Jeetje, 8 jaar alweer? Het was toen idd een hele bijzondere dag... Het was een heel geregel maar elke seconde waard! Ik weet dit Dorine ook gek was op buizerds. We hebben nog geprobeerd om iemand met een buizerd naar de stal te krijgen maar dat was organisatorisch (tijdschema) en financieel niet haalbaar.
En elke keer als ik een buizerd zie moet ik aan Dorine denken. Wat een prachtvrouw en wat een kracht!
Cerise is inderdaad verkocht en Peter is inmiddels hertrouwd en heeft een gezin gesticht samen met zijn nieuwe vrouw. Ik zal binnenkort weer eens naar haar graf gaan. Ze verdient het om herinnerd te blijven worden!
LuvdaTossa
Geplaatst: 15-06-11 12:39
Acht jaar alweer...
Ik was een meelezer in die tijd en heb nog steeds veel respect voor Dorine en voor alle bokkers die toenertijd om haar heen stonden.
Als ik zo eens op het internet zoek dan is Peter inmiddels getrouwd en heeft kinderen. Fijn dat het met hem nu goed gaat, al zal hij Dorine waarschijnlijk nooit vergeten, ik denk nog elke dag aan mijn in 2008 overleden liefste.
Marchador
Geplaatst: 15-06-11 13:11
8 jaar geleden alweer? Ik heb Dorine nooit gekend en kende haar enkel van de positieve berichten over haar op Bokt. Wat moet zij een geweldig speciale vrouw geweest zijn!
Wow, alweer 8 jaar geleden, wat vliegt de tijd. Ik was erbij, en het was heel, heel, heel mooi. Heftig, prachtig, alle emoties bij elkaar. Echt een onvergetelijke dag, voor een onvergetelijke vrouw.
Dinopino
Geplaatst: 15-06-11 14:23
Vergeet nooit hoe rustig zij schreef toen bleek dat er geen hoop meer was op genezing. Zo open over alles en zo onzelfzuchtig.
Jeetje zeg, wat vliegt de tijd inderdaad voorbij!!
blieb01
Geplaatst: 15-06-11 16:53
Ik was helaas niet bij die dag maar leefde wel mee. Heb zelfs de gedichtenbundel. Ik denk regelmatig nog even aan haar. Ze was zo sterk. Mis haar nog steeds op bokt.
Ik ben een bokker van na die tijd, maar heb in de jaren dat ik hier zit al zoveel over haar gehoord. Ze moet een heel bijzonder persoon geweest zijn. Heb wat berichten nagelezen en het grijpt me heel erg aan, wat een positiviteit ondanks haar ziekte..
grassie
Geplaatst: 16-06-11 15:22
8 jaar, waar blijft de tijd..? Je beschrijft het mooi Sonja, 8 jaar geleden was de sfeer op bokt totaal anders. Iedereen 'kende' elkaar toen en dat medeleven met elkaar was hartverwarmend (niet dat dat nu niet meer voorkomt op bokt, trouwens!). Ik was er toen ook al bij en kan me alles rondom Dorine heel goed herinneren.
Heel bijzonder hoe zij hier altijd blijft voortleven.
Miran
Geplaatst: 16-06-11 18:34
8 jaar geleden alweer, wat gaat de tijd hard! Ik kon er toen niet bij zijn, maar het heeft wel veel indruk gemaakt. Raar idee, dat je toen iedereen hier op Bokt nog kende...
Cowgirl
Geplaatst: 16-06-11 19:34
8 jaar..... Kan me de topics nog goed herinneren en de teleurstelling dat ik niet mee kon naar Dorinedag. Ik zat thuis met een vette hernia maar volgde alles.
Heeft er nog iemand een screen toevallig hoe bokt er de dag van overlijden uit zag? Dit scheen zo indrukwekkend te zijn.....
Prachtige fotos silvia, en wat fijn dat ze nog online staan!!
Lizz
Geplaatst: 16-06-11 20:50
Jeetje acht jaar geleden al weer... Weet nog wel van het aparte geheime subforum op bokt. Waar de plannetjes werden gesmeed! Ik was er zelf niet bij, maar kan me er nog van alles van herinneren. Natuurlijk vergeet ik ook nooit meer haar gedichten en haar opbeurende woorden voor iedereen!!
En ik weet nog wel toen ik bokt opende en een zwarte rand kreeg...
Toen der tijd was ik nog geen bokker, maar als ik deze stukken zo allemaal lees, heb ik hoofdpijn van het inhouden van mn tranen, wat een geweldige bokkers dat jullie dit allemaal voor haar geregeld hebben en de herrinnering vandaag de dag nog levend houden. Wat een dappere sterke en inspirerende vrouw moet dat geweest zijn.