Sassol schreef:Snap dat dat heel hard aankomt. Maar het zal met die andere persoon ook al wel niet goed gaan, misschien zelfs wel slechter (dat weet je dus niet). Het feit dat ze zich vaak verontschuldigt geeft ook aan dat ze het écht erg vond dat ze jou weer weg moest sturen. Maar dat helpt jou natuurlijk niet. Zou haar dus niet zo snel afschrijven omdat ze een dubbele afspraak heeft gemaakt, dat kan de beste overkomen.
Zou dus gewoon een nieuwe afspraak maken en hierin aangeven wat dit met jou doet en dat je dat echt niet nog een keer kan verdragen! En dat je dus niks aan excuses hebt, hoe goed bedoelt ook, maar dat je actie wilt zien. Dus dat ze zei dat je andere hulp nodig had en zij hier werk van gaat maken, je daarvan resultaten wilt zien omdat het vertrouwen in de hulp tot nu toe alleen maar daalt.
Zou haar echt niet zomaar afschrijven, mensen maken ook fouten, daar moeten ze van leren. Zou zonde zijn als je een goeie therapeut afschrijft vanwege een menselijke fout.
Ik bedoelde meer dat het op dat moment voor mij over kwam dat ik niet belangrijk genoeg was. En ik me al onbelangrijk voel momenteel.
Het is al heel vaak voor deze therpeute voor gekomen dat het werd afgezegd.
Ik schrijf haar ook niet af, maar denk vooral dat het door dat het nu weer minder gaat ik niet veel kan hebben.
TrippleT schreef:Ook ik snap dat je dat juist even niet op dit moment kunt gebruiken.. Je hebt net weer een beetje vertrouwen gekregen, hoop gekregen. Je denkt dat je nu dan eindelijk goed geholpen gaat worden en dan sta je daar voor een dichte deur, als het ware..
Maar inderdaad: Dat kan de beste overkomen. Ik zou haar zeer zeker niet gelijk afschrijven. De andere persoon zal het ook wel erg nodig hebben gehad om op dat moment een gesprek te hebben; ze zal sowieso 1 iemand moeten teleurstellen. En dat ben jij 'toevallig'.. Ik zou me er overheen zetten. De volgende keer gewoon gaan, dit even bespreekbaar maken en weer verder gaan.
Ja ik had net weer wat vertrouwen in de hulp opgebouwd en dat is weer weg. Vind al enorm moeilijk om ergens in te kunne vertrouwen.
Ik schrijf haar ook niet af, was zeker niet de bedoeling dat het zo over kwam.
maar op dat moment kon ik dit niet gebruiken.
Er overheen zetten doe ik, maar dit is al de zoveelste keer dat ik word afgezegd voor een ander..