Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
Super dat er toch mensen zijn die elkaar belangeloos helpen. 

)
En we hebben nog 10 minuten heerlijk doorgel*ld haha! Of als iemand jouw pakketje komt brengen want jij was niet thuis, en dan het lief overhandigen ipv dat je zelf erachteraan moet gaan (ook niet erg). Vorige buren maakte regelmatig pakketjes open, asociaal maar daar gaat t nu niet om haha. Ja, that makes me happy!

, is als bepaalde typen mensen heel anders kunnen reageren dan dat je zou denken. Zo van die randgroephangjongerentiepjes bv. Dat je denkt 'oei, die gaan rotzooi trappen'. En dat zo'n joch dan verbijsterd roept dat ie die spieren van dat paard zo prachtig vindt, zo'n ander kereltje dat dan zijn hand uitsteekt naar een paard en dat dier vervolgens héél zacht over de neus aait, of die keer rond O&N, vuurwerkafstekende jeugd waarvan er dan eentje blért 'NIET HIER DOEN!! Hier staan paarden en straks schrikken ze!'. Dat werkt erg verhelderend op je kijk op de mensheid hoor
.

Zag vandaag een vrouw met een opgevoerde rolstoel. Er flapte me ook gelijk uit: "Zoooo, jij gaat HARD zeg!" 

ElineS schreef:Vandaag stond ik in de rij binnen bij de ABN AMRO en een kindje had een pak koekjes gekregen. Mama was in het kantoor in gesprek. Jongetje zat maar wat te worstelen met zijn koekjes, kreeg het niet open. Hij was een jaar of 4. Dus ik glimlach naar hem en gebaar dat hij even naar me toe moet komen, zodat ik hem kan openen. Ik open de koekjes en geef het terug. Zegt hij heel lief bedankt en gaat weer weg. Toen moeder en kind samen weg gingen liepen ze langs me en stopte hij me een stuk koek toe in de hand. Zo schattigIk werd helemaal blij.