meis, je bent 14..ga alsjeblief niet doen alsof je je aanstelt, want dat doe je echt niet!. Op zo'n jonge leeftijd je moeder verliezen is vreselijk. Je hebt nog een heel leven voor je wat je ook met je ma wilt meemaken en dingen aan haar vertellen, en gewoon nog zoveel ontdekken! een vriendin van mij is op die leeftijd ook haar moeder verloren. Ik was een van haar beste vriendinnen en vond het ook zo moeilijk, vooral als je de gene ziet aftakelen. Meis, mn pb staat altijd open voor je als je iets kwijt wilt. Maar probeer het toch aan mensen in je omgeving te vertellen waarbij dat goed voelt. De klap komt vaak pas later namelijk.. Ik wens je heel erg veel sterkte...
Eleionomae
Geplaatst: 31-07-11 20:36
Aller eerst een dikke knuf! Wat moet dit verschrikkelijk zijn om mee te maken jullie zijn beiden veel te jong om dit mee te maken/door te moeten staan... Heel veel sterkte de komende tijd!
citroen
Geplaatst: 31-07-11 20:38
Wow wat heftig zeg!! Moet echt wel heel heftig zijn om je moeder zo te zien!
heel heftig en vooral op jou leeftijd waarbij je al zo veel meemaakt. ik wens je veel sterkte de komende tijd en een voor je pb box is open
Dav
Geplaatst: 31-07-11 20:43
Wat verschrikkelijk meis
Ik kan me geen erger ding voorstellen dat afscheid nemen van een dierbare en wachten op het allerlaatste moment dat ze er is,wetend dat ze nooit meer wakker gaat worden,geen knuffel meer,zoveel niet meer.
Wat'n intens verdriet zal je hebben Heel veel sterkte,geen woord zal de pijn wegnemen die je nu hebt enkel zal het je steunen. Sterkte
*over je beste vriendin waar je ruzie mee hebt,klop bij haar aan,ze zal zeker weten er voor je zijn want niks is het waard om ruzie te hebben als je een liefhebbend persoon bent verloren,ze zal er voor je zijn*
Anoniem
Geplaatst: 31-07-11 20:47
Lieve,lieve,lieve meid. Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Ik wil je zo veel zeggen,maar het zou allemaal maar neerkomen op één zin. Verschrikkelijk dat jullie je moeder zo jong moeten verliezen,heel erg veel sterkte de komende tijd.
Mijn PB box staat altijd voor je open.
De moeder van mijn beste vriendin heeft leukemie en een hersentumor,jullie zijn even oud. Jou verhaal,het deed me helemaal aan haar denken,ook zo sterk,maar niet geloven dat je zo verschrikkelijk sterk bent nu je je zo machteloos voelt. Het is al verschrikkelijk om iemand zo ziek te zien,en als het dan je moeder is dat echt heel erg slopend.
Lieve meid,je moeder houdt echt heel veel van je,onthoudt dat er altijd mensen zijn waar je bij terecht kunt,Bokt,vriendinnen,familie,school,jeugdzorg,er staan heel veel lieve mensen voor je klaar,je staat er niet alleen voor.
Heel veel sterkte.
Anouk_M
Geplaatst: 31-07-11 20:47
Jeetje, wat vreselijk.. Heel veel sterkte..
Blacky
Geplaatst: 31-07-11 20:48
Jeetje wat erg! Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik ben ook veertien en zou niet weten wat ik zonder mijn moeder zou moeten ..
Sjolvir
Geplaatst: 31-07-11 20:51
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en in de tijd die komen gaat. Vergeten zal je haar nooit, dat hoeft en moet en mag ook niet, want ze is je mams... Die mag je missen met heel je hart en dan mag je het best uitschreeuwen of een keer huilen.
Missen zul je haar altijd, zeker bij bijzondere dingen, maar op de een of andere manier herinner je je later vooral de mooie dingen en weet je dat zij het goed zou hebben gevonden. En dat je nog niet alles aan je mams hebt gezegd.. is niet erg... ze weet echt wel wat je had willen zeggen.... Net zo goed als dat jij echt wel weer wat zij nog tegen jou had willen zeggen.
Wat betreft je beste vriendin.. Als ze echt zo'n goede vriendin is zal ze gewoon naar jou toe komen, want ook al heb je ruzie in tijden zoals deze moet zij over haar trots heen stappen en er voor jou zijn. Zal voor haar ook wel een drempel zijn en sommige mensen vinden het moeilijk om op iemand af te stappen bij wie een familie lid heel ziek is of is overleden.... misschien durft ze gewoon niet...
Heel veel sterkte.. Hopelijk hebben jullie als familie nog wel steun aan elkaar.
Anoniem
Geplaatst: 31-07-11 20:54
Hé, wat naar! Jij stelt je echt niet aan!!
Ik weet zeker dat als mijn moeder het zou overkomen... Dat ik me hetzelfde zou voelen!
Ontzettend veel sterkte meid. Helaas weet ik hoe het voelt (mama overleed toen ik 3 was en papa vorige maand, ben 22) en nee dat is absoluut niet makkelijk. Je stelt je niet aan, je bent juist heel sterk en dapper dat je je verhaal kunt delen. Niet iedereen kan dat, het is goed dat je het niet opkropt, praten helpt. Ik wens je enorm veel sterkte de komende tijd (en eigenlijk je hele toekomst want er zal geen dag voorbij gaan dat je niet aan haar zult denken). Breng nog lekker veel tijd met elkaar door, praat samen en maak foto's. Als je wilt praten mag je altijd PB'en..
He meid gecondoleerd en heel heel veel sterkte te komende tijd. En eigenlijk niet de komende tijd maar eigenlijk voor je verdere leven, er komen nog zoveel momenten dat je haar mist omdat je haar iets wil vertellen of wilt delen. Hier zijn geen woorden voor.
Gecondoleerd meisje, Ik wens jou en de rest van de familie heel veel sterkte in de komende tijd...
Valentinow
Geplaatst: 31-07-11 21:52
Ooh meisje toch.. Wat je al moet meemaken zo jong.. En dat de rest van de wereld gewoon door draait. Je verhaal heeft me echt geraakt, de tranen rollen hier.. Ik wil je heel veel sterkte wensen en zoals iemand al aanhaalde probeer het bij te leggen met je beste vriendin; zij zal je wel heel goed kennen en kunnen steunen. Op momenten als deze heb je je beste vriendin echt nodig.
Hou je sterk meisje!!xx
martine2610
Geplaatst: 31-07-11 22:00
lieverd, gecondoleerd met het verlies van je moeder.....wel mooi dat ze in je armen is gestorven....je verhaal heeft mij ook diep geraakt, ook omdat ikzelf een dochter heb van 14....heel veel sterkte en vergeet niet dat er heel veel mensen zijn die aan je denken! Heel veel liefs. XX
Xena_
Geplaatst: 31-07-11 22:04
Jeetje woorden schieten te kort, wat vreselijk moet dit voor je zijn voor jou en ook je familie Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie de komende tijd.