Suffe, pijnlijke ongelukjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BabbieB

Re: Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:57

Tijdens het laten kraken van de lendenwervels jezelf té veel ontspannen. Gevolg: been valt van de behandelbank recht bovenop mijn grote teen. Au!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:58

O ja, ook een goede tip; moet je nodig plassen in de natuur? Kijk dan goed waar je gaat hurken haha,
Ik ben al iets te vaak in de brandnetels gaan zitten en dat geeft hele gênante jeuk haha :D

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:59

Ik had een keertje dat ik moest stofzuigen de huiskamer, maar had alleen wat ruzie met de stofzuiger slang.. :')
Hij zat in en kronkel dus ik wou het goed doen dat ie niet meer in een kronkel zat, alleen op een 1 of andere manier heb
ik het niet bepaald goed gedaan.. Kreeg zo tijdens het goed draaien (los laten en vast houden tegelijk) zo de handvat tegen mn voorhoofd,
heb echt zo hard staan vloeken dat het zeer deed, en later die avond voelde ik een dikke vette bult op mn voorhoofd zitten..

En we hebben hier ook bij de ramen een hoor zitten tegen insecten van buiten af, en ik zag dat mn broer thuis kwam met een nieuwe televisie,
en ik werd naar beneden geroepen dat ik moest kijken maar ik zat met mn gezicht dus bij de hoor (te dichtbij) en ik wou hem open maken,
kreeg zo die hoor tegen mn voorhoofd aan toen ie omhoog ging.. _O- (Zat op dat moment dus op mn kamer)
En der zat uiteindelijk een flinke schaafwond op mn voorhoofd. :')

Een aantal maanden geleden moest k wat schoonmaken op het werk, en ik had daar warm water voor nodig..
Ik was rustig aan het wachten tot dat een emmer half vol was, en ondertussen erg eigenwijs zijn om de kraan aan te raken waar het
hete water dus door heen gaat aanraken en dat was me toch heet, en hield zo mn pols van schrik onder het hete water!! :oo (90 graden).
Heb zeker een aantal weken met een brandplek op mn pols rond gelopen..... :=

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:01

Niet opletten, achteruit lopen en achteruit koprollend de trap afgaan :=
En m'n kleine teen stoot ik ook zo vaak! Gewoon niet leuk meer :')

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:03

ik schoot gister een elastiek in mijn eigen oog...over dom gesproken.. :')

LisaaBloem

Ooo wat een ontzettend herkenbare dingen hier! Ik zit hier in m'n eentje keihard te lachen om sommige dingen :')

Wat ik altijd heb:

Als ik de tussendeur wil opentrekken (naar mij toe) staat m'n voet er vaak net iets te dicht bij, dus de deur knalt tegen m'. voet terwijl ik al door wil lopen en dan loop ik dus standaard elke keer tegen die deur aan :')

LisaaBloem

gekvanfleur schreef:
ik schoot gister een elastiek in mijn eigen oog...over dom gesproken.. :')

_/-\o_ _O-

O god ik ben een beelddenker, heb hier zo hard om moeten lachen!

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:05

owhh ik weet er een ik niette een keer in mijn vinger maar kreeg t er zelf niet uit dus toen moest mijn wiskunde leraar t er uit trekken in het bijzijn van de hele klas, en hij zij er ook bij ja dit gaat pijn doen hoor :+

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:10

ik had vroeger altijd dat als ik al op bed lag en er visite kwam, de neiging om boven aan de (wentel)trap te kijken wie het was.. Maar moest dan wel wat verder voorover leunen.. Het heeft me 3 jaar gekost om niet iedere dag van de trap te vallen :+

xMalouu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:14

Op het aanrecht klimmen en rechtop gaan staan waardoor ik m'n hoofd stoot!
Was even vergeten dat het plafond er ook nog was..

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:16

Bedenk me er net nog eentje, best wel een heel erg stomme :')

Ik zat in bad en we hebben zo'n standaard die je over het bad kan zetten, daar zit een houder in voor een kaarsje, voor een wijnglas enzovoorts. Ik had dat kaarsje aangestoken en stapte nog heel even uit bad om de radio aan te zetten. Ik zette een stap achteruit richting bad en hoor ineens achter me: "pshhh' en dat in combinatie met ineens een pijnlijke steek in m'n rechterbil. Ben ik dus gewoon half op dat kaarsje gaan zitten :o Gevolg: Brandblaar op m'n kont en ik steek nooit meer dat kaarsje aan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:17

Ogod,de herinneringen komen weer naar boven,ik doe teveel domme dingen :')

Lag een kastanje op de weg,ik dacht dat ik daar wel overheen kon fietsen,had mijn handen niet aan het stuur. Nou,dat ging dus niet zo lekker,ik landde met mijn hoofd op een afgezaagde boomstam (gevolg: zware hersenschudding,gekneusde oogkas en vervolgens nog even een parcourtje springen,ik was vroeger niet eigenwijs)

Of met de verbouwing onze winkel in willen lopen,liep me toch knetterhard tegen de glazen schuifdeur aan,alle bouwvakkers lagen slap van het lachen :')

Of bij Bio die reflexoefeningen,ik sla aan de binnenkant van mijn arm (ter hoogte van mijn elleboog) om vervolgens keihard met mijn vuist in mijn gezicht te slaan.

Bij de tandarts naast de stoel gaan zitten komt ook heel bekend voor O:)
Heel enthousiast aan komen rennen met turnen,om vervolgens heel hard tegen de kast aan te lopen.
Of de trap oprennen na de gym,uitglijden en naar beneden vallen,2 seconden nadat je zei : "Ik ren altijd tegen de trap op"
Of denken een pannenkoek op te kunnen gooien uit de pan,om hem vervolgens récht in mijn gezicht te krijgen.
O en ik ging een keer mijn haar stijlen,dus ik pak een pluk,wil de stijltang eropzetten,klem ik mijn eigen vinger tussen de stijltang, of de stijltang op je voet laten vallen,sindsdien nóóit meer een stijltang gebruikt.

Oké ik ga nog even nadenken of ik er nog wat weet.

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:20

Oh wat een leuke verhalen allemaal :') !
Als ik de trap afloop, spring ik vanaf de derde tree altijd met een zwaai naar beneden. Nou had mijn moeder leren laarzen ingesprayd met impregneerspray, met als gevolg dat de vloer in de hal spekglad was. Ik denderde dus de trap af, en terwijl ik het laatste stuk sprong, dacht ik al: Oh oliebol! Ik kwam neer en gleed gelijk keihard onderuit, heel erg zeer aan mn elleboog, maar ik had zo'n vaart dat ik ook nog eens keihard doorgleed, met m'n benen tegen de deur aan :') . Heb nog dagen met blauwe plekken gelopen, m'n ouders en broer pesten me er nog steeds mee _O-

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:20

Ik besef me opeens dat m'n scheenbenen vol deukjes zitten van m'n tennisracket en dat ik meerdere keren perongeluk op m'n hoofd heb geslagen, wat een aantal jaar geleden leidde tot een blauw oog. Soms vraag ik me af of ik wel kan tennissen :+

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:29

Ik heb standaard een blauwe plek op mijn been ter hoogte van de hoek van ons bed, maak de bocht dus altijd te kort..

Ik blaas op een hete bitterbal om hem af te laten koelen, schrik van mijn schoonmoeder die mosterd door de lucht spuit (onhandige actie met de tube), bijt in de bitterbal en loop een week met een brandblaar op mijn lip.

Zet mijn hoge hak niet helemaal goed neer, ga glijden en vang mezelf op door met mijn elleboog op de hoek van het dressoir te landen. Heb eerst zitten huilen van de pijn, maar bleek na de eerste schrik alles nog wel te kunnen bewegen. Leverde wel een zwaar gekneusdellebooggewricht op.

Maar heb mezelf vorige week wel overtroffen. Meisje in de les voor mij vraagt of ik haar singel even wil controleren, natuurlijk wil ik dat wel, met dat ik singel nog een gaatje aantrek loop ik acute spit op. Lig al een week zo'n 20 uur per dag plat op mijn rug.. :\

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:30

Patriess schreef:
Oh wat een leuke verhalen allemaal :') !
Als ik de trap afloop, spring ik vanaf de derde tree altijd met een zwaai naar beneden. Nou had mijn moeder leren laarzen ingesprayd met impregneerspray, met als gevolg dat de vloer in de hal spekglad was. Ik denderde dus de trap af, en terwijl ik het laatste stuk sprong, dacht ik al: Oh oliebol! Ik kwam neer en gleed gelijk keihard onderuit, heel erg zeer aan mn elleboog, maar ik had zo'n vaart dat ik ook nog eens keihard doorgleed, met m'n benen tegen de deur aan :') . Heb nog dagen met blauwe plekken gelopen, m'n ouders en broer pesten me er nog steeds mee _O-

Hier heb ik zo hard om moeten lachen!!!! Zo heb ik een keer mijn laminaat vloer ingesmeerd met pledge(heet dat zo) iig is dat voor houten meubelen. Pokke werk eerste klas, vloer glom enorm mooi, maar de eerste stap die ik deed lag ik onderuit! Ik heb nog weken lang een ijs vloer gehad! En vele uitglijders.

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:33

Een trui aan hebben met van die touwtjes, van capuchon, met een plastic dingetje aan het uiteinde (volg je hem nog?)
Vervolgens met de hond gaan spelen. Die trekt volop aan zo'n touwtje en laat hem weer los.
Vol in mijn oog, met harde lenzen. Gelukkig heel gebleven.

Een pan met ijzeren handvat, wordt warm, opvangen als de pan van het fornuis valt.
3 hele grote en dikke brandblaren op mijn vingers.

Toen we hier net woonden, en nog steeds......
De vaatwasser uitruimen en de keukenkastjes alvast openzetten.
Iets uit de vaatwasser pakken, omhoog komen, vol met je kop tegen het kastdeurtje.
Het volgende al vloekend pakken, omhoog komen, weer je kop stoten...

Op het werk 2 kassa lades uit de kluis willen pakken, net boven ooghoogte.
De bovenste lade schuif iets naar voren, je denkt: dat lukt wel.
Vervolgens een lade vol met wisselgeld op je neus krijgen... Dikke bloedneus.

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:34

Jeetje wat maken jullie mee, moest soms toch echt lachen.

Ik ik heb natuurlijk ook van die domme momenten.
Ik was een jaar of 15 en was aan het douchen.
We hadden zon ouderwetse douche met opstaande randen en zon kraan waar eerst wel gebogen stang aanzit en dan vervolgens de slang naar de douchkop.
Je snapt het misschien al, ik glijd uit. Ik grijp naar die hete stang, die ik vervolgens van de kraan af ruk en daardoor dus echt val. Precies met mijn kont op de opstaande doucherand. Resultaat, een mooie regenboog over beide billen.
Schijnt heel hilarisch te zijn geweest om te zien, want werd behoorlijk uitgelachen door zus lief.

Natuurlijk stoot ik ook vaak mijn kleine teentje en laatst ging ik met nieuwe sokken aan ook via mijn kont de trap af. Altijd leuk als zoon lief op de helft van de trap zit en vraagt wat je aan het doen bent.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:39

Strijkijzer rechtop op de strijkplank leggen omdat je even je overhemd wil verleggen. Strijkijzer vrij dicht bij het overhemd. Gevolg: met je arm om het strijkijzer heenbuigen en dan een brandwond bij je elleboog hebben.
En buiten dat het goed zeer doet, is het een raar verhaal als je verteld dat je op die plek verbrand bent door het ijzer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:43

Vroeger sliep ik op een zolderkamer,en ik vond het geweldig leuk om de trap op te rennen en mijn bed (letterlijk!) in te duiken,tot ik midden in de nacht van de WC kwam,mijn bed weer in wou duiken en met mijn kop op de bedrand klapte,kon ik om 4 uur 's nachts met pa naar de eerste hulp,mijn hele wenkbrauw lag open.

Of toen ik een jaar of 3 was,wij hadden een verhoging waar de haard dan opstond,ik zat daar beneden te spelen,deed het bezoek ineens die deur open,waardoor ik knetterhard met mijn hoofd op die punt kom. Gevolg: gat in mijn hoofd wat flink ging ontsteken,heb de littekens nog :')

Of bij een vriendinnetje van de trap af willen lopen(de weg naar boven kon je afsluiten met een grote deur),struikelen over hun kat,naar beneden rollen keihard tegen de deur aan,hele deur ontzet,oeps :oo

Of met een vriendin matrastikkertje doen(allebei op een matras van de trap af glijden en dan elkaar proberen te tikken) op de trap,en recht door een gipswand heen gaan,vonden haar ouders niet zo leuk.

Onder de douche staan,uitglijden en je vast willen grijpen aan de douchekraan,waardoor ik een superkoude douche kreeg. Gelukkig waren de ontwerpers zo slim het koud water te linken aan de knop die je naar beneden trekt.

Of elke week je teen stoten aan dezelfde tafelpoot,om heel erg te schrikken,te gaan gillen en rondjes te dansen op een been door de kamer,mijn moeder is er inmiddels aan gewend,maar in het begin schrok ze zich lam.

Ik voel me nu echt dom :')

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:50

tja ik moet me eerlijkheids halve ook melden hier ....
Die vaatwasser uitruimen met de kastdeurtjes open dat overkomt mij ook steeds ...
Mijn broek uittrekken door met mijn ene voet op de pijp van de andere voet te gaan staan (snap je m nog ) vervolgens al eerder weg willen lopen dan dat mijn been uit die broekspijp is ... tja dan ga je als een boom tegen de grond hoor hahaha
En op mijn hielen zitten zoveel blauwe plekken van de stofzuiger omdat ik elke keer als ik de stofzuiger een ruk geeft om hem dichterbij te trekken ik mijn eigen krachten niet blijk te kennen en hem dus vol tegen mijn hielen aanbeuk .
Mijn trap verwisseld elke dag het aantal tredes volgens mij want hoe vaak ik al niet een tree extra of te weinig heb gemaakt???????

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:51

Vorig jaar, midden in de winter ik was aan het fietsen en wilde een ander liedje op mijn ipod. Dus ik doe al fietsend mijn want uit (dat ging nog goed) maar daarna moest die want ook weer aan. Dus ik zit daar te klungelen op mijn fiets, slingerde een beetje en toen knalde ik zo met mijn kop op het asfalt. Toen had ik een bult zo groot als een tennisbal op mijn kop. Deed echt zeer :+

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:22

Oooh veel herkenbare ongelukjes hier, de afzuigkap, keukenkastje open zetten en er tegenaan lopen.

Mijn meest voorkomende stunt is wel het tegen de wc deur aanlopen. Ik doe nooit de deur dicht, staat vaak op een kiertje, maarja als er bezoek komt, dan doe ik hem uiteraard wel op slot. 9 Van de 10 keer loop ik dan tegen de deur omhoog als ik de wc uit wil lopen :=

1 Keer heb ik me echt onwijs pijn gedaan :oo In mijn vorige huis had de wc een opstapje, 's nachts een keer half slapend naar de wc, voet niet hoog genoeg optillen en dan de wc invallen, hoofd tegen de muur. Volgens mij was het bijna ochtend toen ik weer durfde op te staan, ex sliep heerlijk door mijn gejammer heen :+ en de volgende ochtend me wakker maken omdat er een dikke blauw/paarse bult op mijn hoofd zat, die er nog niet zat toen we gingen slapen...

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 00:04

ooit eens een hete krultang proberen te vangen tijdens het vallen.. en juist je raad het al.. :+ ik pakte de krultang bij de hete kant.. :+

ben toen naar bed gegaan met zo'n diepvries blok ijs ding op mijn hand :')

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 00:10

Oe wat een nare ongelukjes allemaal.. :) ik probeerde onlangs een spijker in een balk te slaan (ik zat op m'n knieën, niet echt handig) maar in die balk zat een noest. Je raad het al, de spijker ketste af en kwam vlak onder m'n oog in m'n gezicht. Lelijke blauwe plek.. Vraagt een collega een paar dagen later of m'n make up is uitgelopen, omdat de plek een beetje zwart/blauw was..