chipieke schreef:Haha nee mij zie je daar niet meer

Heb ooit eens rel gehad met een kassierster omdat ze niet voldoende maaltijdcheques wou aannemen. Het was het einde van de maand,
de centen waren op en had alleen nog maaltijdcheques en dat wou mevrouw niet.
Het was nochtans allemaal voeding hoor

Heb dan alles laten staan, geld is geld.
Nee dank je, voor mij jamais nog carrefour

Nouhou.. Is niet zo dat ze ze niet wou aannemen hoor.. Ik heb hier ook soms een discussie over met klanten.. Het zit zo: wij voeren in hoe veel het bedrag per cheque is. En dan rekent de kassa zélf uit hoe veel cheques je mag geven. Meer kunnen we er gewoon ni aannemen, dat weigert onze kassa gewoon.. Dat laat ik ook gewoon zien als de klant me niet wilt geloven..
Ik weet dat het k*t is.. Ik heb in de Delhaize gewerkt, en daar nemen ze ze voor alles aan. Zelfde in Aldi & Lidl. Maar.. Als die een keer controle krijgen, hebben ze echt een giga boete aan hun broek.. Maaltijdcheques dienen enkel en alleen voor voeding/drank, en als die voor iets anders worden aangenomen, kan daar echt een fikse boete aan vast hangen.
Dus is niet zo dat 'mevrouw' niet wou, maar de kassa wou niet! Had je een bedrag bij, dat groter was dan 20 MTC? Want onze kassa's accepteren echt maar 20 cheques.. En daar kunnen wij, of onze chefs, écht niks aan veranderen, da's een beslissing die van hogerop komt..
Maar ik snap je heus wel. Ik vloek er ook wel al eens op