Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LindaV schreef:Wat goed dat je beseft dat je hulp nodig hebt en knap dat je dit allemaal met ons deelt. Het valt me echt op hoeveel mensen op je reageren met een soortgelijk probleem.
Heel veel succes met het aankomende traject, je kan het! En probeer je vriend erin te betrekken, zodat hij je beter leert begrijpen.
Joolien schreef:Ik heb vandaag echt een poedersuiker. Ik voel me ontzettend moe en verdrietig, ik kan alleen niet huilen om het te ontladen. En ik moet nog wat dingen doen vandaag maar het liefst kruip ik de hele dag in mn hoekje op de bank en moet ik helemaal niks.
Behalve in een hoekje kruipen wat zou je dan het allerliefste willen doen? Joolien schreef:Ik heb vandaag echt een poedersuiker. Ik voel me ontzettend moe en verdrietig, ik kan alleen niet huilen om het te ontladen. En ik moet nog wat dingen doen vandaag maar het liefst kruip ik de hele dag in mn hoekje op de bank en moet ik helemaal niks.
Fred_Kroket schreef:Joolien schreef:Ik heb vandaag echt een poedersuiker. Ik voel me ontzettend moe en verdrietig, ik kan alleen niet huilen om het te ontladen. En ik moet nog wat dingen doen vandaag maar het liefst kruip ik de hele dag in mn hoekje op de bank en moet ik helemaal niks.
Met een dekentje op de bank en mij spammen met PB'tjesBehalve in een hoekje kruipen wat zou je dan het allerliefste willen doen?

Sassol schreef:Dan vraag je toch of je niet morgen (of een andere dag) bij je schoonouders kan komen eten omdat jij je nu niet echt gezellig voelt?
Kun je in ieder geval even rusten en uithuilen voor je met de band gaat oefenen, anders wordt dat ben ik bang ook niet echt wat.