Ben ik echt niet zelfstandig?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LovingSonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:36

Ik kan niet zeggen dat ik je onzelfstandig vind, maar ik vind wel dat je generaliseerd m.b.t. homo's. Dat is imo niet eerlijk.

Anoniem

Re: Ben ik echt niet zelfstandig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:44

Ze kent gewoon een groepje homosexuele etters en dat is niet gek, daar zijn er genoeg van.

mikster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:22

Lovely schreef:
Ze kent gewoon een groepje homosexuele etters en dat is niet gek, daar zijn er genoeg van.

Wat?? Van etters? Of van homoseksuele etters?? Snap niet waarom dat homseksuele ervoor moet.

sterremaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:22

Lovely schreef:

Ik ken meer heteroseksuele etters ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:24

sterremaan schreef:
Lovely schreef:

Ik ken meer heteroseksuele etters ;)

Dat klopt, daar zijn er ook meer van.

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:30

Yelly schreef:
Waarom gaat het trouwens fout als je niet met je moeder overlegt over geldzaken, Purny? Het is wel belangrijk om zélf goed met geld om te leren gaan :)

purny schreef:
Ik overleg samen met mijn moeder iedere maand over de financien.

Ja, dat snapte ik al :) Maar waarom gaat het fout als je dat niet doet? Wat gaat er dan mis :)? Je zult dat toch vroeg of laat zelfstandig moeten gaan aanpakken, lijkt mij :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:00

Winddancer schreef:
purny schreef:
Zoals je in mijn openingspost kan lezen studeer ik voltijd. En kan ik niet anders dan thuis wonen omdat de gemiddelde student met een weekendbaantje het niet eens kan betalen om op kamers te wonen of op zichzelf.

Onzin! Toen ik 19 was studeerde ik ook voltijds, daarnaast een baan aan de receptie van een zorginstelling. Door de week de avonden werken en uiteraard de weekenden. Woonde toen ook niet meer thuis en was allemaal heel goed te doen hoor :j

Niet altijd onzin hoor... je kan immers nooit bij iemand naar binnen kijken. Dus roep dat nooit te hard.... neemt niet weg dat je toch moet proberen om iets te doen, want iets is beter dan helemaal niets: staat immers ook goed op je CV. Zijn erg veel grote bedrijven die de CV van iemand al direct aan de kant leggen als diegene alleen maar heeft gestudeerd en niets erbij heeft gedaan. Vaak is er toch veel aanbod en dan staat het toch beter om wat erbij te werken/vrijwilligerswerk te doen/bestuurswerk etc. Al is het maar een uurtje in de week, dat staat echt goed op je CV!