Dan begin je je wel af te vragen... Hoeveel kan eens mens hebben? Het lichtpuntje dat telkens weer wordt afgenomen.
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik jou en jouw mama erg veel sterkte wens en hopelijk komt er deze keer een blijvend lichtpuntje op jullie pad.
Vie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-11 09:05
Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal. De eerste week zit erop, de eerste chemo zit erop. Nu nog drie weken isolatie voor de boeg. Ook nu natuurlijk weer niet van familieperikelen bespaard, wat vooral mijn moeder pijn doet. Sommige mensen begrijpen de ernst van de zaak blijkbaar niet... Gisteren heeft ze een nachtje hier gelogeerd en dat doet zienderogen deugt, gelukkig.
Jeetje mina wat vreselijk. De gebeurtenissen zijn los van elkaar al verschrikkelijk om mee te moeten maken, en jullie treft het gewoon allemaal. Wat vreselijk voor jullie. Ik duim hard mee dat hij er bovenop komt. Heel veel sterkte!
nine1987
Geplaatst: 21-11-11 23:04
Vreselijk.. Ik zal in de komende tijd echt een kaarsje opsteken en hard duimen voor jullie.. Ik wil jullie alle sterkte wensen in de komende tijd..
doei
Geplaatst: 21-11-11 23:15
Wat een enorm verdriet zeg Wat een ellende wat een pech
Niet opgeven hou jullie sterk... Echt een hele dikke knuffel voor jullie