Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:38

Ik ben vroeger heel gemeen geweest,vooral tegen mijn broertje.
We moesten iets eten wat we allebei vies vonden,ik had een flinke hap genomen,en 'moest' naar de toilet,daar heb ik het uitgespuugd. Helaas was ik niet al te snugger,want ik had niet doorgespoeld. Toen onze ouders erachter kwamen moesten we vertellen wie het had gedaan,diegene kreeg dan straf en moest vroeg naar bed.Ik kocht mijn broertje om,en zei tegen hem dat als hij straf kreeg,ik eerlijk zou bekennen. Broertje bekende,moest naar boven,en ik mocht opblijven met een zakje chips :o
Wat een kreng was ik toch.... mijn broertje op laten draaien voor iets wat ik had gedaan,maarja, ik had niet veel gegeten natuurlijk,en dat zakje chips was te lekker om te laten liggen O:)

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:43

Ik heb vroeger de lattenbodem uit m'n bed gehaald en er een paardje van getimmerd om op te rijden! Was mams niet echt blij mee :+

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:56

Ik heb vroeger ook weleens kikkerdril 'gevangen' voor school. Leuk toch? Kikkervisjes!
Maarja, wat doe je er daarna mee?

Ik nam het mee terug naar huis, maar wou ze verder groot zien worden... Heb ik besloten ze in de waterput in de tuin te verstoppen. Lekker waterig etc. en soms wat voer er in gooien (vliegjes, bladeren etc.)
Je raad het al: na een paar dagen/weken (geen idee meer): overal kikkers in de tuin, en waar kwamen ze nou vandaan? Juist, dat 'wist' ik echt niet hoor!
:+ Uit eindelijk hebben we ze er allemaal uitgehaald, en veilig terug uitgezet in de omgeving waar ze hoorden.

Ik was 7 jaar, en een echte WNF Ranger. onder het mom: ieder dier moet je redden!

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:08

Ik ging vroeger altijd 'boodschappen doen' voor mijn moeder :=

Dan ging ik naar de winkel, pakte zo'n klein karretje en propte dat hele ding vol. Dan rende ik langs de kassa's zo naar buiten. Als ik dan thuiskwam moest ik het altijd weer terugbrengen, ik snapte nooit waarom :+

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:49

Sabinee__ schreef:
en inderdaad de bekende belspelletjes
( Lees: kindertelefoon bellen en de grootste leugens ophangen :') ) .

dat is gewoon een klassieker :') hier deden we dat ook altijd, vertellen dat we weg wouden lopen maar dat het niet kon omdat onze schoenen kapot waren en we toch echt niet zonder schoenen gingen weglopen _O-

en ik was ooit aan het verven op mijn kamer en mijn hamstertje liep los, ging zo met zijn pootjes door de verf in en roetsjjj over het tapijt.. allemaal vlekken :oo nooit verteld en verborgen met een extra doek, maar ze zitten er wel nog steeds in :')

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:50

Kindertelefoon??? Echt waar? Dat heb ik nooit gedurfd :oo bestaat het nog trouwens? :+
Ik dacht altijd: Je bent anoniem, maar ze zien wel welk nummer naar hen beld, dus als ik bel, bellen ze later m'n moeder op :oo

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:54

EngeltjeS schreef:
Kindertelefoon??? Echt waar? Dat heb ik nooit gedurfd :oo bestaat het nog trouwens? :+
Ik dacht altijd: Je bent anoniem, maar ze zien wel welk nummer naar hen beld, dus als ik bel, bellen ze later m'n moeder op :oo

oeeh wij ook, was een gratis nummer(hier in belgie toch :p) dus belde wij altijd uit een telefooncel :D

AnneJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:55

Haha wat een grappige verhalen staan ertussen! :')
Ik weet van mijzelf alleen nog dat ik een jaar of 7 was en mijn broertje dus 5, dat we onder tafel zaten en ik zijn haar heb geknipt...een poosje later liep hij met een kaal hoofd... :D
En mijn nicht lustte de korstjes van het brood niet, dus die stopte ze altijd achter de kast die tegen de muur stond. Ging prima, totdat de hond de hele tijd stond te blaffen bij de kast... tjah, honden...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:56

Milly_ schreef:
EngeltjeS schreef:

oeeh wij ook, was een gratis nummer(hier in belgie toch :p) dus belde wij altijd uit een telefooncel :D

Ooooh ik spaarde altijd met een vriendje telefoon-kaarten die in die hokjes bleven liggen.
Meteen kijken of er nog geld op stond natuurlijk, en naar huis bellen.... 8)7

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:56

Wij belden altijd gewoon met de huistelefoon :') zodra ze doorhadden dat we gewoon liepen te klieren en hingen ze op, werd het nummer (tijdelijk) geblokkeerd. Nooit meer iemand gebeld en we gingen bij iemand anders thuis dan gewoon verder :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:59

loop al jaren met mijn geheim :P

ik zwom vroeger heel vaak , dan had je kluisjes en grote hokken. dus ik ging naar de grote hokken goed kijken of er niemand was en dan alle spullen langs tassen enzo en dan geld jatten :+ alleen en nog nooit over gepraat,moeder vondt het altijd vreemd nam nooit geld mee en kwam met bakken thuis := gelukkig zwem ik nooit meer.

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:00

Oké dit is wel heel erg beschamend..
Ik heb een keer stiekem een pony gekocht :')
Op marktplaats ging ik altijd bieden op pony's omdat ik zo graag een pony wilde, en ik had toen op een shetlander geboden en even later kreeg ik een mailtje dat ik hem op kon komen halen _O-

Ik durfde het niet aan mijn moeder te vertellen, dus heb ik het uiteindelijk op een briefje geschreven en aan haar gegeven. :') Ze heeft wel gewoon netjes een mailtje gestuurd dat haar 8-jarige dochter 'per ongeluk' had geboden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:01

haha die is goed

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:02

takkie_muis schreef:

ik zwom vroeger heel vaak , dan had je kluisjes en grote hokken. dus ik ging naar de grote hokken goed kijken of er niemand was en dan alle spullen langs tassen enzo en dan geld jatten :+ alleen en nog nooit over gepraat,moeder vondt het altijd vreemd nam nooit geld mee en kwam met bakken thuis := gelukkig zwem ik nooit meer.

Dat is echt heel slecht. :')
Hoe oud was je toen? :=

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:03

Ik vond vroeger de vitaminepilletjes echt verschrikkelijk, niet een klein beetje vies maar echt zo verschrikkelijk dat ik ze in 6 stukken hakte om dat op drinken met wat melk. Maar eigenlijk wilde ik ze helemaal niet dus was het idee om het allemaal in mn vaders papierbakje onder het bureau te gooien, desnoods netjes ingewikkeld in een papiertje want dan zou het niet opvallen, stopte het mooi onderin de prullenbak, niemand die het zag, althans voor 3 weken niet, na 3 weken zat de papierprullenbak vol en toen moest ie leeg, ik weet nog goed de reactie van mn moeder toen ze al die vitaminepillen onderin zag liggen, en ik maar zeggen nee mama niet van mij, van jorik, die lust ook nieeeehhh. :')

En vroeger als er werd opgepast door de buurvrouw via de babyphone speelden mijn zusje en ik dat we moesten overgeven, of dat er een in bed had geplast, of stonden we op de gang te nephuilen, om te kijken hoe snel de buurvrouw reageerde, stond de buurvrouw hijgend onderaan de trap en dan wij GRAPJEEEHH ghehe, goeie ouwe tijd. :D

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:06

Mijn ouders zeiden vroeger altijd dat als we logen, het op ons voorhoofd gedrukt stond.
Papa: Tessa heb jij dat gedaan..?
Ik met hand op voorhoofd: Nee hoor papa! :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:21

hihi die vitamine pillen.. wij moesten altijd van die pillen waar meerdere vitaminen inzaten. die hadden de vorm van een beertje en waren grijs van kleur.
die waren SMERIG!! my god.
ik werd er echt heel misselijk van als ik die dingen moest nemen maar mams dacht ik me aanstelde.
tot ik een aantal keer echt over mn nek ging van dat ding (nee echt, dat ging niet expres, ik haat overgeven).
toen hoefde ik ze niet meer :P

maar ik kan me eigenlijk niet echt geheimen herinneren van vroeger. behalve dat ik dus stiekem mn eten terug kiepte in de pan als ik t niet lekker vond. zal vast wel dingen stiekem hebben gedaan maar kan het me niet meer herinneren :P

OMGponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:30

Mijn vriendinnetje en ik hadden standaard een hekel aan in de auto zitten ook al gingen we ergens heen wat we leuk vonden.
Dus wij namen altijd stiften en papier mee en schreven dan briefjes met "Help we worden ontvoerd" - "Bel de politie" - "Ze gaan ons vermoorden" en duwden die tegen de achterruit.

Verder had ik met dat zelfde vriendinnetje een dieet ontwikkelt voor dikke mensen zodat ze slank zouden worden wat bestond uit blaadjes van de struiken in haar tuin.

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:32

Wij hadden altijd allemaal geheime hutten in de buurt. Onder heggen en dergelijke. Verder was ik best braaf als ik sommige verhalen zo lees.

Oh ja, ik spaarde de pepermuntjes die ik in de kerk kreeg op en bewaarde die in een poppentasje. Ik bewaarde ze alleen zo lang dat ik ze op den duur heb moeten weggooien.

Over stiekem pony's kopen. De moeder van een vriendin van mij heeft ooit een keer een meisje aan de deur gehad die écht stiekem een pony had gekocht. Of het dier ook bij hun pony in de wei kon staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:42

Tellie schreef:
takkie_muis schreef:

Dat is echt heel slecht. :')
Hoe oud was je toen? :=

10 a 11 :x loop er gewoon al 8 jaar zweigend mee

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:47

irrelevant schreef:
Mijn vriendinnetje en ik hadden standaard een hekel aan in de auto zitten ook al gingen we ergens heen wat we leuk vonden.
Dus wij namen altijd stiften en papier mee en schreven dan briefjes met "Help we worden ontvoerd" - "Bel de politie" - "Ze gaan ons vermoorden" en duwden die tegen de achterruit.

Verder had ik met dat zelfde vriendinnetje een dieet ontwikkelt voor dikke mensen zodat ze slank zouden worden wat bestond uit blaadjes van de struiken in haar tuin.

_O- _O- _O-

OMGponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:47

Ohja ik bedenk me ineens toen ik een jaar of 4 / 5 was, wou ik heel graag een hamster en ik mocht geen hamster van mijn moeder.

Toen in de herfst heb ik wormen en eikels en andere troep mee naar binnen gesmokkelt en in een schoenen doos als huisdier gehouden na een tijdje had ik best veel regenwormen en maden, tot mijn moeder er achter kwam.

De dag erna heb ik een hamster gekregen. <<)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:59

Ja daar ken ik er ook wel een paar van :+

Ik was een tijdje geobsedeerd door geld en toen ging ik het jatten van me ouders en die kwamen erachter. Ik kocht er niks van maar vond het gewoon leuk om te hebben.

Oja en in groep 1/2 was ik met een vriendinnetje op school. En ja ik zette de schaar in mijn haar.
Hele pony eraf. Was mijn moeder niet zo blij mee

En ik was altijd in de ban van knippen. Daarom ook de pony vna me haar.
Ik heb eens de snorharen van mijn kat af geknipt. Vonden me ouders ook niet zo fijn.

Ook kocht ik 's ochtends altijd chocolade en toetjes. Was me vader niet blij mee
En 's ochtends snoepte ik vaak. Mocht ook niet deed ik wel
En ik verstopte altijd chips op me kamer

Dat was allemaal op de basisschool tot klas 2

En wat ik nu nog wel doe wat ze niet weten is dat ik bel voor credits op sites zoals hetpaardenspel...

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:15

Hhihi. Ik bedacht me ineens. Naast dat ik vroeger altijd het eten in de voegen stopte, stiekem door de wc heen spoelde achter kastjes stopte etc. moest ik een keer nasi eten. En als ik iets vies vond was het nasi.. Daar ging ik echt van kokhalzen.. Dus op het gegeven moment zij mn vader: NOU WEET JE WAT?! Als je geen nasi wil eten eet je maar hooi! Dus ik liep naar de schuur en heb aan tafel hooi zitten eten _O- Vervolgens ben ik vegetarisch geworden zodat ik geen nasi meer hoefte te eten want daar zat vlees in :')

(Nou maken mijn ouders ook de meest ranzige nasi ooit met 2 uien per persoon er in en uien zijn zo smerig :P..)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:21

Oja ik kan me nog wel dingen herinneren

FIkkie stoken met vrienden tot je betrapt werd :')
En je behang van je kamer kapot trekken en op tekenen