Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Veronique_ schreef:Telt bij mij dan wel niet maar ik woonde op kamers in Zuid-Limburg en vriend in Brabant..toch 170 km bij elkaar vandaan en dus niet bepaald om de hoekNu nog maar zo'n 40 km en volgend jaar 0
Je kan gewoon wanneer je wil op de trein stappen en dan ben je er in ongeveer een uurtje. Ik zou er een moord voor doen.
Loose schreef:Ik moet nog 2 nachtjes wachten._Veronique_ schreef:Telt bij mij dan wel niet maar ik woonde op kamers in Zuid-Limburg en vriend in Brabant..toch 170 km bij elkaar vandaan en dus niet bepaald om de hoekNu nog maar zo'n 40 km en volgend jaar 0
Dat valt toch wel mee? Die provincies liggen naast elkaar.Je kan gewoon wanneer je wil op de trein stappen en dan ben je er in ongeveer een uurtje. Ik zou er een moord voor doen.
Heb er ook weleens vaker 8 uur over gedaan als er gezeik was met het OV. Tuurlijk, het is niet zover als de meesten hier maar kan nou ook niet zeggen dat dit een afstand is van 'om de hoek'. OV in het centrum van NL, dus Randstad e.d. tja da's nog best oke geregeld. Maar richting en vanaf het zuiden dus niet
sowieso als er een keer iets is, kom je er niet meer weg met het OV.. _Veronique_ schreef:Dat is vaak wat mensen denken: och ligt toch naast elkaar. Tja dat is dan wel zo maar toch kom je dan bedrogen uit. Doe maar 3.45 enkel met het openbaar vervoerHeb er ook weleens vaker 8 uur over gedaan als er gezeik was met het OV. Tuurlijk, het is niet zover als de meesten hier maar kan nou ook niet zeggen dat dit een afstand is van 'om de hoek'. OV in het centrum van NL, dus Randstad e.d. tja da's nog best oke geregeld. Maar richting en vanaf het zuiden dus niet
sowieso als er een keer iets is, kom je er niet meer weg met het OV..
Vanaf de stad waar ik studeer (midden van het land) naar het dorp waar ik vandaan komt (noorden) doe je er in totaal (tram, trein etc) max 3 uur over en ik geloof niet dat in het noorden het ov nou zoveel uitgebreider is dan in het zuiden. Er rijden naar mijn idee juist heel veel treinen richting Maastricht/Eindhoven enzo. Dus volgens mij is het een beetje overdreven. 

en zondag gaan we naar hun verlovingsfeest
Ik zou het zo ieder weekend doen, dat is alleen een beetje duur
Ik zie mijn vriend aankomende Vrijdag weer
, we hebben elkaar 5 maanden niet gezien! 
Bijna, bijna, bijna!