Ik... Hou van mijzelf!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:06

Uiterlijk: Uhm... Mijn ogen zijn wel mooi, mijn haar kan er ook prima mee door en ik heb een vrij mooi figuur
Innerlijk: Ik ben een HSP'er, dus behalve de nadelen, zijn er ook voordelen. Ik voel goed de stemmingen en emoties van andere aan(kan ook nadelen hebben). En ik ben geloof ik best sociaal en luister naar verhalen van andere, ik ben sterk, zorgzaam. Probeer altijd positief te blijven, maar als ik down ben kan ik dat nauwelijks, mijn doorzettingsvermogen

Nog best moeilijk om dingen van jezelf op te noemen die positief zijn, ze hebben me vorig jaar voor de 2e keer kapot gemaakt, en moet nu mijn hele zelfbeeld en zelfvertrouwen weer opbouwen, wat gelukkig steeds beter gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:27

voor jullie :D

Eske_B

Re: Ik... Hou van mijzelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:46

En dankzij dat liedje zit ik nu al zeker een half uur naar filmpjes van Jochem Myjer te kijken en ben ik weer vrolijk :D

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:48

Wat een leuk topic! :)

Na wat operaties in mijn pubertijd heb ik echt moeten leren houden van mijn lijf, ben nu erg tevreden over mijn vrouwelijke vormen en mijn rug, buik, billen, ogen en mond.

Wat ik heel erg fijn vind is dat ik een leuke mama en echtgenoot ben volgens mijn kinderen en man.
Ik ben volgens mijn man lief, zorgzaam, grappig, ondoorgrondelijk...totally not boring. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:51

haha eskegirl :D

dat liedje van harry jekkers heb ik in mindere periodes vaak opgezet, hielp mij echt :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:17

Een leuk topic, goede insteek ook! :)
Ik vind het nog best lastig om soms positief over mijzelf te zijn :+
Maar ik ben in ieder geval heel blij met mijn haar, lach & tanden, mijn super lange nagels die zelden breken :j . Verder is mijn lichaam redelijk in verhouding :j
Krijg vaak complimentjes op mijn uiterlijk van mensen :) .

Verder ben ik behulpzaam, zorgzaam, een doorzetter en volgens mijn vriend ook heeel lief :+ .
Waar ik ook blij mee ben is dat ik goed & gemakkelijk leer :j

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:27

Inderdaad een leuk topic :)
Ik ben ook blij met mezelf. Ben vorig jaar heel erg veel gaan afvallen en weer in een gezond BMI gekomen, daarna zwanger geraakt en nu übertrots op mijn bolle buikje!!!
Ook vind ik mijn gezicht veel mooier nu de kilo's eraf zijn en zie ik er stralend uit. Sommige vrouwen houden veel vocht vast bij de zwangerschap, maar ik niet, en ook mijn huid en haar zijn mooier dan ooit, geen vette huid meer of puistjes. Ben ook trots dat ik pas 5,5 kilo ben aangekomen tijdens mijn zwangerschap en toch al dik 37 weken ben.
Ik ben dus meer dan blij *\o/*

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 13:08

Wat super van iedereen zeg, en wat een top verhalen. :)
Ben ik overigens de enigste die na het lezen van een post even in de
profielen spiekt? :o

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:13

Voordat ik deze reactie plaatste heb ik ook een aantal profielen bekeken hoor. :=

Wat ik mooi vind aan mijzelf zijn mijn ogen, mijn figuur & haar. Door velen al genoemd.

Verder ben ik best wel zorgzaam, en wil altijd het beste voor iedereen.
Iets wat soms ook nadelig kan zijn, omdat ik mijzelf dan soms wegcijfer.
Ook kan ik erg goed praten met mensen, jong & oud. :)
Bekenden en minder bekenden komen snel naar mij toe om hun hart te luchten.

En ik vind dat ik over het algemeen positief in het leven sta, iets wat ik ook uitstraal.
Laatst bijgewerkt door Elianna_ op 07-12-11 13:16, in het totaal 2 keer bewerkt

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:14

Nee hoor doe ik ook altijd haha!

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:15

Mijn slaap vermogen.

Dat ik bijna altijd klaarwakker bent wanneer ik mijn nest uit moet en het maakt ook bijna niks uit wat voor tijden.

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:51

haha dat liedje is echt heel leuk :))

ik vind dat ik heel zorgzaam en meer aan andere mensen denk dan aan mijzelf, als ik iemand ergens mij kan helpen dan doe ik dat ook en ik sta altijd voor vriendinnen/vrienden klaar ookal weet ik dat zij niet voor mij klaar staan!
qua uiterlijk heb ik niet echt iets waarvan ik denk; ja dat vind ik super mooi aan mijzelf!
maar ik vind innerlijk gewoon een stuk belangrijker dan uiterlijk en ik ben blij dat ik een vriendelijk persoon ben en niemand kwaad wil doen :D

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:54

Ik ben erg trots op mijn ogen, haar en mijn lange benen en lengte!
Verder dat ik voor veel mensen klaar sta, erg sportief ben en een vrolijke enthousiaste meid ben!
En dat ik mooi figuur heb. Ben aardig slank. Niet DUN maar slank

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:20

ik ben trots op mijn haar en mijn lange benen
leuk topic eva...

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:35

Ik ben blij met m'n nagels :) Heel veel mensen zeggen ook dat ik hele mooie nagels heb, wat natuurlijk ook m'n handen weer mooier maakt.
Ze zijn mooi lang, niet zozeer het stuk wat je eraf zou kunnen knippen maar ook het deel dat vast zit zegmaar.

Verder ben ik heel zorgzaam, wil iedereen helpen en ook dingen die anderen absoluut niet willen doen... heb een tijd dagelijks maandverband verwisseld bij een spastische meid, Inco's verwisselen bij personen van in de 20 (Ben zelf 16) waar vaak ook meer inzat dan een plasje en natuurlijk afvegen na het naar de wc gaan. No problemo, heb er totaal geen problemen mee...

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:37

Ik hou inmiddels van mezelf, en wat voelt dat lekker om na jaren en jaren te kunnen zeggen. Ik vind mijn figuur mooi, heb een zandloper figuur, heb een kont en tieten en daar ben ik ook trots op. :')
Er kunnen natuurlijk altijd wel wat kilootjes af, maar gebeurt dat niet, dan maar niet hoor. Ik ga niet meer dieëten. :Y)
Verder ben ik blij dat ik voor mezelf kan kiezen. Dat ik er voor mensen kan zijn als ze het echt nodig hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:50

De kleur van mijn haar vind ik erg mooi.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:51

Ik ben misschien niet mooi, maar een geweldige moeder en een geweldige echtgenote _/-\o_ *\o/*
Amen.

Genoeg zelfbevlekking weer.......

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:59

Uiterlijk/lijf: mijn ogen en toch ook wel mijn haarkleur (alhoewel ik er nu wel een kleurspoeling in het zitten trouwens, maar das eigenlijk nergens voor nodig), en ik het een supersterk lijf. Dat laatste ben ik vooral heel erg blij mee :j

Innerlijk: eigenlijk ben ik heel tevreden over wie ik ben. Ik heb voldoende zelfvertrouwen, maar zal ook altijd kritisch blijven en heb een groot vermogen om te leren, op allerlei vlakken.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:00

M'n linkerpink.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:01

44Myrthe44 schreef:
M'n linkerpink.

Is die zo speciaal dan? Foto!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:35

Veel mensen die erg positief zijn over hun haar zeg, verbaast me, want als er iets is waar vrouwen vaak over zeuren... :D (op buik na dan) Ik ben net het onzekerst over mijn haar (erg dun).. Wel vind ik het een mooie kleur. Voor de rest is m'n gezicht in totaliteit wel oké. Mijn rug vind ik ook mooi hoewel ik die nooit zie (misschien net daarom :')), net als m'n kont. En m'n figuur mag er ook wel wezen.

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:46

Ik ben blij met m'n polsen :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:26

Uiterlijk: Mijn blauwe ogen, mijn (puur natuur) blonde haar, mijn gezicht, mijn tanden, mijn figuur, en mijn lengte. Vooral omdat anderen dat ook altijd tegen mij zeggen, ga je het zelf ook inzien.

Innerlijk: Ben ik best wel trots op. Ik ben altijd ontzettend zorgzaam voor anderen, sta voor iedereen klaar. Kan ontzettend goed luisteren naar verhalen van andere. En kan ontzettend met iemand meeleven. Ook vind ik het leuk om iemand te helpen, ik ben zo iemand die het een ander altijd naar zijn zin maakt. Zolang een ander het naar zijn zin heeft, ben ik dat ook. :D En volgens anderen ben ik altijd lief, ben ik ook wel trots op. Je hoort vaak zat dat er van die meiden zijn met een grote scheur ;)

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:31

Wat een leuk topic! :D

Om eerlijk te zijn vind ik niks van mezelf lelijk of kan ik dat niet aanzien.
Ja, nou eigenlijk ook weer wel: m'n teennagel van m'n rechter grote teen. Dit zit er maar half op doordat hij is afgebroken maar ach, dat groeit wel weer aan :) Ook vind ik m'n haar wel heel mooi en m'n handen <3 mooie piano vingers heb ik.

Innerlijk, ik ben heel trouw aan mensen. Als ik iets heb beloofd dan gebeurt dat ook. Daarnaast houd ik ervan om te werken onder een baas. Wat voor werk je me geeft over het algemeen zal ik het altijd uitvoeren (of het moet wel zo walgelijk zijn ... :')). Verder heb ik een groot hart voor mensen. Iedereen die iets heeft kan bij mij terecht, zal het nooit doorvertellen. Oja, en dat ik eigenlijk heel oprecht ben. Als ik iets niet mooi vind of juist wel dan zeg ik dat gewoon. Ben recht voor z'n raap. Daarnaast vind ik mijzelf ook 'echt', ben niet iemand die van alles achter zich verbergt of geheim houd.
Laatst bijgewerkt door xMarianne op 07-12-11 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt