Zo vanochtend heel vroeg begon het wat te onweren in de verte , ik lach heerlijk te slapen en ineens een keiharde klap alsof het boven ons huis zat. Sprong zowat tegen het plafond van de schrik
Hier afgelopen nacht ook veel regen en soms hagel,maar geen wind. Nu klaart het op,lucht word blauw en ik verwacht de zon zo ook nog wel. Want na elke regen komt toch de Zon.
aisa
Geplaatst: 07-10-11 10:23
die water gaat halen zeggen ze hier,de waterzon De wei is een zwembad
quartel
Geplaatst: 07-10-11 11:26
bij ons viel het nogal mee met de wei. Af entoe een bui gehad maar ook zon. en we werden nog verrast door een mega mooie regenboog Verder vind ik het maar koud.......zelfs mijn katten wagen zich niet buiten vandaag
Fee_
Geplaatst: 07-10-11 11:47
Koud, nat en harde woei.. Wat ben ik blij dat ze de buitengym naar binnen hebben verplaatst zeg!!
Goh, alsof ik onder de douche stond, maar dan met kleren aan Doorweekt... Helaas is de rijbak ook doorweekt. Die kan de hoeveelheid water even niet verwerken.
Hier blauwe lucht,wat wolkjes en droog! houden zo,ik moet zo voetballen en zit niet echt op regen te wachten.Maar hier in Ermelo zou het droog blijven tijdens mijn wedstrijd.