Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
snap er niks van.
) is het gelukt. Ik raad iedereen aan om gewoon lekker veel risico's te nemen en zo snel mogelijk naar de betaalde kamers te gaan. Toen ik ongeveer 1.80 had van de free rooms heb ik maar gewoon een keer 10 kaarten gehaald van 0,5 cent, wanneer je 10 kaarten hebt zijn jouw kansen om te winnen erg hoog, vooral omdat er in de betaalde kamers veeeel minder mensen zijn. Ik won toen een paar keer een paar euro, en ik ging steeds duurdere kaarten kopen. Na heel veel verliezen en frustratie heb ik een paar keer met 10 kaarten van 50 cent hoge bedragen gewonnen....de prijzen van die kamers zijn namelijk vaak tussen de 20 en 30 euro! Als je dat een paar keer wint ben je al binnen
Het is goed inschatten in welke kamers je het beste kunt spelen, als je veel geld heb ga je naar de duurste kamer....verlies je weer veel ga je weer naar de goedkope kamers. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit weekend wel echt mijn missie heb gemaakt om te winnen, dus ben er dan wel heel veel mee bezig geweest, zelfs mijn vrienden zaten allemaal met hun laptopje te spelen
echt hopeloos! Maar ik heb nu wel de 50 euro die ik dit weekend uit heb gegeven aan leuke dingen terug verdient
en dat binnen 2 dagen.
misschien was het gewoon eenmalig heeel veel geluk. Ohja, ik zou NIET beginnen met geld op de site zetten, als je daar eenmaal mee begint hou je daar niet meer mee op en ik heb zonder ook maar iets uit te geven nu ook de 50 gehaald binnen een korte tijd. Moos99 schreef:Oke, kort geleden was ik hier nog aan het klagen dat ik er niks van snapte...nu heb ik gewoon dit weekend € 50 euro gewonnen! Ik dacht dat het wel heel lang zou duren voordat het zou lukken, maar met heel veel geluk (en gewoon het hele weekend bij iedere tijd dat ik thuis was erachter te hebben gezeten) is het gelukt. Ik raad iedereen aan om gewoon lekker veel risico's te nemen en zo snel mogelijk naar de betaalde kamers te gaan. Toen ik ongeveer 1.80 had van de free rooms heb ik maar gewoon een keer 10 kaarten gehaald van 0,5 cent, wanneer je 10 kaarten hebt zijn jouw kansen om te winnen erg hoog, vooral omdat er in de betaalde kamers veeeel minder mensen zijn. Ik won toen een paar keer een paar euro, en ik ging steeds duurdere kaarten kopen. Na heel veel verliezen en frustratie heb ik een paar keer met 10 kaarten van 50 cent hoge bedragen gewonnen....de prijzen van die kamers zijn namelijk vaak tussen de 20 en 30 euro! Als je dat een paar keer wint ben je al binnen
Het is goed inschatten in welke kamers je het beste kunt spelen, als je veel geld heb ga je naar de duurste kamer....verlies je weer veel ga je weer naar de goedkope kamers. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit weekend wel echt mijn missie heb gemaakt om te winnen, dus ben er dan wel heel veel mee bezig geweest, zelfs mijn vrienden zaten allemaal met hun laptopje te spelen
echt hopeloos! Maar ik heb nu wel de 50 euro die ik dit weekend uit heb gegeven aan leuke dingen terug verdient
en dat binnen 2 dagen.
Het is dus zeker te doen! En ik ga nu gewoon kijken hoevaak ik dit kan flikkenmisschien was het gewoon eenmalig heeel veel geluk. Ohja, ik zou NIET beginnen met geld op de site zetten, als je daar eenmaal mee begint hou je daar niet meer mee op en ik heb zonder ook maar iets uit te geven nu ook de 50 gehaald binnen een korte tijd.
Succes iedereen, en mochten er vragen zijn hoor ik het wel!
Mars schreef:Geweldig Moos, gefeliciteerd met het gewonnen bedrag!
Ik heb dit heel lang gespeeld en de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer. Toch maar weer eens beginnen, je verhaal is inspirerend