Ik denk dat Amable daar meer kans op maakt met haar deelname aan Hollands Got Talent haha. Ik denk dat het ongeveer een kwartiertje duurt tot ik kom. Komt dat uit?
Robin schreef:Ik denk dat het ongeveer een kwartiertje duurt tot ik kom. Komt dat uit? Dan is het vast wel reclame, haha! Maar ik ga het sowieso ook terug kijken.
Haha goeie actie Robin, niet bij nagedacht dat heel Bokt nu juist gaat kijken? Goed topic voor de Bokt Nieuwsbrief.
Nou... ik hoopte eigenlijk dat ik serieus tips zou krijgen voor vakantie's, weekendjes weg, of plekken waar ik kan onderduiken.. maar helaas
Nou, hier in de schuilkelder is genoeg plek voor wanneer je onderdak zoekt voor meerdere dagen, alleen wel koud nu met dit weer.
Robin schreef:Nou... ik hoopte eigenlijk dat ik serieus tips zou krijgen voor vakantie's, weekendjes weg, of plekken waar ik kan onderduiken.. maar helaas uhu.. geloof je het zelf?
saskiakefie schreef:Robin schreef:Nou... ik hoopte eigenlijk dat ik serieus tips zou krijgen voor vakantie's, weekendjes weg, of plekken waar ik kan onderduiken.. maar helaas uhu.. geloof je het zelf? Ik mag hopen van niet! *kijkt of er iemand online is van de VN *