinderen, a.s. schoonzoon, broers, schoonzusjes en moeder) een leuk bedrag op hun rekening bijgeschreven krijgen, zodat ze zich voor de rest van hun leven geen zorgen meer hoeven te maken :) .
Mijn échte vrienden krijgen ook een leuke som geld.
Natuurlijk zijn er ook goede doelen die op een financiele meevaller kunnen rekenen en voor de rest ben ik het goede doel :D !
Dat betekend iig een poetsvrouw voor iedere dag, een huisje in O'rijk, een huisje in Thailand, een SUV en een sportwagen cabrio.
Bovenstaande kost me dan iets van 25 milj.
De "rest" neem ik dan gewoon om leuk van te leven met mensen die ik sowieso al graag om mij heen heb en natuurlijk met mijn dieren :) .

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:24

Steef schreef:
Die particuliere opleiding gaan doen die ik zo graag wil doen, verder lekker op kamers gaan zonder bij te hoeven lenen, en de rest komt later wel op :D

wrm een opleiding? dan hoef je nooit meer te werken *\o/*

daantjuhhh schreef:
vroli1 schreef:

Haha, ik ook!
Maar heb een echt wiskunde knobbel en een talen dal!! :+

same hier :D

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:27

Een kwart naar een goed doel, of verdeeld over een paar goede doelen.
Een kwart naar mijn ouders.
Een kwart naar mijn schoonouders.

En een kwart voor onszelf. Leuk huis, twee mooie auto's en verder niet teveel gekkigheid.

Ik zou als allereerste een financieel adviseur inhuren, want je hoort heel vaak dat mensen die zulke gekke bedragen winnen nog failliet gaan ook.

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:37

Thirty schreef:
Ik zou als allereerste een financieel adviseur inhuren, want je hoort heel vaak dat mensen die zulke gekke bedragen winnen nog failliet gaan ook.

Volgens mij wordt het winnaars van grote bedragen ook standaard aangeboden.
Als je zo'n prijs wint wordt je hier helemaal in begeleidt. (mits je dit weigert)
Juist om de reden die jij noemt.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:57

Ik zou een lief klein boerderijtje kopen, een stuk of 4 paardjes die daar kunnen wonen met binnenbak, buitenbak,longeercirkel, enorme weide met schuilstal, grote paddocks, grote paddock paradise en echt heel heel heel heel veel grond. Op die grond zou ik een bos planten :') Echt het liefst een groot stuk van minstens 20 hectare waar ook een privé ruiterpad doorheen loopt. Verder zou ik daar dan de natuur haar gang laten gaan zodat er weer een beetje veilige plek bij wordt gecreërd voor de wilde dieren.

Ook zou ik dan graag een dierenopvang beginnen in een 3e wereld land, een soort Brooke Hospital. Maar dan over meerdere (boerderij)dieren. Zorgen dat alle paarden, pony's,ezels, koeien goed passend tuig hebben, dat ze minstens 1 keer per week rustdag krijgen. Alle paarden, pony's, ezels, koeien, varkens, geiten, schapen etc. goede huisvesting krijgen met minstens 16m² per dier.

Zorgen dat manege's in Nederland verbeteren, zorgen dat alle manegepaarden iedere dag minstens 7 uur buiten de stal komen en dat ze bv. in groepjes van 4 staan in een grote stal met klein uitloopje :)) Dat ze maximaal 2 á 3 uur per dag moeten werken, dat ze perfect passend tuig hebben en het liefst bitloos gereden worden. Dat de ruiters 1 keer per maand zitles krijgen, 1 keer per maand met neckrope rijden en 2 keer per maand correcte en vriendelijke dressuur lessen krijgen.

Keep on dreaming :z

Sammielola13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 01:01

een audi a8 <3
een paar mooie paarden voor de sport
fjordenveulen hummer erbij kopen!
alvast een grote villa kopen met stallen, binnenbak aanleggen
pfoe, paar miljoen doneren aan dierenorganisaties, heb overigens toch genoeg :D
:D