Valkenswaard loopt de laatste paar jaar gewoon leeg joh! Vorig jaar vond ik dat er best wel veel mensen van boven de rivieren waren eigenlijk.. Maargoed, misschien is dat buiten de Bel en de Willem II niet zo
Vrijdag heerlijk gecarnavalt en zaterdag foto's gemaakt met het protocol, de raad en de achterban. Ook weer een reden voor een feestje dus Zaterdag avond eigenlijk 11/11 van de andere helft van het dorp ((Etten)-Leur) maar had een 25jarige bruiloft, was ook gezellig!
Hier word er carnaval gevierd! Ben lid van een vereniging, en daar hebben we leuke activiteiten mee! Ik moet ook nog een pak verzinnen... Dat vind ik wel altijd lastig
Afgelopen zaterdag was het hier Ziengaovut, hoop leuke nieuwe liedjes gehoord (lokale bands&groepen). Volgende week zaterdag wordt het Narrenfestijn, ook altijd heel leuk! Van zo'n 11 verschillende dorpen komen alle raden+protecollen naar ons toe, en dan wordt er een soort spelavond georganiseerd waarbij alle narren tegen elkaar strijden.
Ik zit dan lekker in m'n zwangerschapsverlof. Veel carnavalle word het denk ik niet. Lekker van m'n kleine meisje genieten. Optocht hier in het dorp wel kijken natuurlijk, komt toch door de straat.
Barbabientje
Geplaatst: 04-01-12 19:22
Omdat het nu toch wel heel snel dichterbij komt..
Heeft iedereen al een outfit? hier is zaterdag de presentatie van de carnavalscd 2012 dus weer een goed excuus om lekker te party-en!
wij hebben zondag prinsuitroepen ook weer feesten. de week daarna jeugdprins uitroepen. en pakjes voor de optochten zijn al binnen voor mezelf heb ik gewoon mijn pakje van vorig jaar schotsjurkje. super leuk
raket
Geplaatst: 04-01-12 20:40
Ik heb een carnavalsapp en de dweilradio staat op. Ik heb kerst en oud en nieuw gewerkt, mijn ziel verkocht en toen heeft het ziekenhuis me de carnval vrij gegeven....
Als ik carnaval niet vrij krijg neem ik ontslag. Ben verpleegkundige, kom echt wel aan de bak... Heb overwogen boven de grote sloot te gaan werken als het niet lukte. Ons zhs heeft een eigen prins en protocol en ik zit in de raad van 11...
haha hier hetzelfde Verpleegkundige in spe dan, maar moet tijdens carnaval stage lopen..
Maar het plan: heb 4 dagen stage in een week van 7 dagen.. Als ik dus zorg dat het weekend gewoon vrij heb, dan verplaatst ik wel een dagje naar de maandag van de week ervoor en dan gewoon dinsdag vrij.. En als ze het niet goed vinden, ben ik helaas heel dodelijk ziek..
ik heb zowiezo de maandag en dinsdag vrij. moet eigenlijk de woensdag ook nog vrij hebben. ik ben dan jarig, en dinsdag is de afsluiting van de carnaval in het cafe. en dan is het namelijk errug gezellig. maar heb die week stage en heb vanuit school geen vrij. dus moet even kijken of ik die 1ne dag ook nog vrij kan hebben.
Hier ook een VPK in opleiding ik loop nu stage in de Thuiszorg en kan gelukkig heeeel veel zelf inplannen, dus dat gaat goedkomen..
4 februari is het 11 steruren hier in de buurt, daar omheen de bouwersballen, gaat helemaal goedkomen nu mn pakkie nog zal wel hetzelfde als vorig jaar worden; indiaan, piraat, soldaat en wil nog een bouwvakkers kostuum, lekker lomp met helm enzo