Little_Gift schreef:Het spijt me maar je hebt de wet toch wel verkeerd op meid... jij deed een manoeuvre en degene die een manoeuvre uitvoert is ALTIJD in fout... Veranderen van rijstrook staat hieraan gelijk... ook al is dit omdat je huidige rijstrook ophoudt, dan nog ben je verplicht en geacht te gaan stilstaan op het einde van de rijstrook om dan (eens er plek genoeg is) rustig en hoffelijk in te voegen...
Dus hoe je het ook draait of keert, jij reed de vrachtwagen aan en niet de vrachtwagen jou... doordat jij hem aanreed kan ik me goed inbeelden dat die bestuurder jou dus echt niet gezien heeft... Horen al helemaal niet want een vrachwagen maakt een hels kabaal, een klap van een auto tegen zijn bumper zal hier heus niet boven gaan... ook voelen is onmogelijk, zo'n vrachtwagen is een tientonner... jouw auto voelde voor hem als een vliegje op een paardenrug...
Het is een jammer voorval en het is zonde van de auto en ik wil je nog veel beterschap wensen!
Sorry hoor, maar waar haal jij die wijsheid vandaan? Was je erbij? Nee.
Weet je wat namelijk ook verplicht is? Elkaar ruimte geven! Deed hij dat? Nee.
Hij rijdt gewoon stug door, waarschijnlijk omdat hij zich wel lekker groot voelde en gewoon heeft gedacht: "krijg de klere!".
En niet verwacht dat het daadwerkelijk fout zou gaan.
En oh ja, als ik daar had gaan stilstaan hadden ze me geplet.. Dan had je mij tussen de deuren van mijn auto vandaan kunnen bikken. Goed idee! Dan had mijn vriend hier een berichtje kunnen plaatsen dat er weer een bokker overleden was.
Even nadenken voor je gaat wijzen met je vingertje terwijl je er niet bij bent geweest. En wat zou ik graag die vrachtwagenchauffeur spreken! Maar hee, die is doorgereden hè!
ben soms nog steeds angstig om in te halen, het ziet er dan uit alsof zo'n auto te dicht bij je komt... 
niet gezien?