Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:ik weet dat mijn kinderen "te goed" zijn voor het speciaal onderwijs, en daar kan ik best vrede mee hebben.
Brainless schreef:@TS
Naar aanleiding van jouw reactie:Citaat:ik weet dat mijn kinderen "te goed" zijn voor het speciaal onderwijs, en daar kan ik best vrede mee hebben.
Er is ook speciaal onderwijs, speciaal gericht op kinderen met een normale (tot zeer goede) leercapaciteiten.
Dus echt gericht op kinderen die om welke reden dan ook (autisme/adhd ) extra begeleiding nodig hebben, die ze niet/moeilijk op een normale lagere school kunnen krijgen.
rachel_j schreef:pfffft
het lijkt wel alsof we nog verder terug bij af zijn als dat we zijn begonnen.
we hadden een leuk weekend gepland, gezellige huifwagenrit en als afsluiting een bbq.....
zoonlief heeft de halve avond zitten mokken en zeuren dat hij naar huis wilde , en dochterlief heeft heel de avond ruzie lopen maken, lopen katten en lopen gillen/krijsen/tieren.
er was geen corrigeren meer aan , op een gegeven moment heeft ze in een vlaag van woede/frustratie zelfs haar beste vriendin met een zweep geslagen!! met een zweep!!! mijn hemel!!
op het moment dat een van de oudere kinderen tegen haar zei dat ze op moest houden met haar broer te slaan ,gaf ze als antwoord ; hou je poedersuiker en bemoei je er niet mee!!
en dat voor een 7 jarige!!!
ik weet gewoon even echt niet meer wat ik ermee aan moet, ben vandaag naar school gegaan en heb daar ook aangegeven dat het zo echt niet meer gaat met haar , ze is agressief , gemeen , huilerig , en vreselijk dwars. ik weet het niet meer.
ze is altijd al een heethoofd geweest, maar het lijkt wel alsof het nu nog erger is, en dan het taalgebruik!!
wat kan ik daar aan doen?
ik vind het zo vreselijk en zie er gewoon even geen licht meer in , heb tegen mijn man ook gezegd dat ik de handdoek in de ring gooi , ik trek het zo niet meer.
soms denk ik wel eens dat ze voor de medicatie nog beter te handhaven was als nu met medicatie , allemaal leuk hoor , dat ze zich op school kan concentreren, maar het gewone leven is inmiddels verandert in overleven in de hel.........