Sodeletuut schreef:RoosIris schreef:hier helaas zwaar bewolkt! Hopelijk verandert dat zo nog!
Hier ook.. Goh wat raar, ik woon ook in het noorden.
Reuze verrassend

Maar ik woon nog wel een eind bij je vandaan

Hopelijk gaan die wolken zo weg!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marit schreef:Zonsverduistering weet ik nog vaag. Ik was aan het spelen toen alles ineens donker werd. Ik was bij opa en oma want mijn ouders waren in Frankrijk waar je het het beste kunt zien. Wil ik ook echt nog eens meemaken
Sodeletuut schreef:RoosIris schreef:
Reuze verrassend![]()
Maar ik woon nog wel een eind bij je vandaanvlakbij zee
Hopelijk gaan die wolken zo weg!
Oh ja, ik zie het! Daar in de buurt ging ik altijd op vakantie met mijn paard. (Borgsweer)
RoosIris schreef:Kaartje klopt niet helemaalik woon vlakbij lauwersoog. Borgsweer ligt hier nog wel 50 km vandaan
Ben vrijdag wel heel dichtbij jou in de buurtNK straatmaken....geen idee wat ik ervan moet verwachten
![]()
Lekker offtopic
Ontopic: helaas nog steeds hartstikke bewolkt!
Sodeletuut schreef:RoosIris schreef:Kaartje klopt niet helemaalik woon vlakbij lauwersoog. Borgsweer ligt hier nog wel 50 km vandaan
Ben vrijdag wel heel dichtbij jou in de buurtNK straatmaken....geen idee wat ik ervan moet verwachten
![]()
Lekker offtopic
Ontopic: helaas nog steeds hartstikke bewolkt!
Oh haha oké, dan zit je dichter bij mij dan bij borgsweer.(ik ben een keer naar lauwersoog gefietst
)
Oh haha ja ik las al iets over het NK straatmaken, maar heb me er niet in verdiept.
Ja best wel he, haha.
RoosIris schreef:Serieus? Wat een pokkeneind! Vind het vanaf hier al ver(nog 15 km ofzo)
Ik heb mij erook niet in verdiept.....ben er aanwezig voor het geval iemand op zijn vinger mept ofzo, of een been breekt![]()
Sodeletuut schreef:RoosIris schreef:Serieus? Wat een pokkeneind! Vind het vanaf hier al ver(nog 15 km ofzo)
Ik heb mij erook niet in verdiept.....ben er aanwezig voor het geval iemand op zijn vinger mept ofzo, of een been breekt![]()
Het was 40 kilometer om precies te zijn. En we zijn ook nog omgefietst.![]()
Ah ook leuk, haha. Is dat NK in Haren zelf dan? Of.....?![]()
Anniick schreef:hoe zit dat nou eigenlijk met een maansverduistering, staat ze aarde dan in een lijn met de maan en de zon ofzoiets...?
ik ga wel kijken!