Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:27

hahaha schitterend topic dit..
Ik kan zo even niets bedenken, hoewel ze er zeker moeten zijn..
eehhh misschien kom ik erop terug!

Aradis

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:29

Mijn telefoon verliezen, sigaretten verliezen en vervolgens 25 KM naar huis lopen, vooral erg pissig zijn dat ik niks te roken had _O-
Toen ik eindelijk thuis kwam was ik wel weer helemaal nuchter :')

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:33

Ik ben nog nooit dronken geweest maar wel een paar keer goed aangeschoten
Ik word altijd best luidruchtig
Veel en hard lachen vooral kei vrolijk zijn haha
En het proberen te verbergen voor je ouders niet zo'n goed idee
me pa en ma lachten me vierkant uit (was op mijn eigen feest flink aangeschoten :P)

Nog een van me eigen feest
Een vriend van mij was behoorlijk zat
Dus ik wil glaasje water halen
Sta op en ga lopen
WIEEEHHHIIIEEE van de ene kant van de kamer naar de andere kant kon niet meer recht lopen
Ik ben stil gaan staan en heb hardop tegen mezelf gezegd
Okee Corina jij gaat NU rechtuit lopen (waarop me vrienden me heel raar aankeken) maar het hielp ik kon gewoon normaal naar de keuken lopen beker pakken water erin doen en geven (al trilde ik wel haha)
Maar toen ik weer zat was ik weer bij voor af aan

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:36

Oh valt mee eentje te binnen.
- Ik en vriendin gingen avondje stoppen in de disco hier vlakbij. Er waren ook jongens daar die we een paar keer ervoor hadden leren kennen en enkele nieuwe. Op een gegeven moment hadden wij beide iets te veel op waardoor ik bijna omkieperde en me echt moest herpakken om niet te vallen met als gevolg dat zo een nieuweling toch maar even komt vragen of ik me nog wel goed voel ( hoor dat nu nog aan ). Ook heb ik ervoor gezorgd dat vriendin tegen de grond ging.

- Andere keer, we hadden ietsjes te veel op en hadden afgesproken dat we in een rechte lijn naar mijn moeders auto zouden wandelen. Lukte niet dus! Hebben we elkaar maar stevig bij de arm genomen en samen geprobeerd zo recht mogelijk te lopen.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:38

whahaha wat een verhalen allemaal :')

Ik heb me afgelopen vrijdag nog tot wereldkampioen steppen gedoopt!
Er was een jongen met een step. Die heb ik uit z'n handen getrokken en ben met m'n zatte hoofd als een gek over straat gaan steppen en roepen dat ik wereldkampioen was :')

Ook heb ik ooit een koelbox gestolen tijdens een kroegentocht :+
Na 5 min. vond ik hetn iet meer leuk en heb ik hem midden op straat gezet.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:38

ik zet even een stipje. :)

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:39

Char_elle schreef:

Er was een jongen met een step. Die heb ik uit z'n handen getrokken en ben met m'n zatte hoofd als een gek over straat gaan steppen en roepen dat ik wereldkampioen was :')

Haha geweldig

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:41

Char_elle schreef:

Hahaha :')

Heb vorige week nog een gast tegen de muur omhoog geduwd, maar da's niet grappig, dat was volkomen terecht :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:44

hahaha heb alles doorgelezen := van skien in niet nuchtere staat tot poging tot plassen in een la := misschien ook maar eens dronken zijn.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:45

Ahh schieten me weer een paar te binnen.

- Buiten frisse lucht gaan halen met een paar vrienden en dan uiteindelijk je borsten gaan vergelijken, die van jou zijn puntig die van jou lekker zacht maar ik heb hele lieve tepeltjes :')

- Een weddeschap aan gegaan dat ik echt wel mijn beste vriendin durfde te zoenen voor gratis drank, (goh ik was echt behoorlijk dronken geworden die nacht..)

- Onderweg naar huis op de snelweg gaan fietsen en roepen [Ik ben een vliegtuig op de staaaaaartbaan, woesshh woesshh]

- Tegen de ex van beste vriendin zeggen[ Ik vond jou toch altijd al een sukkoll, en dan een glas bier over je heen krijgen ;(

- Ik sla eigenlijk bijna nooit iemand, maar toen er iemand over mijn zusje van toen 6 begon te zaniken dat het zo'n raar kind was heb ik deze een bitch klap gegeven waar je niet goed van werd, al zijn vrienden lachte hem uit hij was zo'n 1.90 :j

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:49

_O-

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:02

_/-\o_ geweldig topic, even een stipje.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:04

Je kan me opvegen, echt waar _O-

Die van de stepkampioen is ook leuk :')

Marjo_x schreef:
Mijn telefoon verliezen, sigaretten verliezen en vervolgens 25 KM naar huis lopen, vooral erg pissig zijn dat ik niks te roken had _O-
Toen ik eindelijk thuis kwam was ik wel weer helemaal nuchter :')

Lekker handig.. := :')

Ragebol1977 schreef:
Thuis komen van het stappen, vergeten dat de vijver en het terras van plaats waren geruild en dat er een bruggetje was. Ja , leuk zo'n grote tuinverbouwing.
Ik ben zo de vijver ingelopen en kwam met de waterlelies op mijn hoofd weer boven.
Ik was trouwens meteen nuchter, wist niet hoe snel ik die vijver uit moest komen, er zat namelijk een hele grote steur in.
Doet mijn moeder boven ook nog het raampje open, "wat gebeurt er toch allemaal"
"Niks ma, ga maar weer slapen"

:')
Dat zou ik ook hebben, wetende dat er zo'n grote vis in m'n buurt is.. :')

ElineS schreef:
Ik had moeite met het openen van de achterdeur. Ik kreeg de sleutel er maar niet in. "Nah, het lukt maar niet," klaagde ik.
"Nee, logisch. De deur is twee meter verderop," was het antwoord van een vriendin. Zat ik al vijf minuten met mijn sleutel in de muur te prikken :') .

Geweldig, ik zie het helemaal voor me :')

CoronaLime schreef:
Oeii ik heb nog wel een paar leuke geloof ik :=

Mij hebben ze een keer wijsgemaakt dat de stofzuiger de liefde van mijn leven was, met als gevolg dat ik er de hele avond mee heb staan dansen :+ Moest wel heeeel ver heen zijn geloof ik :=

Whahaha _O-

Pascal schreef:
Ik was in de kroeg aan het roken en drinken te gelijk!
Dacht vol overtuiging dat ik een hijs van mijn sigaret nam en sproeide mijn drinken over iedereen voor mij heen :D

En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.

Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!

_O- _O-
De tranen staan me in de ogen van het lachen _O- :')

cherrylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:05

oooh geweldig topic!
ik doe volgens mij nooit echt hele rare dingen, hoewel ik toch hele leuke avondjes heb :P

genant moment was toch wel 2 weekjes terug toen ik om 6 uur 's ochtends thuis kwam en me moeder op de wc hoorde zitten.... "goeiemorgen mam......"

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:06

Balou_k schreef:
Ahh schieten me weer een paar te binnen.

- Buiten frisse lucht gaan halen met een paar vrienden en dan uiteindelijk je borsten gaan vergelijken, die van jou zijn puntig die van jou lekker zacht maar ik heb hele lieve tepeltjes :')

- Een weddeschap aan gegaan dat ik echt wel mijn beste vriendin durfde te zoenen voor gratis drank, (goh ik was echt behoorlijk dronken geworden die nacht..)

- Onderweg naar huis op de snelweg gaan fietsen en roepen [Ik ben een vliegtuig op de staaaaaartbaan, woesshh woesshh]

- Tegen de ex van beste vriendin zeggen[ Ik vond jou toch altijd al een sukkoll, en dan een glas bier over je heen krijgen ;(

- Ik sla eigenlijk bijna nooit iemand, maar toen er iemand over mijn zusje van toen 6 begon te zaniken dat het zo'n raar kind was heb ik deze een bitch klap gegeven waar je niet goed van werd, al zijn vrienden lachte hem uit hij was zo'n 1.90 :j

:')
Goed van die bitch klap :))

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:08

Of wakker worden met een enorme zuigzoen in je nek en de volgende ochtend écht niet weten waar die vandaan komt :+ Blijkt het van je gay-friend te zijn die grappig dacht te zijn toen je sliep (ik lag toen echt in coma :+ )

Wakker worden, links langs je kijken en schrikken, rechts langs je kijken en nog erger schrikken :+ We lagen met 5'en in bed nog wat te kletsen savonds en ik viel met m'n zatte kop ik slaap. De 2 waar het bed van was waren gewoon gaan slapen. Het gevolg dat ik ineens tussen 2 jongens wakker word en geen idee had waarom ik daar lag en hoe ik daar gekomen was :')

Of de volgende ochtend foto's te zien krijgen dat je met een van je beste vriendinnen staat te zoenen en het gewoon echt niet meer weten :+

Of je bh midden in de kroeg kapot trekken... niet echt handig als je tussen heel veel jongens staat

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:09

ooh dat van die bh was trouwens per ongeluk, mijn bandjes vlogen ineens door de lucht :+

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:11

Jij maakt wat mee als je gedronken hebt, bij mij valt t mee :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:11

Ohja, Black-outs!

Ik vroeg recent 't adres van 'n vriend aan m'n vriendje, omdat ik die niet wist wonen. Conversatie ging als volgt, tussen " is 't liefje, tussen * ben ik
"Dat weet jij wel."
* Uh, nee dat weet ik niet.*
"Toch wel"
*geirriteerd: dat weet ik NIET*
"Oh jawel hoor, denk eens na"
* 't afscheidsfeestje van z'n broer?*
"Nee, dat was in loods van bedrijf"
* boos: COME ON, VERTELLEN!*
"Feestje in Expo? Voor hij vertrok? Fiets in de koffer?"
* ... ohjaaaaah. Maar ik sliep toen in de auto :')*

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:12

Jaa klopt, wij maken nogal een keer wat mee :') Wij hadden op school ook altijd heel de maandag nodig om bij te kletsen van het weekend. Want er gebeurde altijd zo veel.

cherrylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:12

oooooooh zojuist schiet er weer een te binnen!

afgelopen Julianapop (bekend uit de bewoners van de kop van noord-holland ), was m'n 4e dag dat ik aan de zuip was na het horen dat ik geslaagd was voor m'n havo.
stond met een vriendinnetje en nog een gozer te praten, beetje gearmd en er komt er nog 1 bij, we vallen om..... BAM!! ik kom op de grond terecht en besef dat die BAM de klap was van mijn hoofd tegen de tafel. Ik geloof dat ik een uur heb rondgelopen met; auw... m'n hoofd doet zeer!

haha
ooh en tijdje terug zaten we bij een vriend die een redelijk forse tuin heeft, gingen we rondje rennen. Totdat ik een opstapje miste op me plaat ging, helemaal stuk vna het lachen en er toen achterkwam dat ik een schaafwond op m'n knie heb: je raad het al: ik liep de hele avond vrolijk te verkondigen: Ik heb een wondje!

RSDICBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:16

_O-

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:17

cherrylove schreef:
oooooooh zojuist schiet er weer een te binnen!

afgelopen Julianapop (bekend uit de bewoners van de kop van noord-holland ), was m'n 4e dag dat ik aan de zuip was na het horen dat ik geslaagd was voor m'n havo.
stond met een vriendinnetje en nog een gozer te praten, beetje gearmd en er komt er nog 1 bij, we vallen om..... BAM!! ik kom op de grond terecht en besef dat die BAM de klap was van mijn hoofd tegen de tafel. Ik geloof dat ik een uur heb rondgelopen met; auw... m'n hoofd doet zeer!

haha
ooh en tijdje terug zaten we bij een vriend die een redelijk forse tuin heeft, gingen we rondje rennen. Totdat ik een opstapje miste op me plaat ging, helemaal stuk vna het lachen en er toen achterkwam dat ik een schaafwond op m'n knie heb: je raad het al: ik liep de hele avond vrolijk te verkondigen: Ik heb een wondje!

_O- Heeeee Carlijn! :D

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:17

Wij hebben in renesse nog een heel leuke avond gehad :')
Ik weet er alleen vrij weinig meer van, heb alles moeten aanhoren van anderen.
We gingen met zo'n 15 man shotten bij de tent. Nou dit ging nogal hard en na een tijdje bedacht ik, 'hé ik moet naar de wc'. Nou een zo'n jongen loopt met mij mee want ik kon niet meer recht lopen. Ik naar de wc en toen ik klaar was moest hij ook nog even. Ik was op de grond gaan zitten wachten. Roep nog: 'voel me niet goed' en kots álles onder!
Komt een vriendin van mij net op dat moment aanlopen natuurlijk. Helemaal giechelend, had ook flink wat op. Dus ik smeek: zeg maar niet tegen de rest van dit... Ze roept nog: neuh tuurlijk niet! En ze rent terug, gillend: C. heeft gekooootttsssttt!!
Toen hebben ze me nog mee naar de discotheek gesleurd en ben ik kruipend teruggegaan. Toen ben ik gaan slapen en heeft een andere vriendin van mij nog haar duim gekneusd omdat ze op een kapotte stoel ging zitten :') En eentje was nog nuchter en rende telkens op en neer om naar haar duim te kijken en naar mij te kijken of ik nog wel leefde :+
Wat een avond was dat zeg!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:20

Ik heb er ook nog wel een.

Heel erg dronken zijn en dan een pliesiepaard tegen komen op straat. Het begint met: Mag ik snuitje aaien?? Dat mocht dus. Waarna ik dus het liedje van Snuitje ging staan zingen op straat. Was meneer pliessie niet heel blij mee geloof ik.

Oh nog een bedacht. Was zo dronken dat ik in slaap ben gevallen midden op het dorpsplein. Een vriend zou me naar huis brengen maar stond nog te praten met wat vrienden wat me te lang duurde. Dus wat doe je dan? Juist.....

Edit: Nog iets bedacht. Werd op een ochtend(of was het al middag :? ) wakker dwars op mn bed met mn schoenen nog aan, het licht nog aan, gordijnen open en kleren nog aan. Na lang nadenken kwam ik erachter dat het kwam omdat ik me legerkisten niet uitkreeg. Die k loteveters ook _O-
Laatst bijgewerkt door Siers83 op 14-07-11 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt