Ik vind persoonlijk Ierland véél en véél mooier qua natuur en mensen. Ben naar beide landen echt te vaak op vakantie geweest, maar vind het er veels te koud

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elanor schreef:Bij een tijdelijk verblijf heb je met veel minder rekening te houden wat mensen in Nederland toch vaak als een 'sleur' ervaren: werk, financiële / sociale verplichtingen.
Barramundi schreef:Elanor schreef:Bij een tijdelijk verblijf heb je met veel minder rekening te houden wat mensen in Nederland toch vaak als een 'sleur' ervaren: werk, financiële / sociale verplichtingen.
Toen ik een jaar in Australie zat, heb ik daarvan 9 mnd gewerkt en bovenstaande ook daar ervaren. Het klopt dat je dan de mindere kanten van een land leert kennen, maar ik vond ze niet op wegen tegen alle voordelen! Wil er nog steeds naar toe!
Wildgirl schreef:[***] schreef:Het feit dat ik in Engeland nergens op hoef te letten en gewoon mijn creatieve zelf kan zijn
Dat kan hier toch ook, dat bepaal je toch zelf?
Yv_ schreef:Nu ben ik echt heel benieuwd wát jullie nou precies zo trekt in Engeland!
Ik vind persoonlijk Ierland véél en véél mooier qua natuur en mensen. Ben naar beide landen echt te vaak op vakantie geweest, maar vind het er veels te koud.