Danoontje, Banaan, Floep (door een vriendin
), [naam] (Ja echt, doordat m'n pony [naam] heet noemt iedereen me [naam], maar dan spreken ze het uit als prettie, en niet als prittie
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), [naam] (Ja echt, doordat m'n pony [naam] heet noemt iedereen me [naam], maar dan spreken ze het uit als prettie, en niet als prittie
)
(vraag me niet waar we het vandaan hebben haha
)
(inside joke)

) en op m'n werk noemen ze me wel eens Fred omdat ik een keer een Fred Flintstone trui aanhad
) of blondies (ik heb lichtblond haar en poown is een haflinger
)
. Omdat ik zo lang ben, en Ilse heet. Erger me er dood aan xd. Noem mijn vriend altijd poekie, waarom weet ik niet, vind ik zo schattig. Mijn broer/paps/mams noemen mij Iels. De vriend van mn moeder noemt me Ilsa. Uhm even denken... Mijn vriend noemt me vaak stinkie, poekie, iels, schatju xd, lievie, popje, nja dat soort dingen xd.
, heeeel soms gebruikt ie 'Tal' als afkorting van m'n naam.
. Met die 2e ben ik iets minder blij, maar ach, het kan er mee door
... maar meestal gebruik die poepi....
Pelryo schreef:Mijn vriend noemt mij 'chef' omdat ik alles regel, heel charmant ja.

) en ook annie, maar als hij dat zegt kan ik dat niet hebben. Annie laat me altijd denken aan zo'n bejaard omaatje
En annetje hoor ik ook vaak. Niet echt hele rare dingen dus
Was al vanaf mn geboorte.. maar op mn 18de is ze ermee gestopt. En door mn zusje + moeder word ik vaak Iep genoemd (ik heet Iris). Dat komt van Iepoe, zoals ik door mn vriendin uit de brugklas vaak werd genoemd (ontstaan ervan is een lang verhaal wat iets met Griekse letters te maken had
) Ook Ier is een beroemde bijnaam voor mij
Ach, ik luister overal naar hoor..XD
Ach, het went. Of de meer 'normale' koosnaampjes als schatje of liefje.
Heel grappig, mijn moeder en vader noemen hem inmiddels ook mari

), mijn vriend noem ik meestal lief of lieffie, hij noemt mij meestal zoetje