Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

One_Love schreef:Van sporadisch een keer gebruiken ga je er echt niet zo uitzien. Als ik een foto van mijzelf hier zou plaatsen zou je niks aan mij zien. Jij hebt het over junkies en dat is heel anders dan gebruikers.

Niet als in eng ofzo, maar erg leuk. Jess schreef:Ik heb ook 1000x liever mensen die afentoe een beetje drugs doen dan mensen die drinken.
Kom regelmatig op feesten waar veel gebruikt word en die sfeer daar is zoveel relaxter dan de sfeer in een kroeg.
Iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet zolang het maar met mate gebeurt en geen gewoonte is/word.
DeadxStar schreef:One_Love: Jammer dat de paddo's bij jou geen effect hadden, van wat ik las op de vorige pagina. Verkeerde paddo's dan!
Dat heb ik 1x geprobeerd (ook al een heeeeeeele tijd geleden, toen t gewoon nog legaal was), en dat is werkelijk het bizarste wat ik ooit heb meegemaaktNiet als in eng ofzo, maar erg leuk.
sweetheart schreef:Ersina schreef:Druggebruik, ik vind dat het nergens goed voor is. Ik zie er geen kwaad in als iemand een keer experimenteert en een jointje opsteekt of een spacecake eet...
Maar mijn nicht is overleden door een overdosis drugs. Na eerst 20 jaar in een hel geleefd te hebben, want door zwaar druggebruik krijg je een andere vriendenkring, wil familie op laatst niets meer van je weten, raak je je werk kwijt, ga je stelen om aan geld te kopen voor drugs, je lichaam takelt af, als je een kindje hebt wordt deze uiteindelijk afgenomen, doordat je niet goed voor jezelf zorgt, maar ook niet voor je kind of huisdier.
Mijn nicht is niet haar woning kwijtgeraakt en had gelukkig nog onderdak, maar heeft wel dagen dood in huis gelegen eer ze gevonden werd.
Alles is ooit begonnen met het opsteken van een jointje...
1 jointje kan geen kwaad, maar ik blijf er bij ; "HET DOET OOK GEEN GOED"!
Weet je wat het is... ditzelfde verhaaltje kun je ook voor alcohol geven. Zoals eerder gezegd, helaas is alcohol (veel) meer 'geaccepteerd'.
Nathalie schreef:Toen ik jonger was wat dingen geprobeert. Maar vond er weinig aan.
Nu ben ik er helemaal tegen, vind het onbegrijpelijk dat mensen het regelmatig doen.
Ik gebruik niets, drink niet, rook niet.
Mensen die ik ken die blowen zijn heel relaxt, je kan ermee lachen en er is niks van ruzie oid. En met drank heb ik vaak genoeg meegemaakt, dat om de kleinste dingen een enorme ruzie uitbreekt...
Een keertje heeft de HA/Psyc. slaaptabletten voorgeschreven, sorry, maar die troep neem ik niet in. Dan rook ik nog liever een jointje voordat ik ga slapen ofzo.. One_Love schreef:DeadxStar schreef:One_Love: Jammer dat de paddo's bij jou geen effect hadden, van wat ik las op de vorige pagina. Verkeerde paddo's dan!
Dat heb ik 1x geprobeerd (ook al een heeeeeeele tijd geleden, toen t gewoon nog legaal was), en dat is werkelijk het bizarste wat ik ooit heb meegemaaktNiet als in eng ofzo, maar erg leuk.
Het waren wel goede paddo's maar ik voelde niks terwijl mijn vriendinnen aan het trippen waren haha.

One_Love schreef:DeadxStar schreef:One_Love: Jammer dat de paddo's bij jou geen effect hadden, van wat ik las op de vorige pagina. Verkeerde paddo's dan!
Het waren wel goede paddo's maar ik voelde niks terwijl mijn vriendinnen aan het trippen waren haha.
Had je misschien veel suiker gegeten of veel fruitsap gedronken ofzo? De een heeft ook een hogere dosis nodig dan de ander en doseren is met paddo's toch een beetje lastig.HannahFrouk schreef:Tsss, een jointje roken okee, maar om met Crystal Meth te gaan experimenteren, komop zeg, dat is echt een harddrug. voordat je 't weet vallen de gaten in je gezicht en je tanden (zoek maar eens wat leuke plaatjes op internet).
http://religiapokoju.blox.pl/resource/crystal_meth.jpg
.
, maar ik heb niet de indruk dat ik wat gemist heb
.One_Love schreef:en eerlijk is eerlijk. Met drugs kan dat niet. Alchohol weer wel ( niet als je kind erbij is maar als ze bij opa/oa logeerd) omdat als je iets meemaakt en je hebt alchohol op je in 1 klap weer nuchter bent...
! Knoffer schreef:Jammer idd, ik vind paddo's ook geweldig!Had je misschien veel suiker gegeten of veel fruitsap gedronken ofzo? De een heeft ook een hogere dosis nodig dan de ander en doseren is met paddo's toch een beetje lastig.

HannahFrouk schreef:Aaaarrgggh, bleeeeeh, dat is goor zeg.
Toch bijna niet te geloven dat je dat vrijwillig in je lichaam blijft spuiten.
(en dat zit in dezelfde categorie als Crystal Meth dus)
Dan maar liever een jointje ... hoewel ... dat is bij mij nooit blijven hangen, vind het ongelooflijk stinken, blah.
Paddo's (vers en truffels) zijn ook vet smerig. Alsof je rauwe champions met schimmel zit te vreten
maar het effect is wel super tof
Dan is een pilletje wel chiller. Hoewel je daar soms weer een inkick van kan krijgen.DeadxStar schreef:Knoffer schreef:Jammer idd, ik vind paddo's ook geweldig!Had je misschien veel suiker gegeten of veel fruitsap gedronken ofzo? De een heeft ook een hogere dosis nodig dan de ander en doseren is met paddo's toch een beetje lastig.
Dat kan t wel zijn ja! We hadden er thee van gezet, smaakje erbij, en wel wat suiker.. zodat t niet zo vies was
Maar suiker verminderd de werking van de paddo's. 
Joolien schreef:Wat me zo verbaasd is dat alcohol en drugsvaak wordt goedgepraat. Vooral alcohol, mensen realiseren zich niet hoe schadelijk het is. Ik vraag me in hemelsnaam af wat er zo gezellig is aan een wijntje drinken met zn allen, of waarom het ongezellig of raar is dat ik geen bier nuttig tijdens een avondje stappen. Er zijn genoeg mensen die niet zonder hun biertje kunnen met uitgaan, en waarom? Ja dat is lekker zeggen ze dan, nou er zijn er ook een genoeg die niet zonder kunnen maar dat zelf niet inzien.
Ik heb in mijn profiel een topic over alcohol, misschien wel interessant
Over drugs begin ik maar niet eens. Mensen doen net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik vraag me af waarom je gebruikt. Er wordt gezegd omdat het leuk is, maar waarom is het niet leuk zonder? Je weet toch dat het slecht is, waarom dan toch nemen? Dan neem je een bewust groot risico lijkt me. Neem je het dan toch omdat je iets wilt vergeten? Of omdat je niet lekker in je vel zit? Of doe je het omdat de rest het doet en omdat het stoer is om te doen en daardoor roekeloos wordt? Ik denk dat er weinig mensen hier zijn die deze vraag naar eerlijkheid beantwoorden want toegeven aan dit soort dingen doen ze vaak niet, anders zouden ze geen drugs gebruiken. Dat is mijn idee...
In een achtbaan zitten is ook heel gevaarlijk en dat doen we toch ook? Ik zelf deed het puur omdat ik wilde meemaken hoe het was om dus high te worden. Iedereen zijn keuze toch?