Zera schreef:Ik heb vandaag de plek op de camping vermeden. Voelde me daardoor al iets beter. De vrouw van de overleden man had vandaag nog gebeld, om ons allemaal te bedanken voor wat we gedaan hadden. Ze had ook tegen mijn bazin gezegd dat ze vond dat ik haar goed gesteund had en erg dankbaar was om hoe ik gehandeld had qua ambulance bellen en etc.
Ze hadden de meneer nog onderzocht en het was inderdaad een gescheurde slagader in de maag.
Fijn dat ze nog een belletje heeft gegeven mischien kan je een kaartje sturen of ging je dat al doen?
En onthoud ajb dat deze man t enkel had gered als ze maanden ervoor in t ZH hadden geconstateerd dat hij een verwijde slagader had en toen hier aan geholpen was.
De kans dat zo iemand t red is zo klein ik ken er bij toeval twee en bij beide was t de HAP die gelijk wist waar t om ging t is zo n specifieke pijn om te omschrijven begreep ik...
Bij deze twee zijn gelijk de juiste hulp middelen ingezet en was de OK al nagenoeg in orde toen zijn ariveerde in t ZH.
Beide zijn maanden in t ZH gelegen en erna maanden aan t revalideren geweest en het heeft echt onzettend lang geduurd voor ze enig zins waren zoals ze eerst waren.
Helemaal de oude zijn ze nooit meer geworden...
Mischien met dit in je achterhoofd hoop ik dat je t een beetje kan gaan verwerken....