Joyce_ schreef:Heb net even een setje gekocht van alpine!
Ik ook

Dan heb ik ze tenminste liggen in plaats van dat ik er op de avond dat ik naar het theater ga nog achter kom dat ik er weer niet aan gedacht heb

Bedankt voor het openen van dit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colorado schreef:Een enorm heftig verhaal trouwens, ben meteen in (zo goed als) stilte gaan luisteren en hoorde meteen een hele zachte piep. Hou het er maar op dat het een hersenspinsel is: "Oh nee, straks heb ik het ook!" "Ik heb het ook, zie je wel"
Laura_x_ schreef:Ik heb sowieso altijd na het uitgaan een piep in mijn oor. Weet niet of ik oordoppen zou aanschaffen..
Op het moment heb ik er het geld niet voor
Joolien schreef:Ik heb zelf ook al tinnitus. Gelukkig is het niet heel erg aanwezig behalve als ik heel moe ben, dan kan ik echt niet in stilte zitten want dan hoor ik contant gepiep. Heel irritant.
Joyce_ schreef:Hier trouwens nog een ingrijpend verhaal van een jongen die zelfmoord pleegde door een piep in zijn oren (gehoorbeschadiging): http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=6646 Erg lang, maar de moeite waard..
MonaLieske schreef:Het gouden filter van MusicSafe dempt inderdaad net wat meer, persoonlijk hoor ik weinig verschil. Bij MusicSafe krijg je ook een kokertje voor aan je sleutelbos, die vind ik erg handig, maar die kun je er ook los bij kopen.
Yasmine schreef:MonaLieske schreef:Het gouden filter van MusicSafe dempt inderdaad net wat meer, persoonlijk hoor ik weinig verschil. Bij MusicSafe krijg je ook een kokertje voor aan je sleutelbos, die vind ik erg handig, maar die kun je er ook los bij kopen.
Ik hoor ook niet veel verschil tussen de verschillende filters, maar aangezien de gouden het meeste zou dempen, laat ik die er gewoon altijd in.
Bij de MusicSafes krijg je trouwens 3 oordoppen ipv 2, één reserve dus. Heel handig als je ze zoals mij vaak verliest