Sterk geweest, zo lang, maar nu zo zwaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tooeet

Re: Sterk geweest, zo lang, maar nu zo zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:52

Wat goed dat je beseft dat je hulp nodig hebt en knap dat je dit allemaal met ons deelt. Het valt me echt op hoeveel mensen op je reageren met een soortgelijk probleem.

Heel veel succes met het aankomende traject, je kan het! En probeer je vriend erin te betrekken, zodat hij je beter leert begrijpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:53

LindaV schreef:
Wat goed dat je beseft dat je hulp nodig hebt en knap dat je dit allemaal met ons deelt. Het valt me echt op hoeveel mensen op je reageren met een soortgelijk probleem.

Heel veel succes met het aankomende traject, je kan het! En probeer je vriend erin te betrekken, zodat hij je beter leert begrijpen.

Oh dat laatste komt helemaal goed. Hij gaat mee naar de meeste behandelingen en als ik down ben dan hebben we altijd contact.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:55

Joolien schreef:
Ik heb vandaag echt een poedersuiker. Ik voel me ontzettend moe en verdrietig, ik kan alleen niet huilen om het te ontladen. En ik moet nog wat dingen doen vandaag maar het liefst kruip ik de hele dag in mn hoekje op de bank en moet ik helemaal niks.

Met een dekentje op de bank en mij spammen met PB'tjes :D Behalve in een hoekje kruipen wat zou je dan het allerliefste willen doen?

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:56

Joolien schreef:
Ik heb vandaag echt een poedersuiker. Ik voel me ontzettend moe en verdrietig, ik kan alleen niet huilen om het te ontladen. En ik moet nog wat dingen doen vandaag maar het liefst kruip ik de hele dag in mn hoekje op de bank en moet ik helemaal niks.

Ik zou de dingen die morgen kunnen verplaatsen en daarna lekker op de bank kruipen met je vriend en een dekentje.
In ieder geval een virtuele knuffel van mij :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:58

Fred_Kroket schreef:
Joolien schreef:

Met een dekentje op de bank en mij spammen met PB'tjes :D Behalve in een hoekje kruipen wat zou je dan het allerliefste willen doen?

Slapen :D

Zet je censuur even uit joh bij je gebruikerspaneel.

Ik moet kaartjes halen voor 5 uur, daarna bij schoonouders eten en daarna oefenen met de band. Laatst genoemde kan ik niet weer afzeggen want dat heb ik vorige week ook al gedaan...

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:02

Dan vraag je toch of je niet morgen (of een andere dag) bij je schoonouders kan komen eten omdat jij je nu niet echt gezellig voelt?

Kun je in ieder geval even rusten en uithuilen voor je met de band gaat oefenen, anders wordt dat ben ik bang ook niet echt wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:08

Sassol schreef:
Dan vraag je toch of je niet morgen (of een andere dag) bij je schoonouders kan komen eten omdat jij je nu niet echt gezellig voelt?

Kun je in ieder geval even rusten en uithuilen voor je met de band gaat oefenen, anders wordt dat ben ik bang ook niet echt wat.

Tja maar dan moet ik er nog langer tegenop zien. Dus als ik dit doe heb ik morgen even rust. Morgenavond heb ik ook een verjaardag.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:10

Pffft... je plant als je het mij vraagt nog veelsteveel. (En dan ken ik je hele agenda niet eens :+ ) Ter afleiding is dat natuurlijk goed, maar het moet geen belasting worden. Je moet nog 3 weken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:14

Ja vandaag is eigenlijk al even teveel. Misschien haak ik morgen wel af, maar ik heb het hele weekend vrij dus dan kan ik weer mooi bijkomen. :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:40

Voor ontladen kun je best een foute jankfilm kijken Joolien! Misschien helpt dat.
En inderdaad zo veel mogelijk dingen lekker uitstellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:08

Ik ben gister wel geweest en ik heb het goed volgehouden, zingen was ontzettend leuk! Na het laatste nummer was ik helemaal kapot :P
Ik was laat thuis en vroeg weer op, vanmorgen weer griepopvliegers en hoofdpijn, maar na een asperine heb ik toch de hele dag zwaar werk kunnen doen. Ook nu ben ik nog niet zo moe, valt we meer mee!

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:14

Hopelijk blijft dat dan nog zo en kun je dit weekend weer lekker bijkomen vol rust en liefde^^

Fijn dat het zingen ook goed ging :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:15

Dat klomt dit weekend wel goed :)
Ik begin nu langszaam in te storten :P

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:16

Lekker in bed gaan liggen met een simpele feel-good movie. Helpt mij ook altijd een beetje. (Zo'n leuke blije Disney film ofzo :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:17

Ik heb geen tv in mn slaapkamer :P

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:18

Dan een bank omringd met kussens? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:21

Check! :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:00

Goed werk Joolien! :j
En wel stoppen als het niet meer gaat natuurlijk, het is maar goed dat je van het weekend lekker kunt bijkomen. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:03

Dat je het met ons deelt vind ik erg knap Joolien! Ik wil je heel veel sterkte, succes wensen. En een dikke knuffel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:09

Jans schreef:
Dat je het met ons deelt vind ik erg knap Joolien! Ik wil je heel veel sterkte, succes wensen. En een dikke knuffel :(:)

Dank je wel :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:23

Ik heb gewoon zin je een knuffel te geven Joolien, mag dat ook? ;)

Komt ie!

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:26

Nemurin schreef:
Ik heb gewoon zin je een knuffel te geven Joolien, mag dat ook? ;)

Komt ie!

:(:)

Haha ontzettend bedankt :D Word ik helemaal blij van :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:35

Mooi, ik vind knuffels geven ook leuk. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:48

Ik ben weer even compleet ingestort en ben nu in mn kop zo in de war, het is niet meer normaal. Ik ben compleet in paniek geraakt vanmiddag. Iets zegt me dat ik bij hem weg moet maar ik wil helemaal niet weg, diep van binnen weet ik dat het goed is. Maar het lijkt wel op bindingsangst, ik kan en wil me niet helemaal overgeven aan het feit dat dit het is. Ik kan het gewoon niet. Er is altijd een bepaalde spanning, iets in mn hoofd dat zegt dat het niet goed is, dat ik weg moet. Maar als ik denk aan weg gaan word ik helemaal gek, ik wil juist niets liever dan bij hem blijven, in zn armen liggen en hem liefhebben, maar ik kan het momenteel gewoon niet! Ik ga er helemaal kapot aan.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:54

He bah, wat naar om te lezen. :(:)
Lees je eigen berichtjes in dit topic eens terug. Je hebt het continu over hoe blij je bent met je vriend, hoe lief hij voor je is en hoe goed hij je steunt. Dat moet je niet vergeten. Vertrouw op dat gevoel van binnen :j
Hoe staat het met het onderzoek waar je aan zou beginnen? Is dat al gestart?