Ik vind het ook heel grappig Maar ik snap ook heel erg dat je het irritant vind. Heb dat ook wel eens met iemand gehad, eerst is dat grappig, maar als ze je vrienden ook gaan lastig vallen.. Misschien gewoone eens tegen haar zeggen; 'Oma, het is niet de bedoeling meer dan één berichtje achter te laten bij een status'. Misschien helpt dat een beetje
Soms zou ik willen dat men dat nooit bij mij had gedaan, dus ik kan het afraden
Emilia
Geplaatst: 12-09-11 21:29
Cyntje schreef:
Emilia schreef:
Introduceer Farmville!
Soms zou ik willen dat men dat nooit bij mij had gedaan, dus ik kan het afraden
Wel goed voor oma, dan heeft ze het niet meer zo druk met vind ik leuk enzo
Muurp
Geplaatst: 12-09-11 21:32
Zó herkenbaar. Zó vervelend. Hier een oma die verslaafd is aan hyves... Sarcasme kent ze niet, en aangezien ik voornamelijk sarcastische opmerkingen in mijn www's zet zorgt dat nog weleens voor stress bij het oudje
Ze reageert op elke foto, elke www en reageert soms zelfs op mijn vrienden.. VRESELIJK/
Zo heeft mijn oma tijdens het familie uitje van zaterdag het BOWLEN ontdekt..... Op den duur was het zo erg dat ze voor haar beurt ging (als wij even niet oplette) zo fanatiek!! Het gaat niet super hard, maar wel gewoon helemaal recht! De strikes vlogen me om de oren met haar en uiteindelijk heeft mijn oma dus van iedereen gewonnen SHOCKING! Dus ook hier is er een virus ontstaan, ze veroveren de jeugd geloof ik