Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabine schreef:Oh en ook niet te vergeten.. de Intratuin/Tuinland/whatever! Daar hebben ze altijd zo'n mooie kerst'show' met alle ballen, ornamentjes, lampjes e.d. Ook al heb ik niks nodig (wij doen al 100 jaar met dezelfde ballen en versiering, het blijft mooi), ik ga er áltijd even langs om te kijken hoe mooi ze het versierd hebben.
Sabine schreef:Haha ik krijg door dit topic ook enorm de kriebels hoor, wel fijn om te lezen dat er 'lotgenoten' zijnInderdaad, zo rond Sinterklaas hangt de verlichting er wel. Vind het zo gezellig, op zulke momenten vind ik het wel jammer dat ik niet meer in het centrum van de stad woon. Aan de andere kant, bij ons op het 'platteland' is het ook super gezellig met de kerst
Goed idee ZappaSupreme!
lnda_ schreef:Suusie22 schreef:
Vind ik wel duur hoor voor alleen een kerstkaartje.
Waarom koop je niet op de markt een lap stof in een rode kleur?
Kun je het ook nog helemaal mooi omknopen met een mooie strik.
Sabine schreef:Hoo, kúnstkerstboom?Die komt er bij ons niet in
Wij hebben meestal 3 echte bomen
Eentje in de woonkamer, eentje in de 'bijkeuken' waar je achter binnen komt en eentje in mijn slaapkamer. En die oude meuk vind ik prachtig, zilveren (glazen) ballen met héél veel kleine, zachte lampjes. En door mijn moeder zelfgemaakte rode Noorse kerstmannetjes en vrouwtjes die door de hele boom heen zitten
Sabine schreef:Inda, als het echt koud is heb ik ook in de stad en naar college lekker mijn Ariat Grasmere laarzen aan, waterdicht, lekker warm en nog mooi ookEn je kan zo door naar je paard
![]()
Haha ja heel fijn hoor, dit lotgenotengroepjeZappa, kan in ieder geval de kerstmarkt in Oberhausen aanraden als je van kneuterig Duits houdt
Haha onze honden hebben gelukkig nooit wat om de kerstboom gegeven (hadden 2 Newfoundlanders waarvan nu nog een oudje over is), er is alleen af en toe een bal gesneuveld. En we hebben plavuizen beneden dus dat scheelt weer met stofzuigen. Inderdaad, af en toe kom je in juli nog ergens een naaldje tegen
ZappaSupreme schreef:Wie dropt ff de link naar een Christmas radio
Eerste markten aanwezig op het lijstje!
Oberhausen (Duitsland) - Aanrader!
Wezup (Drenthe) - Aanrader!
Suusie22 schreef:OHH mensen!! vergeet de oliebollen niet!! vorig jaar had ik er 54 gegeten.. dit jaar ga ik voor de 100