Zipporah schreef:Ik begrijp dat mensen het stom vinden, en ik weet ook dat het stom is, maar toch heb ik het gedaan. Niets aan te doen, is gebeurt.. niets gebeurt.. dus dat. Auto heb ik gekregen van vriendlief, een dikke BMW voor de deur is moeilijk te laten staan als ik een zadel naar stal moet brengen of het plenste vorige week.. nou dan was ik toch even naar stal gereden. Ik weet en wist dat het een risico was, voor mezelf, en voor anderen mocht ik toevallig perongeluk iemand raken maar ik heb het toch gedaan. En mensen die er bang voor zijn.. met mij zijn er duizenden..Ik reageer dus ook niet meer op reacties daarover.
Mijn lesgever zegt dat ik er klaar voor ben, alles gaat prima met hem in de auto.. ook als ik alleen rijdt.. geen enkel probleem. Het is ook niet dat ik zak op niet genoeg kijken en ik rijdt verders ook gewoon prima. Ik zak op de stomste fout omdat ik gewoon zo nerveus ben. Kom op.. doorrijden bij een STOPbord.. alsof ik dat niet weet? En niet naar rechts kijken waar rechts voor heeft? Nou daar let ik altijd heel goed op maar ik racede alles voorbij tijdens mijn examen.
Ik ga het gewoon nog één keer proberen, zonder pil zonder iets. Driemaal is scheepsrecht inderdaad. Ik ben gewoon bang dat ik weer een stomme fout ga maken, kan ik mezelf niet vergeven namelijkKijk als ik nou gewoon niet goed kon rijden en niet goed oplette oke.. maar ik maak tijdens het examen gewoon echt een domme fout die makkelijk verkomen had kunnen worden en dan had ik makkelijk wel mijn rijbewijs kunnen hebben.. daar erger ik me aan.
Je lesgever kan zoveel zeggen, de examinator heeft bepaald dat je niet genoeg kennis hebt om te slagen dus heb je je rijbewijs nog niet. Lekker in je auto blijven rijden en straks even een flink ongeluk veroorzaken, dan kun je in ieder geval nooit meer zo'n fout maken want dat rijbewijs kun je dan wel vergeten