oké, zelfs voor mij is het al bedtijd zo te merken haha
Joh, dump die gozer en ga weer lekker kind zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xManon_ schreef:Probeer je nog iets trotser te voelen en je er niet zo druk om te maken!
Je kan je vriendje blijkbaar vertrouwen, dus hoef je je geen zorgen te maken om Kim die met hem flirt.
Daarnaast heb je ook nog een hele leuke vriendin, Stacey, dus je hebt Kim helemaal niet nodig.
Maak plezier met Stacey, Juan en Mikkel en let niet teveel op de negatieve dingen!
Silkaay schreef:Mijn bff die is ze trouwens al 8 jaaren ik maakten altijd ruzie op welk paard we gingen rijden.
Jeetje kind, je bent 10Er komen nog genoeg meisjes en jongens en liefjes en weetikveel.
@minikatje
ligt het aan mij of niet, maar bij zoenen blijft de tong toch in de mond?
xManon_ schreef:dat zal ik gaan doenProbeer je nog iets trotser te voelen en je er niet zo druk om te maken!
Je kan je vriendje blijkbaar vertrouwen, dus hoef je je geen zorgen te maken om Kim die met hem flirt.
Daarnaast heb je ook nog een hele leuke vriendin, Stacey, dus je hebt Kim helemaal niet nodig.
Maak plezier met Stacey, Juan en Mikkel en let niet teveel op de negatieve dingen!
vuurneon schreef:Gelukkig heet ie niet snikkel![]()
oké, zelfs voor mij is het al bedtijd zo te merken haha
Joh, dump die gozer en ga weer lekker kind zijnje wordt al snel genoeg groot, doe maar rustig aan
Sansje schreef:Toen ik 10 was... Lag ik om 23.15 dus echt gewoon op bed... En dan checkten m'n ouders ook nog een of ik niet stiekem de halve nacht penny's aan het lezen was, maar dat ik ging slapen. Bizar dit... Gebrek aan opvoeding... De verantwoording wordt hier wel ten onrechte bij de juf gelegd. Uiteraard moet die er wat van zeggen, maar het probleem ligt in oorsprong niet in de klas, maar thuis.
Silkaay schreef:Mijn bff die is ze trouwens al 8 jaaren ik maakten altijd ruzie op welk paard we gingen rijden.
Jeetje kind, je bent 10Er komen nog genoeg meisjes en jongens en liefjes en weetikveel.
@minikatje
BlackShadowZ schreef:Silkaay schreef:Mijn bff die is ze trouwens al 8 jaaren ik maakten altijd ruzie op welk paard we gingen rijden.
@minikatje
Dat ligt aan je stijl