De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 11:47

Wat een leuke verhalen allemaal!

Zo waren wij laatst met m'n werk aan het bowlen en het laatste uur is daar altijd flugel uur. Als je een roze pin in het midden vooraan hebt staan en je gooit een strike dan krijgt jou baan allemaal een flugel.
Ik was mee maar kon niet echt mee doen ivm gescheurde enkel banden (ook een domme actie) maar vind bowlen zo leuk dat ik af en toe een bal probeerde te gooien. Zo mocht ik ook voor een collega gooien die zat te kletsen. Maar terwijl ik klaar stond met de bal zag ik dat er een roze pin vooraan stond. Die gok wilde ik niet wagen dus loop naar m'n collega om de bal te geven. En terwijl ze opspringt wordt er omgeroepen dat bij onze baan een roze pin voor aan staat dus iedereen keek naar mijn collega. Mijn collega trek een sprint kon niet meer stoppen dus vloog vol achterover.
Je kon me opvegen ik kwam niet meer bij, ze viel ook zo mooi :)
Zelfs nu krijg ik er nog de slappe lach van :)

Schimpje

Re: De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 12:11

Zo hadden wij een keer een meisje in de klas, gingen altijd met de klas naar de Hengstenkeuring en dat soort dingen.. Vraagt ze bloed-serieus: "Waar is Jumping Amsterdam dan??" :o?

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 12:14

Een buurman die mij niet mag fietste voor mijn huis langs en doordat hij zo bezig was met rare bekken trekken naar mij fietste hij zijn dochtertje omver.... sneu voor het meisje maar ja........ kind kan er niks aan doen dat zo'n vader heeft (schinjnt later nog een keer gebeurt te zijn bij buurman die hij ook niet mag.....)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 12:17

Ik ging vaak met een goede vriend naar de bioscoop. we gingen minimaal 1 keer per maand naar de sneak preview. We kwamen na de film in de kroeg aan en vertelde dat we naar de bios geweest waren.
Komt de vraag van iemand; Welke film?
Wij; ow, het was de sneak preview
Hij; die heb ik ook gezien vorige week, goede film was dat!!!

(voor degene die niet weet wat de sneak preview is..... het is de voorpremiere van een film die later uitkomt en wordt dus een keer vertoond en is altijd een verrassings film)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 13:00

Zo heb ik ook een leuke: op vakantie in benidorm hadden we een appartement gehuurd. Het appartement zat op een hoek, dus twee balcons gescheiden door een glazen wand. Op dit glazen wand zat een sticker zodat je wist dat er geen scheidingswand tussen zat. Wat doet mijn moeder, loopt over het ene balcon en wil naar ons toe lopen. En zo tegen de glazen wand. :D Maar het mooiste was nog, onze hond liep achter haar aan en ook tegen de wand aan _O- Ik en mijn vader hebben dubbel gelegen van het lachen.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 13:11

Bakfietsen zijn ook zulke handige dingen, ik liep naar de bushalte, en vlak daarvoor loopt een fietspad die een bocht naar rechts maakt. Mevrouw met rood hoofd had nogal haast, die viel met bakfiets en al op de grond :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 13:16

Wat een hilarisch topic :')

Zo heb ik mijn huisgenootje een keer wijsgemaakt dat Hastingsbedden van IJslanders werden gemaakt, die daar speciaal voor gefokt en geslacht werden. Ze was al halverwege haar klachtenbrief toen ik haar vertelde dat het niet zo was :')

Zo heeft ze ook een keer de hele Ikea in Groningen afgezocht naar plintenladdertjes terwijl ik met een kop koffie ons winkelwagentje aan het bewaken was. Ze is een paar keer met een verwilderde blik langs gelopen "maar waar staan ze dan???" om vervolgens weer naar een andere afdeling te hollen. Uiteindelijk heeft een Ikea-medewerker haar verteld wat plintenladdertjes zijn. Heb me nog nooit zo vermaakt daar _O- _O-

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 13:18

Ik vergeet nooit meer dat ik met mijn oma in de bus zat. Helemaal achterin in het midden. Mijn oma is echt oud en grijs haha. Iig stappen er een aantal jongens in van mijn leeftijd. Die jongens staan lekker te kletsen en willen door de bus naar achter lopen om te gaan zitten. Je raad het al, de bus trok keihard op waardoor een van die jongens met een vaartje door de bus gleed. Hij endigde bij mijn oma op schoot. Al zijn vrienden lachen.

En of dat nog niet erg genoeg was omhelst mijn oma hem en zegt: ach knul. Geeft niet hoor. Tis lang geleden dat ik zon jonge knaap op schoot heb gehad.

Je kon mij oprapen en de vrienden van die jongen ook. :D
Oma. <3

botje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 13:30

_Lois_ schreef:
Ik zie heel vaak mensen vallen als ik ergens zit in de pauze ofzo, en je ziet ze dan altijd zo beschaamd om zich heen kijken van 'hopelijk zag niemand dat' :+
En ik was een keer m'n toenmalige pony uit het weiland aan het halen toen er veel sneeuw lag, en toen kwam er een postbezorgster op een brommertje en die ging toch onderuit :oo :')
Ze was ook helemaal pissig en ik moest heel veel moeite doen om niet te lachen, ze is daarna nog 3x gevallen ofzo :+

Je woont niet toevallig in Helmond? :D
Vorig jaar als postbezorger moest ik bij een aantal weilanden langs, over een spekgladde weg. Daar ben ik ook tot 3 keer toe gevallen, een keer zelfs met fietstassen en al de sloot in!

Een paar jaar geleden zat ik in de trein, naast een jongen. Hij leunde met zijn schouder op de leuning en zijn hoofd lag in zijn hand. Hij viel in slaap en zakte steeds verder onderuit, zijn mond zakt open en hij begint op een gegeven moment ontzettend over zijn hele hele hand en arm heen te kwijlen. Het droop echt tot zijn elleboog!
Hahaha, de trein schokt een keer, hij schrikt wakker, merkt wat hij aan het doen is en kijkt met een smerig gezicht naar zijn hand. :+
Daarna veegt 'ie hem snel af aan zijn broek en kijkt om zich heen of niemand het gezien heeft. Ik dacht nog, zal ik die jongen een plezier doen en doen alsof ik niks gezien heb? Maar ik moest zo lachen, ik heb 'm met een grote grijns aangekeken. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 14:40

Berdien schreef:
Wat een hilarisch topic :')

Zo heb ik mijn huisgenootje een keer wijsgemaakt dat Hastingsbedden van IJslanders werden gemaakt, die daar speciaal voor gefokt en geslacht werden. Ze was al halverwege haar klachtenbrief toen ik haar vertelde dat het niet zo was :')

Zo heeft ze ook een keer de hele Ikea in Groningen afgezocht naar plintenladdertjes terwijl ik met een kop koffie ons winkelwagentje aan het bewaken was. Ze is een paar keer met een verwilderde blik langs gelopen "maar waar staan ze dan???" om vervolgens weer naar een andere afdeling te hollen. Uiteindelijk heeft een Ikea-medewerker haar verteld wat plintenladdertjes zijn. Heb me nog nooit zo vermaakt daar _O- _O-
Haha, heerlijk gemeen ben jij! Ik zou er ook zo instinken :')
Zo heeft een kennis van me een keer aan een groep meiden verkondigt dat je hopjesvla onder je ogen moet smeren tegen wallen. "Ojaaa, het werkt echt!! :+ "

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 14:50

Ik heb ook eens wat meegemaakt, die was echt heel erg !!
Ik stond op de bus te wachten op station, en er stond een vrouw voor mij met een soort van wasmand ( zo eentje ) die ze ik denk gekocht had in de stad.
Komt er op een gegeven moment een jongen aanlopen, met een bakje frietjes in zijn hand, en hij had blijkbaar genoeg gegeten dus hij gooit zo het bakje met friet&saus in de wasmand van de vrouw voor mij :') _O-

" Oh sorry, ik dacht dat dit een afvalbak was " ... arme jongen wist niet hoe snel hij het bakje er weer uit moest halen en liep met een vuurrood hoofd weg !!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 15:13

Dit topic is niet goed voor beelddenkers... :')

Ik stond in de metro en er komt nog dapper iemand afrennen op de deuren, die al dichtgingen.
Hij springt in de metro, staat abrupt stil en probeert zich om te draaien, wat niet lukte.
Hij had een rugzak om met wat te losse schouderbanden, dus hij stond binnen en de rugzak was nog buiten.
En de deuren dicht. En de metro rijden...
En ik schiet in de lach.
Gaat ie proberen met een soort vreemde limbo-dans om de tas van zijn schouders af te krijgen, wat uiteindelijk lukte.
En staat vervolgens die banden vast te houden alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Iedereen in de metro lag in een deuk, behalve die gast met z'n droge smoelwerk.
Volgende halte, deuren open, tas valt naar beneden, maar hij had de banden vast en zwiept de rugzak de lucht in met een Tadaaa! erachteraan.
Iedereen klappen en lachen en ik stond daar maar met een hysterische slappe lach-bui...
Da's ook genant! :j

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 15:16

Mijn vriend en ik gingen naar de bioscoop en het was ontzettend druk. Op het laatste moment toen de lichten al uit waren kwamen er nog twee mensen binnen lopen, die moesten apart van elkaar zitten omdat alles verder al vol zat. Een vrouw ging voor ons zitten. Op het moment dat de vrouw ging zitten, was ze ineens verdwenen! Tot er een hoofd boven de stoel uit kwam... Ze was vergeten het stoeltje uit te klappen en was op de grond beland.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 15:26

Ik ben nog hard aan het bedenken welke blunders ik van anderen nog heb gezien onlangs... van mezelf heb ik er genoeg..

Ik zat eens in de trein een frietje te eten, en er zat een jongen tegenover me. Mijn frietjes waren op maar er zat nog een dikke klodder mayonaise in. Dus ik wil het bakje in de prullebank doen, gooi ik het er naast en de klodder mayo zo op de leren schoenen van die jongen.

Oooo wat schaamde ik me :o :o bleek die jongen me ook nog eens vaag te kennen via een vriendin. Hij zei "ach mijn schoenen hoeven voorlopig niet te worden ingevet, dat scheelt" :+

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 19:26

Mijn man toen hij door zn stoel zakte :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 19:30

Die foto! _O-

Hihi. Ik ben zelf wel eens vergeten om mijn stoel uit te klappen in de bioscoop, ahum :o

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 19:36

Laatst om mijn vriendje. Toen we nog aan het daten waren. Ik mocht een film uitzoeken, er stond/lag een hele stapel onder zijn tv op zijn slaapkamer. En daar zaten niet alleen hele brave walt-disney films tussen ;)
Hij was ze even vergeten op te ruimen en schaamde zich echt kapot :(:) . Mij kon je echt opvegen van het lachen :D Ik plaag hem er nog steeds mee. En stiekem kan hij er nu ook wel om lachen :(:)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 19:51

Wat een geweldige dingen komen er weer langs, dat verhaal van die rugtas _O- wat moeten die mensen hier in de tram wel niet denken dat ik aan het kijken ben dat ik hardop naar me telefoon aan het lachen ben :')

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:57

_O- _O- _O- _O- _O- Lig helemaal dubbel met dit topic.

Ik heb me vandaag ook rotgelachen in de stad. Er liep een jongen, die opzij keek om met zijn vriendin te praten. Nu stond er precies een paaltje in zijn looppad. En dat was nog niet alles, hij had precies de beenlengte dat dat paaltje nèt niet tussen zijn benen doorpaste.. Drie maal raden wat er gebeurde.. Beng!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 23:04

Oja mensen die dingen in de winkel zoeken die er niet zijn....zo heb ik van een heel :o? iemand gehoord dat ze de ingredienten van een bepaald recept niet allemaal had kunnen krijgen bij de AH want ze kon een mespunt peper nergens vinden :')

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 23:09

Wat een geweldige blunders komen er voorbij in dit topic.
Ze vroegen zich hier thuis af waarom ik zo zat te lachen, achter de laptop.

Ik heb me vandaag ook rot gelachen, erg flauw was het.
Ik reed met de auto weer in Vlaardingen en daar zijn op zaterdag eind vd middag en de gehele zondag altijd de stoplichten op een bepaalde plek uit. Naja ze knipperen oranje. Komt er een oudere vrouw aangelopen en ie drukt op het knopje. Nou je kon me echt de auto uit vegen ahaha. De stoplichten knipperen oranja(staan uit) en mevrouw drukt op het knopje en blijft wachten. Alle auto's reden ook maar dor die er kwamen, mevrouw snapten het namelijk niet!

manon_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 23:09

Haha, wat een leuke verhalen!

Onze auto vertoond al een tijdje ouderdoms verschijnselen,
reden mn vriend en ik laatst weg bij de supermarkt, roept mn vriend dat het echt niet meer gaat met de auto,
en hij dacht echt dat hij er op dat moment mee op zou houden. Hij was de auto al aan het parkeren, toen hij
er achter kwam dat hij de handrem er niet goed af had gehaald :') Ik kwam echt niet meer bij van het lachen!

Vanmiddag heb ik toch zoiets hilarisch (en smerigs) meegemaakt.
Ik werk in het ziekenhuis, en daar hebben we hele handige po spoelers.
Helaas was hij vandaag stuk, maar een collega van mij dacht hem wel even te maken.
Ze trek de spoeler open, er valt een volle urinaal uit, en mijn collega zat helemaal onder :(:) :+
De rest van de middag heeft ze met een OK jasje aan rondgelopen :P

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 23:18

Och deze verhalen doen me denken aan wat een kennis van de new forest keuringen ons vertelde :')

Hij was met zijn vrouw op vakantie en ze hadden zelf 2 klapstoelen meegenomen om lekker op het strand te gaan zitten. Hij gaat zitten en zijn vrouw wat later ook en dan schreeuwt z'n vrouw dat hij moet helpen, maarja hij wist niet wat er was en dacht dat zijn vrouw een grapje maakte.... bleek dat z'n vrouw met haar duimen tussen de stoel zat en niet meer overeind kon komen _O-

Vind het zó jammer dat ik daar niet bij was <<)

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 23:20

sunshine schreef:
Ik heb ook eens wat meegemaakt, die was echt heel erg !!
Ik stond op de bus te wachten op station, en er stond een vrouw voor mij met een soort van wasmand ( zo eentje ) die ze ik denk gekocht had in de stad.
Komt er op een gegeven moment een jongen aanlopen, met een bakje frietjes in zijn hand, en hij had blijkbaar genoeg gegeten dus hij gooit zo het bakje met friet&saus in de wasmand van de vrouw voor mij :') _O-

" Oh sorry, ik dacht dat dit een afvalbak was " ... arme jongen wist niet hoe snel hij het bakje er weer uit moest halen en liep met een vuurrood hoofd weg !!

en "het eten droop van mijn dochter af" :D :D

Hahaha!! te prachtig!! wat een mooi topic is dit!!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 00:23

Binnenkomen bij 'n vriend van me, de chihuahua doen schrikken die zo -BOENK- tegen de zijkant van de zetel aanspringt.
Tranen lopen nog over m'n wangen als ik het herbeleef, en ik heb echt een uur lopen wenen voor ik er kon uitbrengen waarom ik nu zo hard aan't lachen was.
Heb dan nog 2 dagen buikpijn gehad :')

Mijn vader die met de trailer achteruit aan't rijden is en niets ziet in z'n spiegels. Wil hij uit z'n ruit kijken, maar was hij vergeten dat ze toe was.
KNAL, met z'n kop tegen het raam.
Of -zelfde vader, zelfde auto- staat het zijraam ingesneeuwd, wil hij de sneeuw van de ruit halen door de ruit open te draaien.
Alleen, autoruiten zijn niet recht, die bollen een beetje naar 't dak toe.
Dus al die sneeuw op z'n schoot.

Daarnet was ik iets aan't uitleggen aan tafel, zat ik met m'n vork te zwaaien.
Op zich niets speciaals, ware het niet dat er een stukje vis in zat.
En ik dat precies in mijn mama haar drinken heb gemikt :')