Ik heb ook wel eens gekeken wat ik jaren geleden op Bokt had geplaatst, verschrikkelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arans schreef:Mijn onderschrift van vroeger, er is nog helemaal een topic over geweest omdat het vresejk irritant was.
Het is de bovenste
[FZ] Onderschriften
Citaat:ik heb ook een ouderwetse haf
met hem rijd ik geen wedstrijden maar hij kan wel tot de L komen als ik echt ga trainen daarvoor denk ik
Citaat:haha ik heb het met een vriendin van mij altijd over de manege musten ofzoiets maar pennys past er veeeel beter bij (niet dat ik zelf nooit een penny ben geweest ) ik was ook altijd een pennymeisje toen ik op de manege zat (en ik denk dat ik mijn naam maar moet veranderen )
Leliev schreef:Tsjah, ook ik heb in het begin best penny dingen neergezet op bokt. Als ik topic teruglees van mezelf denk ik nog weleens, mijn god... Maar wat er vooral uit springt zijn toch wel de topics die binnen korte tijd vol stonden met allerlei opmerkingen als ik eens op een paard had gezeten. (man op witte arabische hengst). Ja, dan komen er veel reacties.
Tegenwoordig hou ik me wat meer gedeist op bokt, maar ik ben wel groot fan van vreemde topics opstarten, vooral om mensen in de zeik te nemen. Heerlijk.