Wie heeft er zin om wat leuks te gaan doen? omg ov

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:25

Ik begrijp het ook wel.
Als Sander Sandrine was geweest dan was bokt waarschijnlijk een stuk meelevender geweest. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit.
Sander, heb je verder nog hobby's? Welke muzieksmaak heb je? Misschien zijn er bokkers die naar een concert of optreden gaan in de buurt.
Ben je een discotheek, kroeg of festivalganger? Je hebt een hond las ik, doe je daar nog iets mee? Speuren, jachttraining of iets dergelijks?
Zijn er dingen die je nog graag wilt bezoeken? Want "iets" doen is wel heel ruim.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:28

amsterdam_30 schreef:
@Hhilde: hoe oud ben je dan?? Als je echt 15 bent ofzo (of jonger??), vind ik het een beetje vreemd om met een man van deze leeftijd die je niet kent af te spreken.

@TS: misschien leuk om foto's van jezelf te plaatsen in je profiel?

Enne.. ben ik nou de enige die het raar vindt dat meisjes v alle leeftijden met TS willen afspreken zonder foto's en overige info? Kan wel Bokt zijn.. maar t blijft een vreemde man via internet voorlopig ;).
Bedoel niets negatiefs over TS hoor!! Maar vind iedereen wel erg onvoorzichtig hier ;).

Een maand geleden had je nog 2 friezen en 1 op komst en nu ineens 1 fries en 6 shetten? Hoe kan dat ;).

Dat was precies wat ik dacht :j
Beetje op passen vooral voor de meiden onder de 18 hier :)
Je weet niet wie het is en hij kan zomaar wat zeggen over paarden, daar trappen genoeg meiden in.
Loverboys zijn er genoeg

Ts: Absoluut niet op jouw bedoeld, maar je begrijpt dat op zo'n forum wel dingen kunnen gebeuren die hier ook niet thuis horen.

tietse438

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 22:52

Ragebol1977 schreef:
Ik begrijp het ook wel.
Als Sander Sandrine was geweest dan was bokt waarschijnlijk een stuk meelevender geweest. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit.
Sander, heb je verder nog hobby's? Welke muzieksmaak heb je? Misschien zijn er bokkers die naar een concert of optreden gaan in de buurt.
Ben je een discotheek, kroeg of festivalganger? Je hebt een hond las ik, doe je daar nog iets mee? Speuren, jachttraining of iets dergelijks?
Zijn er dingen die je nog graag wilt bezoeken? Want "iets" doen is wel heel ruim.

tja ik snap ook wel wat ze bedoelen dat er wel van die gekken rond lopen, maar zo ben ik gelukkig niet
als verder hobby heb ik vogels kweken dit doe ik al van kleins af aan eerst samen met me opa maar nu hij er niet meer is ga ik verder en heb al vele bekers gewonnen.tja verder ben ik altijd eigenlijk druk met werk ik werk in de agrarische sector en werk nu op een fokvarkens bedrijf en naast me werk heb ik nog een adres waar ik wel eens melk of help met land werk. ik hou meer van geheime zender muziek maar ook wel van bij de tijdse muziek. ik ben niet echt zo uit gaans type hou meer van bioscoopje pakken,bowlen,poolen ergens gezellig wat drinken of lekker gezellig thuis vuurkorf aan steken en bij gaan zitten. ja ik heb een engelse springer spaniel die is eigenlijk voor de jacht maar men vader jacht er niet meer mee dus meer gezeld schap hond.
en dingen die ik bezoeken wil zijn meer evenementen richting paarden gebied bijv tuigpaarden dag,keuringen maar ook dagje dierentuin of pretpark of als iemand met een leuk voorstel komt mag natuurlijk ook.

__Elizabeth

Re: Wie heeft er zin om wat leuks te gaan doen? omg ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 22:54

Je had naar de boktmeeting in de efteling moeten komen :j :D

tietse438

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 23:03

saskiakefie schreef:
amsterdam_30 schreef:
@Hhilde: hoe oud ben je dan?? Als je echt 15 bent ofzo (of jonger??), vind ik het een beetje vreemd om met een man van deze leeftijd die je niet kent af te spreken.

@TS: misschien leuk om foto's van jezelf te plaatsen in je profiel?

Enne.. ben ik nou de enige die het raar vindt dat meisjes v alle leeftijden met TS willen afspreken zonder foto's en overige info? Kan wel Bokt zijn.. maar t blijft een vreemde man via internet voorlopig ;).
Bedoel niets negatiefs over TS hoor!! Maar vind iedereen wel erg onvoorzichtig hier ;).

Een maand geleden had je nog 2 friezen en 1 op komst en nu ineens 1 fries en 6 shetten? Hoe kan dat ;).

Dat was precies wat ik dacht :j
Beetje op passen vooral voor de meiden onder de 18 hier :)
Je weet niet wie het is en hij kan zomaar wat zeggen over paarden, daar trappen genoeg meiden in.
Loverboys zijn er genoeg

Ts: Absoluut niet op jouw bedoeld, maar je begrijpt dat op zo'n forum wel dingen kunnen gebeuren die hier ook niet thuis horen.

ja ik begrijp precies wat jullie bedoelend,en ik hoor heus ook wel dingen die er zijn gebeurd wat niet door de beugel.
maar wees gerust zo ben ik niet zeg me maar hoe ik het kan bewijzen dat ik niet zo ben
ik wil niet over dezelfde kam worden geschoren als hen.
en wat ik in me vorige quote heb gezegd dat ben ik en ik heb van kleins af aan schetlanders gehad samen met men ouders en grootouders maar omdat ik altijd al graag een groot paard wou en dit niet mocht heb ik me een friese merrie gekocht die dragend was een super mooi en lief dier, die geen stap verkeerd zet. nu echter is ze weer drachtig en als ze straks een veel heeft gaat ze weer voor de koets. ik koos voor een fries voor hun mooie uitstraling en hun karakter het is echt een zwarte parel.
maar mensen als je vragen heb stel ze en ik beantwoord ze

tietse438

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 23:05

__Elizabeth schreef:
Je had naar de boktmeeting in de efteling moeten komen :j :D

ik moest werken anders was ik gekomen hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 23:07

Hhilde schreef:
amsterdam_30 schreef:

Hoe kom jij er bij dat ik 15 of jonger ben? Omdat er scholiere in m'n profiel staat? Ik ken scholieres van 26 dus ik weet niet hoor :+
Daarbij komt dat ik voor mezelf kan denken en vaker met internetmensen heb afgesproken, ook van andere fora (ja, ook mannen, oeeeeh, eng!) en dus prima weet hoe of wat. Ben geen naïef pennymeisje die een oudere man wel spannend vindt of zo :') Als je meer wilt weten staat het je vrij te pb'en, maar ik heb al genoeg ellende gehad om een beetje te weten hoe en wat ik met onbekenden afspreek.

omdat je er niet veel ouder uitziet als 15 denk ik.
maar dat is mijn mening :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 23:13

Anthea schreef:
omdat je er niet veel ouder uitziet als 15 denk ik.
maar dat is mijn mening :+

Ze is ook pas 16, haha.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 23:59

Ragebol1977 schreef:
Joh, ik heb niets te vrezen. Ik ben te oud, te dik en heel erg bezet. Geen jonge god die mij iets aan wil doen hoor. Ik zit aan de save site van de dertig.

:') Wat een geweldige reactie :D Hier ook 1 niet ver van Oldenzaal.

Sander wat voor een vogels kweek je? :) Ik kweek met valken en grasparkieten.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 09:28

Wilawander schreef:
Ragebol1977 schreef:
Joh, ik heb niets te vrezen. Ik ben te oud, te dik en heel erg bezet. Geen jonge god die mij iets aan wil doen hoor. Ik zit aan de save site van de dertig.

:') Wat een geweldige reactie :D Hier ook 1 niet ver van Oldenzaal.

Sander wat voor een vogels kweek je? :) Ik kweek met valken en grasparkieten.

Ik zie al een gezamelijke hobby bij jullie :D

Sander je had iemand moeten vragen om mee te gaan naar de paasparty in Bentelo. De zomerfeesten komen er ook weer aan.
Misschien willen meiden uit het westen wel eens een echt twents zomerfeest meemaken.
Ikzelf heb trouwens niks met vogels in een voliere, wel heel veel met vogels in het bos, weide, etc. Ik loop dus regelmatig buiten met mijn verrekijker en vogelgidsje. Misschien kan je me nog wat bijleren. Als je jaagt of gejaagd hebt kan je ook vast goed sporen zoeken en herkennen.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 09:59

Klopt maar ben net als jou heel erg bezet, 30 en gezet :') :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 10:05

tietse438 schreef:
ja ik begrijp precies wat jullie bedoelend,en ik hoor heus ook wel dingen die er zijn gebeurd wat niet door de beugel.
maar wees gerust zo ben ik niet zeg me maar hoe ik het kan bewijzen dat ik niet zo ben
ik wil niet over dezelfde kam worden geschoren als hen.
en wat ik in me vorige quote heb gezegd dat ben ik en ik heb van kleins af aan schetlanders gehad samen met men ouders en grootouders maar omdat ik altijd al graag een groot paard wou en dit niet mocht heb ik me een friese merrie gekocht die dragend was een super mooi en lief dier, die geen stap verkeerd zet. nu echter is ze weer drachtig en als ze straks een veel heeft gaat ze weer voor de koets. ik koos voor een fries voor hun mooie uitstraling en hun karakter het is echt een zwarte parel.
maar mensen als je vragen heb stel ze en ik beantwoord ze

Joh, maak je niet druk! Je hoeft echt niet te bewijzen dat je niet zo bent!
Het is eigenlijk erg jammer dat de maatschappij steeds triester word, dat mensen zichzelf moeten bewijzen of ze wel te vertrouwen zijn.

Ik denk dat je op een leeftijd bent beland, dat je best op een volwassen manier met mensen wat af kunt spreken. Als er meiden (of jongens ;) ) zijn die iets met jou willen afspreken, dan kunnen ze zelf even bij zich afvragen wat ze van die 'date' (tussen aanhalingstekens omdat een date veel ruimer is dan daten op relatiegebied) verwachten.
Je kunt toch gewoon een leuke tijd samen hebben? Mocht het nou niet leuk zijn, dan weet je dat na een keer wel hoor, dan spreek je toch gewoon niet meer af... mocht het wel klikken, dan is dat toch hartstikke leuk.

Waarom moeten we in elke man nou een Loverboy, pooier of een drugsverslaafde zien? Waar is het vertrouwen in de medemens toch gebleven?

Pff... ik ben echt niet naief.. maar in eerste instantie ga ik altijd van het goede van de mens uit...

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 10:06

Nou mijn eega zou blij zijn als ik iemand tref met dezelfde hobby. Hij wordt helemaal gestoord van het stilstaan tijdens het wandelen, verrekijker erbij, boekje uit de zak en maar turen. En hij snapt er ook niks van dat ik 10 gaten in de lucht spring als ik de Zwarte Specht zie. Dus mocht ik iemand treffen met dezelfde ziekte, man of vrouw dan is ie blij hoor, dan kan ik daarmee in het bos hangen.
Hahaha maar ik denk niet dat dit Sander zijn hobby is. :D

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 10:16

Ben je opzoek naar vriendschap of liefde? Want ik ben namelijk heel erg vriendschappelijk, maar totaal niet lief. :+

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 10:17

Hahaha, zo heeft iedereen toch zijn eigen hobby?
Maar goed ook dat niet iedereen dezelfde hobby heeft, dat zou toch maar een saaie bedoeling worden!
Ja, ik denk ook dat het erg gezond is om, ookal heb je een relatie, toch sociale contacten te hebben.. zeker als je in je relatie niet dezelfde hobby deeld... dat gaat anders knagen hoor ;) !

@Pentax: Wat ik uit zijn openingspost opmaak, is hij gewoon opzoek naar gezelligheid, samen dingen ondernemen..
Omdat hij gewoon nu vaak momenten heeft dat hij niets te doen heeft..

Heb ik dat goed begrepen Sander?

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 10:20

Ik kan nu ook wel een maatje gebruiken, mijn hondje is gisteren helaas overleden. |(
Maar als je hoopt op een happy end, dan hoeft het voor mij niet hoor :=

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 10:24

Pentax schreef:
Ik kan nu ook wel een maatje gebruiken, mijn hondje is gisteren helaas overleden. |(
Maar als je hoopt op een happy end, dan hoeft het voor mij niet hoor :=

Maar daar kies je dan sowieso zelf voor.
Als je zelf met de instelling gaat, gezelligheid op een vriendschappelijke manier, dan komt het niet verder dan dat.. (behalve als je van jezelf weet dat het vlees zwak is :') )
Je bent er altijd zelf bij, je kiest zelf wat je wel en niet wil ;) !

Sterkte met het verlies van je hondje.. :(:)

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 11:54

Ragebol ik heb geen kijker meer maar loop wel regelmatig gewapend met een boekje door de bossen te struinen en te kijken of ik wat vogels kan zien en herkennen, dus mocht je een keer niet alleen willen gaan :))

Overigens is het idd jammer dat mensen overal maar van het slechte uitgaan, ik heb een boel leuke mensen leren kennen via internet en kijk eens naar al die meetings hier op bokt, niemand die dan paniekerig reageert :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 15:41

@Sharon Hoezo van het slechte uitgaan? In de meeste gevallen zal het goed gaan natuurlijk, maar als er maar een jongen zo een topic opent, vliegen de meiden erop af en het is alleen maar als waarschuwing.
Heeft niks met ts te maken, maar gewoon algemeen.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 17:07

Nijn schreef:
Ragebol ik heb geen kijker meer maar loop wel regelmatig gewapend met een boekje door de bossen te struinen en te kijken of ik wat vogels kan zien en herkennen, dus mocht je een keer niet alleen willen gaan :))

Overigens is het idd jammer dat mensen overal maar van het slechte uitgaan, ik heb een boel leuke mensen leren kennen via internet en kijk eens naar al die meetings hier op bokt, niemand die dan paniekerig reageert :)

Je bent van harte welkom hoor. Er zitten alleen bij ons in de tuin al leuke soorten. In de bossen heb ik ook al heel wat gezien.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 17:18

Ragebol1977 schreef:
Nijn schreef:

Je bent van harte welkom hoor. Er zitten alleen bij ons in de tuin al leuke soorten. In de bossen heb ik ook al heel wat gezien.

Jij woont in Duitsland toch? ik ook. Leuk hé al die vogels om de deur? ik mag er grag naar kijken. Helaas kan ik door Fibromyalgie niet meer zover lopen. Vooral de roofvogels hier buiten af vindt ik geweldig.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:04

HE als je in Oldenzaal woont en ment MOET ik je haast wel kennen/eens gezien hebben. Kan me alleen echt niemand bedenken die Sander zou kunnen heten en 23 jaar is :+ Rij je ook SGMW's?

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:49

Joh......... waar hoor je mij zeggen dat ik TS niet vertrouw?? Het verbaasde mij alleen hoe snel meiden iemand via Bokt vertrouwen omdat t Bokt is ;).
Verder denk ik bij een scholiere inderdaad aan iemand van max 17/18 jaar. Iemand van 26 een scholiere??? Volgens mij hebben we het daar over een studente.. en de meeste studenten zijn echt wel oud genoeg om met een 23 jarige af te spreken.
Prima hoor Hhilde.. je weet vast alles al met je 16 jaar enne.. wat is nou 7 jaar leeftijdsverschil op jouw leeftijd :') :+ .
Misschien een leuke tip TS: schrijf je in op een datingsite? Dan kun je heel makkelijk contact leggen met leuke dames van jouw leeftijd en uit jouw omgeving!
Of ga op een teamsport? Dan leer je heel snel leuke jongens kennen waar je ook buiten t sporten mee af kunt spreken.
Succes.. mijn eerdere berichtjes waren ook (zoals ik er al bij zette) goed bedoeld en niets ten nadelen van TS.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:53

@amsterdam_30 ... waar baseer jij op dat hij wil daten? Ik zie het hem nergens daadwerkelijk zeggen.
Ik moet wel zeggen dat de gemiddelde man van 23 over het algemeen geen 'vriendschappelijke' relatie met een vrouw/meisje kan hebben.
Maar er zijn uitzonderingen. Dus ik ga er gewoon van uit dat hij, zoals te kennen geeft, op zoek is naar vrienden.. ;) ! Gewoon om gezellig wat mee te doen..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:01

Femke_L schreef:
@amsterdam_30 ... waar baseer jij op dat hij wil daten? Ik zie het hem nergens daadwerkelijk zeggen.
Ik moet wel zeggen dat de gemiddelde man van 23 over het algemeen geen 'vriendschappelijke' relatie met een vrouw/meisje kan hebben.
Maar er zijn uitzonderingen. Dus ik ga er gewoon van uit dat hij, zoals te kennen geeft, op zoek is naar vrienden.. ;) ! Gewoon om gezellig wat mee te doen..

En dat vind ik dan weer klinkklareonzin