Dit is toch echt supergaaf??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rutting

Re: Dit is toch echt supergaaf??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:34

blijkbaar kikt x-quinta-x laat haar wij western ruiters weten waar we het over hebben,ga hier verder niet op in ,x-quinta-x je hebt me nog nooit zien rijden of een van deze ruiters op bokt dus hou daar je mening over voor je.heb geen zin om deze discussie op te laten waaien maar ja sommige vinden het leuk om te happen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:09

Moderatoropmerking:
Eerder is dit topic al gesloten geweest vanwege de wijze van reageren van een aantal gebruikers. Het heeft geen zin om dezelfde discussie weer te gaan voeren en weer persoonlijk te worden naar elkaar. Gebeurd dit wel dan kan het topic een permanent slotje krijgen

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:26

sliding schreef:
Jammer dat jullie alles zo moeten afkraken @Gypsy en @x_Quinta_x.

Als je alleen graag bit en boomloos (met gympies) wilt rijden @Gypsy dat is prima, maar ga dan niet in dit topic andere ruiters lopen bekritiseren. >;)

En als ik lees hoe het er bij jullie aan toegaat in België bij het jureren op de wedstrijden @x_Quinta_x., dan vraag ik mij af hoe dat niveau dan moet zijn in de dressuur.
Je mag dan een mening gevormd hebben over een discipline in de paarden sport waar je weinig of niets over weet
, en blijkbaar er niet voor open staan om verder te kijken dan je neus lang is, maar dat geeft je niet het excuus om anderen (die in hun sport opgaan) zo te bekritiseren. >;)

vind het een leuk filmpje, ach het is niet perfect, maar pony en meisje hebben er plezier in, wat wil je nog meer! :)
Overigens kon ik niet nalaten hier even op te reageren :o
Hoezo pot verwijt de ketel, ben je ooit al eens op een belgische wedstrijd geweest? :+
Ik word altijd zo moe van het hele "in Belgie kunnen ze niet rijden en kun je met je B paard de Z nog winnen" Hoeveel zijn er daadwerkelijk nog recent op een belgische wedstrijd geweest? Ik weet wel dat het niveau nagenoeg gelijk is, en dat ik heel wat gemakkelijker een niveau omhoog ga in Nederland dan bij de Belgische LRV..
Totaal offtopic maar wou ik toch even kwijt :)

Verder ontopic: Die pony vol stress zie ik niet hoor, gewoon een pony die flink heet is en plezier heeft in wat ze doen. Doet me erg denken aan mijn eigen ponytijd, toen we nog spelletjes deden op wedstrijden. De pony's waren op voorhand al niet meer te houden wanneer ze de kegeltjes zagen. Ik was wel bij elke bocht bang dat ze eraf zou vallen :')

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 09:28

zie inderdaad ook geen stress bij deze pony hij heeft er plezier in en dat is belangrijk,dat het niet helemaal perfect is ala