Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lesilla schreef:Wat denken jullie over koopjesjagen vs kwaliteit.
Bv ik wil koopjesjagen voor kleding maar vind echt primark enz flutkwaliteit en dat heb ik er weer niet voor over. Laat staan hoe ze het zo goedkoop krijgen
Nell_ schreef:Als ik bij de H&M shop (op internet) kijk ik altijd op google naar kortingscode's. Die zijn er altijd! Dan gebruik ik de 2 recente code's, en heb je altijd korting![]()
Van de week had ik mijn bestelling weer aangevuld, en nóg een code ingevoerd, en ook die korting kreeg ik. Betaal nu 63euro ipv 84, is toch een leuke korting
Nell_ schreef:Als ik bij de H&M shop (op internet) kijk ik altijd op google naar kortingscode's. Die zijn er altijd! Dan gebruik ik de 2 recente code's, en heb je altijd korting![]()
Van de week had ik mijn bestelling weer aangevuld, en nóg een code ingevoerd, en ook die korting kreeg ik. Betaal nu 63euro ipv 84, is toch een leuke korting
arans schreef:Jaaaa ik ook!
Ik vind het heerlijk om folders te lezen. Ik zit nu op kamers, en hier hebben we een sticker op de brievenbusdus mijn moeder bewaard de folders. En sinds kort doet de bezorgster ze leveren op zondag, dus dan kan ik ze al mooi lezen.
Met boodschappen ga ik ook gerust naar 3 verschillende supermarkten voor 5 spullen.
Bij groupon ben ik lid van vier steden, en daar zit niet eens mijn eigen stad tussen
Ja ik ben echt diehard!
Maar ik moet wel zeggen dat ik soms dingen koop die ik niet perse nodig heb, alleenomdat ze in de aanbieding waren