Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:03

muc schreef:
mhhh mijn "voorval" is een paar weken gelden gebeurd.

Ze hebben hier bij stal een pruimenboom staan en als ik daar langs kom met m´n paard pluk ik er altijd een paar en eet die op. Zo ook een paar weken geleden....MAAR de laatste was een beetje korrelig en niet zo lekker. Verder niets van gedacht... tot een week later ik er met een stalgenoot langs rij en vraag, wil jij ook een pruim? Zegt ze, nee dank je meestal zitten er maden in.

Ik had er al twee geplukt en dacht het zal wel meevallen. (Van buiten zag de pruim er heerlijk uit) dus heb ik voorzichtig een stukje afgescheurd en het krioelde van de maden en uitwerpsels GADVERDAMME!!! Als ik dit nu weer schrijf moet ik bijna weer kotsen want die ene pruim die ik dus de week ervoor opgegeten heb en niet zo lekker was, Tja moet ik nog meer uitleggen....

O gatverdamme :r

Ik heb niet echt zoiets gehad, behalve met je hand vol in de vogelpoep grijpen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:04

Haha ohh das ook lekker zeg! Ik had wel áltijd handschoenen aan bij m'n werk.. Ook met bepaalde bedden verschonen zelfs..

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:04

Jeanine93 schreef:
Hahahaha wat een briljant topic :')
Ik kom niet verder dan een vogel die op mijn hoofd heeft gescheten en met 1 arm in de mesthoop vallen. Verder kan ik me niet heel veel ranzige dingen herinneren. Gelukkig maar of ik heb het verdrongen :P

Ik ben een keer in geheel in de mesthoop gevallen.. ik lachen. Kijk ik opeens links.. ligt er een doode open gereten eskter naast me.

Niet echt smakelijk..

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:05

Een aantal jaar terug was ik aan het fietsen en met een vriendin aan het praten, er kwam een groepje jongens langs fietsen en een daarvan spuugde, het kwam zo in mijn mond terecht... :r
Gadverdamme wist niet hoe snel ik het er weer uit moest gooien.. :r

Ook een keer toen ik mijn stal schoenen aan wilde trekken (deze liggen gewoon in mijn kast op stal) wilde ik mijn voet in de schoen doen maar ik kwam er niet goed in. Ik dus nog een keer duwen met mijn voet maar het ging dus niet..
Dus ik in de schoen kijken waarom het niet goed ging, zat er dus een dode muis in, die al in de staat van ontbinding was! :r
Ik greep ook lekker met mijn hand in die muis.. :\
En stinken dat het deed, heb gelijk mijn schoenen weggegooid.. -O-
Laatst bijgewerkt door Cath op 20-09-11 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:06

Aranel schreef:
Met je blote voeten in de hondenstront stappen is mij wel eens overkomen; lang leve de mensen die de schijt van hun honden niet opruimen bij het strand..

Verder heb ik er nog eentje die ik heel erg grappig vind en waarvan ik heel blij ben dat 't mij niet overkomen is _O-
Onze wc was verstopt en mijn oom en tante kwamen om te helpen de boel te ontstoppen, mijn oom had daar materiaal voor. Hij zat bij de hoofdkraan in de keuken iets te regelen en mijn moeder en tante stonden bij de wc. Op een gegeven moment hing mijn moeder met haar hoofd boven de wc en mijn oom riep vanuit de keuken dat de verstopping nu waarschijnlijk los kwam.. En dat kwam 'ie, samen met de gehele wc inhoud van de afgelopen dagen.. Zo over m'n moeder heen _O- Ze zat he-le-maal onder :') :r

Erg smerig vond ik dat ja :j _O-

En mijn honden die nog wel eens katten/hondenstront willen eten en mij vervolgens overlaaaden met kusjes en likjes, ook fijn :r

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:06

Juul schreef:
Haha ohh das ook lekker zeg! Ik had wel áltijd handschoenen aan bij m'n werk.. Ook met bepaalde bedden verschonen zelfs..

Was ook een wijze les voor mij :j Heb sinds die tijd áltijd een paar handschoenen in mijn uniform zitten voor het geval dat hahaha, brrrr het idee dat ik daar gewoon heerlijk 3 week met mijn blote handen in heb zitten graaien.... jasses :=
T is maar goed dat je niet alles weet :P (maar het helaas wel later te horen krijgt haha)

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:08

Aieshja schreef:
Ieuwl, da's niet fris nee !

Ik heb wel eens gehad dat ik een hengst aan het scheren was voor de keuring en ik was onder zijn buik bezig, en opeens voel ik iets warms tegen m'n hoofd aan knallen. Bleek het zijn penis te zijn want hij vondt het scheren ooooo zooo lekker !

iewl heeeeeeel herkenbaar! Ik heb dat met mijn eigen paard een keer gehad toen ik zijn benen aan het wassen was... :') das echt niet cool haha!

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:08

mrjlnx schreef:
Iris82 schreef:
Nog eentje: ik moest een kat uit de struiken vissen (werkte bij de dierenambulance). Kat was al overleden, dat mocht duidelijk zijn, stinken! Dus ik al bewust door mn mond ademen (dan ruik je minder). Wilde ik de kat oppakken maar het lukte niet goed. Dus ikke op mn hurken en dan met 1 hand onder de schouders en 1 hand bij de heupen (moest al een beetje wrikken) en ik trek zo het skelet uit die kat. :')

Kat was half vergaan en zat helemaal vast in de grond. Gadverdamme zeg, echt dat was zo goor!

Neeeee jee, deze is echt het toppunt.

Idd :o :r Jeeetje, zeg..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:09

Iemand die ik kende... at een lasagne uit een bakje, zat er nu plots toch iets hard in :o
Bleek een muizepootje te zijn en iets verder de schedel :r

raizarobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:09

Hahah wat een vieze dingen allemaal...

Ik had er vorige week ook nog 1. Ik was bij mn ouders op de boerderij en ik loop de keuken in en ik zie wat opgedroogd op de vloer liggen en kon niet precies verklaren wat het was. Toen zag ik dat het een spoor was en ik volgde het spoor tot onder de tafel. En daar lag het, een dode rat.. en de katten hadden een lekker gat in zn zij gevreten... dus alles, darmen enzo, lag er naast iewl, iewl iewl. Ik ben niet snel vies van dingen maar ik heb mn vader maar even gehaald om hem op te ruimen...

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:10

Ook wel eens een slok melk uit een pak genomen en vervolgens tot de conclusie komen dat de melk alleen nog maar uit brokken bestaat... Blegh, om over je nek te gaan...

poes

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:12

ja daar ben ik echt es weken niet goed van geweest!

of witte boterhammetjes met boter en hagelslag, ik was er een tijd helemaal gek van.
Zit ik op een dag aan het laatste boterhammetje, zie ik dat hij helemaal groen is :')

LANG niet goed van geweest, ik heb het jaren niet gegeten.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:16

Mag ik even heel hard IEL zeggen? Bah.

Maar ik zal ook meedoen:
Ik zat op de middelbare school en had allemaal kleine staartjes/vlechtjes in mijn haar. Heel veel werk geweest... Het mocht er helaas na een dag gelijk weer uit. Er had een vogel een grote flats op mijn kop gedeponeerd... Dat krijg je er dus ook niet 'even snel uitgeveegd'...

En heb ook wel eens dat ik een lekker bolletje dacht te eten. Na 1 hap dacht ik: wat smaakt het muffig? Ik kijken... Je raad het al ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:16

Oooo ik heb nog een hele mooie :)

Wij hadden thuis een zwerfkater in huis genomen, een bonk van een kat, niet altijd even aardig en met nog veel instinct aanwezig.

Zit dat beest op een avond naar de oven te staren.

Dus ik zeggen tegen mijn moeder 'er zit daar iets' maar moeder dacht dat het beest beetje debiel werd.

Maar die kater bleef geregeld naar de oven zitten kijken.

En op een avond hoorde ik wat. Dus weer moeders erbij, beide debiel verklaard en over.

Weken gingen voorbij dat ik wat hoorde en dat die kat maar gek bleef doen met die oven.
Dus op een dag begon mijn moeder wel een beetje te twijfelen, en terwijl ze alleen thuis was, besloot ze het maar eens uit te zoeken :Y) Kater stond al helemaal klaar. Mijn mama het gasfornuis én de oven alles aangezet.... hoort ze plots PLOF vanachter de oven...
... en kwam er zo een gigantische rat vanachter gespurt :D

De kater heeft hem niet meer kunnen grijpen helaas. We hebben toen de oven open gedaan, en tussen gasvuur en oven zit zo isolatievulling, en daar was het beest een nest beginnen maken :r

Smakelijk :D

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:20

Wat een verhalen!
:r Zo'n dingen maak ik gelukkig niet mee! :')

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:20

Mijn smerige gebeurtenis:

Ik wou runderhart voor mijn katten vermalen tot gehakt. Dit deed ik met een staafmixer.. (met van die mesjes eraan) Goed, spul was fijn. Dus ik zet de staafmixer uit. Haal de staafmixer uit de kom..
En toen ging die perongeluk weer aan!!!! Gevolg, ik zat helemaal onder de stukjes runderhart, op mn lip, in mn haar, op mn wangen, op mn voorhoofd.. ieks

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:21

Tot voor kort had ik niet geweten wat ik voor een bijdrage zou kunnen doen aan dit topic, aangezien ik over het
algemeen niet echt hele rare dingen meemaak. Maar helaas, ook ik moest er aan geloven :+.

Ik kan een jaar mijn eigen beroep niet uitoefenen, omdat ik niet mag autorijden. Daarom moest ik iets in de buurt
zoeken waar ik op de fiets heen kan, en al snel had ik iets gevonden bij een instelling voor verstandelijk beperkten.

Ik stond op een groep waar mensen woonden waarvan sommigen nog mobiel waren, en anderen rolstoel-afhankelijk.
Tussen de middag ging 1 bewoonster standaard even een uurtje het bed in. Eventjes de schoenen en broek uit,
en onder de dekens. Na dat uurtje wilde ik haar weer aankleden om naar het dagcentrum te gaan, maar op het
moment dat ik haar kamer binnen stapte rook ik al dat ze gepoept had. Ze dragen allemaal luiers, dus even
een kwestie van verschonen zou je denken. Op het moment dat ze opstond uit het bed, zag ik al wat ontlasting
op de matrasbeschermer liggen, dus dat was bingo. De poep was niet netjes in de luier gebleven laten we maar zeggen :+.

Op naar de badkamer dus, waar ik meteen handschoenen aan deed en vochtige doekjes pakte. Mevrouw was
gewend om zelf wat mee te helpen met uitkleden, dus als de knoopjes van haar body los waren trok ze die zelf
uit. Ik was wat aan het mieren om die knoopjes goed los te krijgen, maar mevrouw begon wat ongeduldig te worden
dus begon zelf al aan de body te trekken. Wat er op dat moment gebeurde had ik totaal niet verwacht, dus mijn
reactievermogen liet te wensen over. De knoopjes sprongen met een noodgang open, waarna de achterkant met
grof geweld richting mijn gezicht schoot. En jawel, vol met POEP :r . Zo, midden in mijn gezicht en haren. Helemaal
onder zat ik, ik zag zelfs een bruine gloed tussen mijn wimpers door. Gelukkig was er hulp dichtbij, en kon ik snel
naar huis. Het is maar 5 minuten fietsen, maar ik heb voor mijn gevoel nog nooit zo lang gekokhalst :=.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:24

een motorleerling die voor me reed heeft een keer een frontale aanrijding met een duif gehad.
De meest tactische manier om het geheel te omschrijven is dat alles wat normaal in een duif zit nu op hem zat incl. schijt en darmpjes :r :')

Zelf had ie niks, ja hij had het koud nadat ik hem onder de slang had gezet met zijn kleren aan

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:30

O trouwens, heb nog iets heel smerigs:
Ik werd sochtends wakker en dacht: wat ruik ik toch? Ik uit bed. Mijn jongere zusje was bij mij logeren en die was al beneden. Ik kom de gang op en zie spetters stront tot halverwege de muur zitten. De hond had blijkbaar goed buikpijn gehad en het niet aan durven geven... Wil ik naar beneden, zit de hele trap ook onder? En de gang beneden, en de woonkamer had ook voetsporen van stront... Mijn zusje was er gewoon doorheen gelopen en had niets gezien of gemerkt... Geloof me: mijn vriend en ik waren niet zo blij ;)

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:32

Iris82 schreef:
Ow oké, ik ga jullie verslaan.

Ik rijd op de scooter *bromscooter dus zonder helm* en haal een man in op de fiets.
Op het moment dat ik voorbij rijd, duwt ie 1 neusgat dicht en haalt ff flink door en je raadt het al: in mijn gezicht. :r :r :r

Ben meteen thuis onder de douche gesprongen.

ooommggg! Ik heb het topic nog niet verder gelezen, maar wat is dat verschrikkelijk! Iewwwww. O gadverdamme.
Ben je toen niet vreselijk boos geworden?

LoeOrange

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:33

Ik had laatst een milkshake van de Aldi, die milkshakes die je nog zelf moet schudden, ik wouw net gaan schudden toen ik iets vies rook, ik dacht dat het uit te koelkast kwam, maar ik keek op de milkshake zat er een gat in. Dus ik de milkshake in een beker gedaan en ging roeren. Ik ruik nog steeds die vieze lucht, ik ruik aan mijn milkshake, het kwam dus daarvan. Ik roer mijn milkshake door. Zit er iets groenblauw achtigs in. ik pak het in mijn handen. blijkt het schimmel te zijn! En dat stonk! BAHBAH!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:38

Koe had net gekalfd en vriend wilde haar even met de hand melken. Maar er zaten nogal wat (steek)vliegen in de stal en op de koe dus die koe zat wild te zwaaien met haar staart. Vraagt mijn vriend of ik heel even de staart vast wilde houden zodat hij die niet steeds in zijn gezicht kreeg. Dus ik: "oh ja hoor." en ik kijk niet wat ik doe: graai ik in de nageboorte die eraan hing.
Echt om te kotsen!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:43

s_casper schreef:
ooommggg! Ik heb het topic nog niet verder gelezen, maar wat is dat verschrikkelijk! Iewwwww. O gadverdamme.
Ben je toen niet vreselijk boos geworden?

Heel erg, maar hij deed alsof ie geen Nederlands verstond. 8)7

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:44

Ik werk in de zorg, dus ook al redelijk ranzige dingen meegemaakt.
Het ergste was.

Ga 's avonds nog even bij een patient kijken.. Hij zegt nog, zuster wat ben je lief, en wrijft over mijn wang.
Helaas had hij daarvoor lekker met zijn hand in zijn inco materiaal zitten graven, dus mijn gezicht onder de poep..
Heb het denk ik 10 keer gewassen, en daarna nog verschillende keren ontsmet met alcohol.
De rillingen lopen me nog over mijn rug..

Heb ook wel eens (dunne) poep in mijn crocks gehad, liep zo uit het bed.. Heel ranzig.

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:46

Haha geniaal topic dit zeg _O-
Ben als bijna dierenarts al regelmatig slachtoffer of getuige geweest van heerlijke dingen :n
Mijn eigen topper was toch wel toen ik iets te enthousiast n paard aan het sonderen was en een plens maaginhoud in m'n mond kreeg :r
Verder had ik een studiegenootje die met een speculum in n merrie aan het kijken was toen mevrouw een plasprikkel kreeg. Gevolg was dat heel de mouw en rest vd kleding van dat meisje volgepiest was :')
En verder kan ik nog wel een topic vullen met boeken, telefoons enz in de bloed/urine/diarree/kots enz O:)