Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veel succes bij de andere open avond vanavond, hoop dat dat meer bevalt. En ook van mijn kant: kan me heel goed voorstellen dat je echt aan de slag wilt, maar liever over een paar maanden iets doen wat je echt wilt dan nu iets wat later minder goed bij je blijkt te passen, toch? Bellatrix schreef:Natuurlijk snap ik dat ik de tijd moet nemen maar ik wil zo graag.Ik wil niet nog 6 maanden hier blijven werken...en al helemaal niet als ze er nog meer uren af gaan halen want dat red ik financieel niet.
De docenten waren ook top en we werden goed geïnformeerd over de opleiding. De BBL begint in september dus ik ga na de feestdagen lekker solliciteren zodat ik een werkplek heb in september en dan aan de opleiding kan beginnen.
Ze wisten het echt heel leuk en interessant te brengen dat zelfs mijn stiefmoeder en tante enthousiast waren voor die opleiding!
Ik heb er echt helemaal zin in gekregen!
Bellatrix schreef:De open avond was erg leuk.De docenten waren ook top en we werden goed geïnformeerd over de opleiding. De BBL begint in september dus ik ga na de feestdagen lekker solliciteren zodat ik een werkplek heb in september en dan aan de opleiding kan beginnen.
Ze wisten het echt heel leuk en interessant te brengen dat zelfs mijn stiefmoeder en tante enthousiast waren voor die opleiding!
Ik heb er echt helemaal zin in gekregen!
Deze opleiding begint niet eerder en ik heb die tijd ook wel nodig om te solliciteren. Ga in januari naar mijn tante toe en die gaat helpen met brieven schrijven. We gaan gelijk een hele zooi opsturen.

Maar je hebt daarna wel een breed diploma dus je kan meerdere kanten uit. 
Dat geeft jou iig nog even de tijd rust om dingen hier af te ronden en op zoek te gaan naar een leuke werkplek. Goed bezig hoor!
Als ik eerder een baan vind in die richting is dat ook helemaal prima, dan doe ik al gelijk praktijk ervaring op. Als ik maar per 1 september een baan heb anders kan ik die opleiding niet doen.
!
Was een groep voor probleemjongeren. Jammer maar we hopen op 1 positieve reactie, dat is al genoeg.
En we gaan ondertussen door met zoeken naar nog meer opties...