Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(Zat op dat moment dus op mn kamer)

(90 graden).

Gevolg: Brandblaar op m'n kont en ik steek nooit meer dat kaarsje aan  

! 
 . Heb nog dagen met blauwe plekken gelopen, m'n ouders en broer pesten me er nog steeds mee 

Patriess schreef:Oh wat een leuke verhalen allemaal!
Als ik de trap afloop, spring ik vanaf de derde tree altijd met een zwaai naar beneden. Nou had mijn moeder leren laarzen ingesprayd met impregneerspray, met als gevolg dat de vloer in de hal spekglad was. Ik denderde dus de trap af, en terwijl ik het laatste stuk sprong, dacht ik al: Oh oliebol! Ik kwam neer en gleed gelijk keihard onderuit, heel erg zeer aan mn elleboog, maar ik had zo'n vaart dat ik ook nog eens keihard doorgleed, met m'n benen tegen de deur aan. Heb nog dagen met blauwe plekken gelopen, m'n ouders en broer pesten me er nog steeds mee

In mijn vorige huis had de wc een opstapje, 's nachts een keer half slapend naar de wc, voet niet hoog genoeg optillen en dan de wc invallen, hoofd tegen de muur. Volgens mij was het bijna ochtend toen ik weer durfde op te staan, ex sliep heerlijk door mijn gejammer heen 
 en de volgende ochtend me wakker maken omdat er een dikke blauw/paarse bult op mijn hoofd zat, die er nog niet zat toen we gingen slapen...                                                         
 ik probeerde onlangs een spijker in een balk te slaan (ik zat op m'n knieën, niet echt handig) maar in die balk zat een noest. Je raad het al, de spijker ketste af en kwam vlak onder m'n oog in m'n gezicht. Lelijke blauwe plek.. Vraagt een collega een paar dagen later of m'n make up is uitgelopen, omdat de plek een beetje zwart/blauw was..