Dacht je alles gehad te hebben ....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MVasbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 03:40

Alles wat ik kan zeggen is dat zo lang jij het wil, wordt het alleen maar beter.

En nee, als je moeder zo doet, dan hoef jij haar niet in jouw leven te hebben. Kies voor jezelf :)

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 22:59

secondchance schreef:
Seksueel gebied is nog lastig voor mij, probeer er van te genieten zoals het hoort en niet bang te zijn maar dat vind ik nog erg lastig. Relaties liepen daardoor ook stuk omdat mannen meer wouden als dat ik ze op dat moment geven kon.

dit stukje greep me wel aan.
Ga alsjeblieft niet uit van "Hoe het hoort, hoe het zou moeten, wat normaal zou zijn".
Voor iedereen is het anders en "gewoon genieten" is iets wat helemaal niet gewoon is.
Ook mensen die geen misbruik hebben meegemaakt denken vaak dat als bij anderen zo makkelijk en vanzelf gaat. Zelfs het gelukkig zijn. Maar niks is minder waar. Iedereen is zoekende naar we voor hem of haar goed is.

Als je het idee hebt dat je steeds op de verkeerde mannen valt, dan kun je dat patroon vaak wel veranderen.
Kijk eens op andere locaties en kijk eens verder dan het uiterlijk en neem de tijd om iemand te leren kennen.
Probeer vooral aan jezelf te denken, aan wat jij fijn en gezellig vind - je juiste man geeft jou de tijd die je nodig hebt en anders heb je echt geen man nodig.

Sterkte!