Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauraennala schreef:Jeetje hoe kan zoiets gebeuren!!!!!!!! Dit zou echt nooit maar dan ook nooit mogen gebeuren, waar blijft de goedheid van de mens? jammer dan dat je je baan kwijt raakt, maar zoiets zou ik nooit kunnen laten gebeuren voor mijn ogen!!!!!!
Yamcha schreef:Ik stel voor McDonalds voorlopig te boycotten. Schandalig dat er wordt toegelaten dat zoiets gebeurt. En de reden daarvan interesseert me eigenlijk geen reet.
Wat mij betreft zijn de mensen die dit toelaten en niets doen, net zo schuldig als degenen die het meisje inelkaar slaan........ vind het onvoorstelbaar, word er kotsmisselijk van ook.
Marjoow schreef:Eerlijk gezegd, zou ik er niet bij nagedacht hebben dat ze doodgeslagen werd hoorPas bij de toeval had ik het idee dat ze over het randje ging.
Ik weet niet hoe ik gehandeld zou hebben. Je kan hier nou wel gaan staan verkondigen dat er iets gedaan had moeten worden, maar had jíj die meiden van haar afgeslagen?
Denk even reeel na, en antwoord dan eens eerlijk. Wat had jíj gedaan?
Moiryn schreef:Ik had er zéker wel iets aan gedaan, ik ken mezelf en ik krijg iets te snel woedeaanvallen, ik had die dus ook zeker gehad als ik er bij was geweest en ja dan waren die meisjes niet blij geweest. Ik denk eigenlijk als 1 persoon ECHT moeite had gedaan om iets te doen, dat er vanzelf ook wel iemand mee zou komen helpen.
Yamcha schreef:Je hebt in zulke zaken een alarmknop. Die indrukken is wel het minste wat je kunt doen. Daar hoef je echt niet stoer voor te zijn, niemand merkt dat. Maar zelfs dat is blijkbaar teveel......
Marjoow schreef:Moiryn schreef:Ik had er zéker wel iets aan gedaan, ik ken mezelf en ik krijg iets te snel woedeaanvallen, ik had die dus ook zeker gehad als ik er bij was geweest en ja dan waren die meisjes niet blij geweest. Ik denk eigenlijk als 1 persoon ECHT moeite had gedaan om iets te doen, dat er vanzelf ook wel iemand mee zou komen helpen.
Daar kun je je nog eens vies in vergissenMensen zijn wat dat betreft bang.
Yamcha schreef:Ik stel voor McDonalds voorlopig te boycotten. Schandalig dat er wordt toegelaten dat zoiets gebeurt. En de reden daarvan interesseert me eigenlijk geen reet.
Wat mij betreft zijn de mensen die dit toelaten en niets doen, net zo schuldig als degenen die het meisje inelkaar slaan........ vind het onvoorstelbaar, word er kotsmisselijk van ook.