volgens mijn rijinstructeur zit het CBR tot begin volgend jaar vol en heeft hij het in september aangevraagd...dat was na mijn TTT.. en nu? heb niet zoveel zin om weer te veranderen van rijschool, dat kost ook lessen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
volgens mijn rijinstructeur zit het CBR tot begin volgend jaar vol en heeft hij het in september aangevraagd...dat was na mijn TTT.. en nu? heb niet zoveel zin om weer te veranderen van rijschool, dat kost ook lessen.

arans schreef:Ik vind dat sommige wel heel weinig lessen krijgen!
Mijn instructeur zegt minimaal 40 om alles te leren. En als je allee heel snl oppakt minder, maar dat zijn er niet veel.
Lous schreef:Nee denk niet dat ik opgelicht word,de rijschool staat heel goed bekend hier in de buurt. Daarnaast mag ik bij deze 17 januari afrijden
Telpeva schreef:arans schreef:Ik vind dat sommige wel heel weinig lessen krijgen!
Mijn instructeur zegt minimaal 40 om alles te leren. En als je allee heel snl oppakt minder, maar dat zijn er niet veel.
Ligt er ook aan wat voor blokken het zijn. Sommige rijscholen hebben lessen van een uur, of anderhalf uur, of 2 uur, en sommige nog meer uren per keer.
loulou schreef:Lous schreef:Nee denk niet dat ik opgelicht word,de rijschool staat heel goed bekend hier in de buurt. Daarnaast mag ik bij deze 17 januari afrijden
Fijn dat er een examen is gepland. Nu maar hopen dat je je twijfels kunt bedwingen. Denk je dat je erg zenuwachtig gaat zijn? Anders kun je een pilletje halen bij je HA. Als je dat wil zou ik dat nu al halen, dan kun je tijdens het lessen een keer proberen hoe je op zo'n pilletje reageerd. Je moet namelijk niet hebben dat je er suf van wordt
nicole_hetty schreef:ik heb 1 x een proefles gehad. en die gene die mij toen les gaf die zei letterlijk. "laten we hier nog maar niet aan beginnen. kom jij over enkele jaren maar weer terug". inmiddels 2 jaar later hoop ik binnenkort weer een proefles te kunnen nemen en hopen dan wel verder te kunnen.
) Ik ben er ook van overtuigd dat instructeurs bijdragen aan het beeld wat je van jezelf hebt in de auto, ze praten je onterecht aan dat je een kneus bent (of laten je dat voelen) Ik had een super rij instructeur, die me nooit het gevoel heeft gegeven dat ik iets stoms deed. Zijn standaard antwoord was altijd als ik me verontschuldigde 'ja en jij bent echt de enige die rijles heeft die dat doet' op een prettige sarcastische toon. Dat was echt super voor mn zelfvertrouwen, we maken allemaal fouten ook allemaal dezelfde. Dat hoort bij leren
Natuurlijk wist ik wel waar ik moest kijken, maar mijn hersenen kookten op dat moment over van de zenuwen, dus ik kon geen informatie opnemen. En zo waren er nog wel meer voorbeelden.
oliebol, kwam het examen weer in zicht... En toen dat ter sprake kwam, ging ik per direct staatsgevaarlijk rijden. Echt niet expres. Het ging gewoon niet meer.
.