Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharmingS schreef:BenB schreef:Ik had eens stoere boots te koop staan op marktplaats. Kreeg ik een e-mail van een man die vroeg of ik met die schoenen op hem wilde staan.....Gelukkig heb ik de boots wel verkocht aan iemand anders die er erg blij mee was.
Oh my god, dat heb ik ook gehad. Die vent heeft me maanden lang gebeld en gemailt of ik op hem wou staan en hem wou schoppen![]()
Cryssie schreef:CharmingS schreef:
Oh my god, dat heb ik ook gehad. Die vent heeft me maanden lang gebeld en gemailt of ik op hem wou staan en hem wou schoppen![]()
Rianne_ schreef:Zo heb ik zelf eens een advertentie gezet op MP omdat ik een verzorgpaard zocht. Werd ik toegevoegd op msn door een man die zei dat hij in de buurt een stal had met hengsten. Om vervolgens hele verhalen te vertellen over hoe het fokken in zijn werk ging, dat hij een hond had die het fijn vond om zijn ex-vriendin op bepaalde plekken te likken en dat soort dingen. Nou, die heb ik dus meteen geblokkeerd.. Zieke mensen.
ShannonJuul schreef:Mijn moeder en ik waren een paar jaar terug op zoek naar een leuke pony. We hadden een gevonden waar je op kon bieden. Prima dus wij een bod gedaan maar ze wou een veel hoger bedrag hebben. Toen heeft mijn moeder gemaild dat dat toch wat teveel werd en dat ze haar succes wenste met de verkoop. Daarop kregen wij een mail terug met: als je voor jullie bedrag een pony wil kopen dan kun je beter naar de bakker gaan en een chocolade paardje halen.. Euh ja...
Rianne_ schreef:Zo heb ik zelf eens een advertentie gezet op MP omdat ik een verzorgpaard zocht. Werd ik toegevoegd op msn door een man die zei dat hij in de buurt een stal had met hengsten. Om vervolgens hele verhalen te vertellen over hoe het fokken in zijn werk ging, dat hij een hond had die het fijn vond om zijn ex-vriendin op bepaalde plekken te likken en dat soort dingen. Nou, die heb ik dus meteen geblokkeerd.. Zieke mensen.