wie gebruikt er wel eens drugs

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKoJarig

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:18

HAHAHAHAAA, ik heb het zelf ook wel geprobeerd hoor! Ben ook geen heilige.

Mijn oma is nu 83 en was rector van het Rotterdams Lyceum. Die heeft alle drugs gedaan die er zijn, van blowen tot LDS en Heroine. Op haar 65 ste verjaardag kreeg ze nog woorden met mijn neef omdat hij haar niet een trekje van zijn blow aanbood

Maar wat ik wil zeggen is dat je er gewoon beter vanaf kan blijven......

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:22

hahaha okee daar kan ik je natuurlijk alleen maar gelijk in geven *LOL*

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 19:53

je ben niet meteen verslaafd na 1 pilletje....
en als je weet hoe je er mee om moet gaan veel water drinken veel bewegen en een kauwgompie of lolly kan er vrij weinig gebeuren tenzij je een alergische reactie krijgt maar als je weet wat je grenzen zijn en weet wat je kan hebben en je doet het ni te vaak en het voor de lol blijft is er nix aan de hand

KiWiKoJarig

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:01

tja en als dat je dood betekend, pech toch?

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:03

laat ze dan testen ofzow.... het is en blijft je eigen keus om het te doen... je weet dat het fout kan gaan... dus jah je weet de gevolgen ben je er bang voor moet je het zeker niet doen want dan krijg je zeker een out....
je moet ook gewoon goed dr mee omgaan en jezelf niet bang lopen maken

KiWiKoJarig

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:10

of gewoon niet doen.

Ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten hoor. maar als je voors en tegens, de plezieren en de gevaren naast elkaar legt dan kan je niet anders dan tot de conclusie komen dat de tegens en gevaren sterkere invloed hebben dan de voors en plezieren.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:14

Ja ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, maarja

Die bomen waren ineens zoooooooo moooooooooi hahahaha Haha!

grapje hoor Clown

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:16

Ik heb wel geblowed, niet overdadig veel, maar afentoe, en na mijn 16e werd dat steeds minder tot minimaal.
Daarna wel nog eens een pilletje geprobeerd, ook weleens paddo's geprobeerd en dat soort dingen.

Maar gelukkig bleef het daar voor mij bij, ik heb ook heel andere dingen om me heen gezien en nog.

Het is best leuk, maar het niet waard om je leven voor te vergooien, dus als je een keuze hebt, gewoon niet doen, want het is verslavender dan je denkt getuige het aantal jongeren (voornamelijk jongens) wat ik om me heen zie die er maar niet af kunnen blijven en er zelfs door in de problemen komen.

Ik ben niet zozeer anti drugs, meer anti misbruik, ook qua alcohol.
Vind het gewoon zonde dat veel jongeren geen lol meer kunnen hebben zonder een van die twee.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:21

Breezer schreef:
je ben niet meteen verslaafd na 1 pilletje....
en als je weet hoe je er mee om moet gaan veel water drinken veel bewegen en een kauwgompie of lolly kan er vrij weinig gebeuren tenzij je een alergische reactie krijgt maar als je weet wat je grenzen zijn en weet wat je kan hebben en je doet het ni te vaak en het voor de lol blijft is er nix aan de hand


Je bent idd niet meteen verslaafd na 1 pilletje.

Mar als ie goed inslaat dan zal je dat slecht los kunnen laten en als je er gevoelig voor bent kun je besluiten het weer te doen, en weer, en weer etc...

Mijn 1e sloeg goed in, naja heftig, na 7 minuten al over me nek en toen wahhhhhhh geweldig, dat was het enige wat ik nog kon uitbrengen geloof ik Knipoog
Dat gevoel heb ik nog vaak aan terug gedacht als ik ervoor in de mood raakte, en als je dan niet sterk in je schoenen staat kan het moeilijk worden.

Ligt er overigens ook aan in wat voor soort groep je zit, ik heb veel drugsgebruik om me heen gezien, ik was de heilige altijd zeg maar, altijd nuchter (op een paar keer na).
En nog, ik ga niet naar de kroeg om me te bezatten, gewoon op water ofzow, ook op feesten als dancevalley.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:24

Boomerang schreef:
Ik ben geloof ik ook een saaie vogel... af en toe alcohol en dat is het dan ook. Ik vind vrouwen met een joint zo raar staan net als een vrouw met een shagje


Ik vind het ook vrij ordinair overkomen al wil ik niet snel oordelen.
Hoorde laatst ook nog een meisje dat ze moest afkicken van blowen en had zoiets van huh? Er zijn in verhouding veel minder meiden die verslaafd zijn aan bijv blowen dan jongens, het is zelfs vrij miniem.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:27

IK VIND T TRIEST ALS JER AAN ZIT DIE TROEP VERKLOOT JE LEVEN EN JE KAN OOK LOL HEBBEN ZONDER
amen..

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:36

Ik heb het nog nooit drugs in het echt gezien zelfs... wiet wel, maar nooit gebruikt. Ik ben er tegen.

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:26

bonney4evver schreef:
IK VIND T TRIEST ALS JER AAN ZIT DIE TROEP VERKLOOT JE LEVEN EN JE KAN OOK LOL HEBBEN ZONDER
amen..


hoezo je leven ermee verkloten???
af en toe zo voor de lol.... dat is iemand zijn beslissing...
vroeger werd het gebruikt als medicijn....
als mensen dat nou willen voor de lol... ieder zo zijn eigen smaak....

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:30

Wahaha.. Joyce.. Haha!
Nee ik heb zelf nog nooit gebruikt.. Cool

kojack

Berichten: 6407
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:58

Ik heb ook weleens gebruikt.
Toen ik of was heb ik een keer een xtc pil gekregen van iemand, ik dacht dat het een asprine was en kon opgenomen worden in het ziekenhuis Scheve mond

Toen ik een avondje ging stappen met mijn vriendin heb ik het een keer 'uit mezelf' geprobeerd en ik heb lol gehad. Daarna nog een paar keer gehad. Ik deed het op feesten, houseparty's etc. Ik heb xtc geslikt, coke,speed gesnoven, verder wilde ik niet.
Omdat het bij mij niet echt werkt heb ik een paar keer teveel gehad waardoor ik weleens hardkloppingen heb gehad.
Met oud en nieuw 2002 is het de laatste keer geweest dat ik heb gebruikt, ik was niet van plan om het ooit weer eens te doen.
Als ik nou terug kijk wat ik allemaal gebruikt heb bedenk ik me weleens dat het makkelijk fout had kunnen gaan.


Ik vind het heel irri dat mensen denken dat als je 1x heb gebruikt je meteen verslaafd bent, zo werkt het niet.

Pauline
Berichten: 12191
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:32

Ik heb in het ziekenhuis op Isla Margarita iets gekregen... OK dan!
Ik zag de hele nacht roze tafereeltjes: een circus, de kermis, heerlijk. Wwerkte wel goed, was eigenlijk een slappil Verward

Maar verder bewust gebruikn? Nee...niks voor mij.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:34

adrenaline gebruik ik.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:37

SuperPepeijn schreef:
adrenaline gebruik ik.

en koffie/thee en alcohol, toch ook?

als ik dat er ook allemaal bij optel lijk ik wel versaafd haha nee hoor zoals ik eeder al zei, ik heb genoeg geprobeerd, maar t hoeft voor mij niet meer!
alleen wat drank zo af en toe! dropshot en wodka *LOL*

Machie

Berichten: 16033
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:38

Renske20"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
adrenaline gebruik ik.

en koffie/thee en alcohol, toch ook?

als ik dat er ook allemaal bij optel lijk ik wel versaafd haha nee hoor zoals ik eeder al zei, ik heb genoeg geprobeerd, maar t hoeft voor mij niet meer!
alleen wat drank zo af en toe! dropshot en wodka *LOL*
[/quote]

SP en alcohol *LOL*
mooie combi Haha!

En idd rens, dropshot, en wodka/eddbull Vingers aflikken Vingers aflikken
het wordt tijd dat wij weer samen gaan stappen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:40

SuperPepeijn schreef:
adrenaline gebruik ik.


Da's een hormoon/neurotransmitter, geen drug Tong uitsteken

Ik gebruik hoofdzakelijk de pil Cool

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:42

bonney4evver schreef:
IK VIND T TRIEST ALS JER AAN ZIT DIE TROEP VERKLOOT JE LEVEN EN JE KAN OOK LOL HEBBEN ZONDER
amen..


Verkloot je je leven? Mwah, heb een goed betaalde baan, leuke mensen om me heen, ben nog steeds gezond... En ja, ik heb aan diverse zooi gezeten.

Sommige dingen worden erg overtrokken, sommige dingen moet je gewoon echt laten. Maar dat het je leven verkloot? En idd! Je kan lol hebben zonder, maar nog meer met en dat is het gevaarlijke aan dat spul Knipoog

Blij dat ik er niet meer aankom Lachen

Joyce

Berichten: 6374
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 00:14

Alcohol, maar dat is dan ook het enige, en dat ook nog niet eens erg veel. (tja wat is veel Verward In t weekend vind ik het wel lekker, maar dronken worden hoeft van mij ook niet) Ik rook niet, ik blow niet, niks verder.
Heb het niet nodig om het leuk te hebben !! Heb er ook geen behoefte aan.

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 06:08

SuperPepeijn schreef:
adrenaline gebruik ik.

Ik ook, in combo met endorfine Lachen

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:21

Mike"]
[quote="bonney4evver schreef:
IK VIND T TRIEST ALS JER AAN ZIT DIE TROEP VERKLOOT JE LEVEN EN JE KAN OOK LOL HEBBEN ZONDER
amen..


Verkloot je je leven? Mwah, heb een goed betaalde baan, leuke mensen om me heen, ben nog steeds gezond... En ja, ik heb aan diverse zooi gezeten.
[/quote]

idd ik geef je helemaal gelijk... vroeger werd het gebruikt als medicijn....

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:49

Alcohol wel, maar echte drugs zoals XTC en al die zooi niet..